Wat betaal jij voor je acryl/gelnagels?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Wat betaal jij voor je acryl/gelnagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 07:12

Draag dan wel altijd handschoenen idd dan zijn ze net even minder kwetsbaar. Ik was ook een nagelbijter/nagelpulker maar dat wil nu echt niet meer haha.
Dit was mijn eerste set op mijn afgebeten nagels:
Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 09:04

Ik heb ook acryl en ben er super tevreden mee. Mijn eigen nagels scheurden altijd in, nu heb ik mooie lange nagels. Nagellak blijft ook beter zitten. Ik rij paard en ik werk op de markt, zeker als je ze kort houdt is dat heel goed te doen. :j

Mijn styliste heeft zelfs elke mannen als klant, die bijten ook nagels en dan zet ze er zo'n dun laagje op dat je het eigenlijk niet ziet.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 09:12

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb ze redelijk lang, doe er alles mee qua paarden ook en dat gaat prima

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 12:53

Ik had eerst acryl en nu gel. Heb altijd enorme uitgroei omdat mijn nagels heel hard groeien. Toch vind ik gel fijner, het beweegt meer mee. Bij de acryl had ik toch al gauw veel lucht eronder wat het minder mooi maakte.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 13:46

Ik had altijd acryl en betaalde 50 euro voor een nieuwe set en 25 euro voor opvullen binnen 2 weken. Mijn nagels groeien erg snel en ik was het spuugzat om elke twee week weer 2 uur bij iemand te zitten voor mijn nagels. Daarnaast vond ik het ook behoorlijk prijzig.

Ik gebruik nu zelf gel nagellak en daar ben ik erg tevreden over.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:34

Klinkt wel goed! Maar dat je 2 uur moet zitten :') ik heb al nooit tijd voor de kapper haha. Nouja, tijd voor maken dan. Of eerst eens gel nagellak proberen..

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:41

Ik heb gelnagels en dat kost me €40,- per maand. Het maakt niet uit of ik French wil, of kleur of glitters of steentjes of patroontjes; de prijs blijft hetzelfde. Afgelopen keer mocht mn dochtertje mee en van haar heeft ze de nageltjes gelakt in alle kleuren van de regenboog :D, plus mijn nagels en de prijs was nog steeds hetzelfde.
Ik zit 1,5 uur en ze werkt snel, effectief en nauwkeurig; ze let écht op of ze gelijk van vorm zijn, niet te dik, gelijk van lengte etc.
Ik zie hier vaak lagere prijzen voorbij komen, maar ik moet zeggen dat ik het er wel voor over heb; zie op Insta of facebook wel eens nagels voorbij komen dat ik denk...ai.... :=

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:46

Bij mij duurt het altijd minder dan een uur?
Ik betaal £16 voor opvullen en £25 voor een nieuwe set. Ze spreken geen Engels ( :') ) maar ze zijn wel heel goed bij mijn huidige salon en dus redelijk goedkoop :j Ze zetten ze daar een stuk mooier dan bij duurdere salons.
Zie inderdaad op Facebook en Instagram etc veel nagels voorbij komen die ik echt niet mooi gezet vind :o

Ik ben trouwens wel echt jaloers op iedereen die ze eens in de 3-4 weken moeten laten opvullen, mijn nagels groeien zo snel dat ik eigenlijk na anderhalve week al wel weer moet.
Laatst bijgewerkt door Eulogy op 11-01-17 22:54, in het totaal 2 keer bewerkt

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:52

Haha vast tijdwinst doordat je niet met ze kunt kletsen in het Engels :=

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:54

MamaMiesje schreef:
Haha vast tijdwinst doordat je niet met ze kunt kletsen in het Engels :=

Haha ja dat zal het zijn, hoewel ze wel altijd met elkaar in het Vietnamees zitten te roddelen :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:54

Over jou _O-

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:55

Ik heb trouwens na 2 weken ook alweer uitgroei van zo'n 2 mm hoor, maar ga echt maar 1x in de maand want anders wordt het me te duur :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 07:14

Ik ga nu na 4.5 week omdat ik niet eerder kon maar tot nu toe is elke 4 week nog prima te doen :)

Afbeelding
Deze zitten nog tot 26 januari

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 07:54

Ik heb ook nu een tijdje acrylnagels en ben blij dat ik ze heb laten zetten, het ziet er voor mij een stuk verzorgder uit dan mijn eigen nagels, die ik altijd afbeet. Alleen wil ik graag naar een andere nagelsalon toe, aangezien het nogal eens gebeurd dat ze vrij snel scheuren en afbrokkelen. Maar aangezien ik dus al nagels erop heb zitten, weet iemand of het dan handiger is eerst te wachten tot deze eraf zijn of zou ik voor opvullen/nieuwe set al gewoon naar een andere salon toe kunnen?

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 15:19

@November108, hangt af per salon. De eerste keer dat ik wisselde deden ze er niet moeilijk over. De 2e keer ook niet, ze vond het alleen een schande dat ze nog 5 lagen verschillende kleuren acryl eronder vond. De acryl nagels werder er bij mij helemaal afgehaald omdat ze allebei verschillende producten hadden en op een andere manier werkte.

Bij de eerste betaalde ik 20 euro voor een nieuwe set en 17,50 voor opvullen. Ik ben hier weg gegaan omdat ze de tijd niet nam om oud acryl eronder vandaan te halen.

De tweede betaalde ik 30 euro nieuwe set, 25 euro opvullen. Heel erg goed, maar ik zat er elke keer 4 uurtjes en vond dat een beetje te veel van het goede.

10 februari maar de doorslag genomen en naar een salon te gaan ipv particulier. na ze een half jaar er af te hebben mis ik ze toch wel. Hier ga ik 40 euro nieuwe set betalen en 32,50 voor opvullen.

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 15:47

Eviii_x schreef:
@November108, hangt af per salon. De eerste keer dat ik wisselde deden ze er niet moeilijk over. De 2e keer ook niet, ze vond het alleen een schande dat ze nog 5 lagen verschillende kleuren acryl eronder vond. De acryl nagels werder er bij mij helemaal afgehaald omdat ze allebei verschillende producten hadden en op een andere manier werkte.

Bij de eerste betaalde ik 20 euro voor een nieuwe set en 17,50 voor opvullen. Ik ben hier weg gegaan omdat ze de tijd niet nam om oud acryl eronder vandaan te halen.

De tweede betaalde ik 30 euro nieuwe set, 25 euro opvullen. Heel erg goed, maar ik zat er elke keer 4 uurtjes en vond dat een beetje te veel van het goede.

10 februari maar de doorslag genomen en naar een salon te gaan ipv particulier. na ze een half jaar er af te hebben mis ik ze toch wel. Hier ga ik 40 euro nieuwe set betalen en 32,50 voor opvullen.

4 uur?!?! Jemig, dat is wel heel extreem.. Kan me haast niet voorstellen dat ze dan voor die prijs ook nog iets kan verdienen :')

Ik ben gister na iets minder dan 4 weken opnieuw geweest, maar dan is het bij mij wel echt nodig!

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:11

Ja 4 uur... :')

Normaal zou ze er 2 uurtjes mee bezig zijn. Dus ik netjes voor een verjaardag nog mijn nagels laten doen... Uiteindelijk 3 kwartier te laat, was ik niet zo blij mee...
Vooral omdat ik om half 8 terecht kon, de ene keer was ze 3 uurtjes bezig en de andere keer weer 4...

Maar goed, waar ik nu heen ga zijn ze 1,5 uur met je bezig. Is toch wel een verschil

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:12

Ik ben een bijter, en wil graag acrylnagels oid. Weet iemand of dit kan?

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:14

Eviii_x schreef:

Normaal zou ze er 2 uurtjes mee bezig zijn. Dus ik netjes voor een verjaardag nog mijn nagels laten doen... Uiteindelijk 3 kwartier te laat, was ik niet zo blij mee...
Vooral omdat ik om half 8 terecht kon, de ene keer was ze 3 uurtjes bezig en de andere keer weer 4...

Maar goed, waar ik nu heen ga zijn ze 1,5 uur met je bezig. Is toch wel een verschil

Kijk dat het je iets langer kost als je het nog niet zo lang doet is te begrijpen, maar zelfs 3 uur is dan echt lang hoor.

Volgens mij kostte het mij 2 tot 2,5 uur als ik ze bij mezelf moest zetten, maar dan moest ik ook een hand met de "verkeerde hand" doen so to speak :')

Nico_lette schreef:

Ja dit kan gewoon

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:17

Nico_lette schreef:

ja hoor dat kan prima zolang er maar iets van nagel zit waarop ze kunnen plakken. Hoeft niet heel veel te zijn hoor, lukt al snel. Zou wel eerste keren iets sneller terug gaan. bijvoorbeeld om de 2 weken, daarna zijn je eigen nagels langer en blijven ze dus beter zitten, dan kun je naar 3 en later weer naar 4 weken.

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:23

JLLN_ schreef:
Eviii_x schreef:

Kijk dat het je iets langer kost als je het nog niet zo lang doet is te begrijpen, maar zelfs 3 uur is dan echt lang hoor.

Volgens mij kostte het mij 2 tot 2,5 uur als ik ze bij mezelf moest zetten, maar dan moest ik ook een hand met de "verkeerde hand" doen so to speak :')

moet je nagaan haha

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:22

Eulogy schreef:
Ik ben trouwens wel echt jaloers op iedereen die ze eens in de 3-4 weken moeten laten opvullen, mijn nagels groeien zo snel dat ik eigenlijk na anderhalve week al wel weer moet.

Dat is ook de reden dat ik gestopt ben. Vind het echt ontzettend jammer, maar mijn nagels groeien zo ontzettend snel en na 2 weken ziet het er al niet meer uit. Ik kon maar om de 3-3,5 weken gaan (mijn styliste werkte heel beperkt 's avonds en ik kon overdag niet) en die laatste 1-1,5 week was altijd doorbijten omdat het zo lelijk en irritant was. Ik mis het wel, maar ben bang dat als ik het weer doe, ik gewoon weer na 1,5 week geïrriteerd ga zijn door de uitgroei :=

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:35

Ik heb gelnagels en betaal 30 euro voor een nieuwe set en 23,50 voor bijvullen. Ik kan kiezen wat ik wil, kleurtjes, steentjes, e.d. zonder extra kosten.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 18:09

Ach, mijn eerste setjes deed ik ook 4 uur over toen ik net begon, de snelheid krijg je door ervaring, en ervaring krijg je door het te doen....
Bij mij betaal je voor gelnagels 30/25 euro voor fullcolor en 35/27,50 voor french.
Gelpolish natuurlijke nagel 17,50 full color en 20 french.
Voor 15 euro heb ik m'n materiaal en kosten er echt niet uit, dan zou ik er zelfs op toe moeten leggen.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 18:17

LETS schreef:
Klinkt wel goed! Maar dat je 2 uur moet zitten :') ik heb al nooit tijd voor de kapper haha. Nouja, tijd voor maken dan. Of eerst eens gel nagellak proberen..

Ik zou eens Shellac icm Brisa Lite Smoothing Gel proberen, grote kans dat je het dan prima redt met je eigen nagels :)