Dit was mijn eerste set op mijn afgebeten nagels:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eviii_x schreef:@November108, hangt af per salon. De eerste keer dat ik wisselde deden ze er niet moeilijk over. De 2e keer ook niet, ze vond het alleen een schande dat ze nog 5 lagen verschillende kleuren acryl eronder vond. De acryl nagels werder er bij mij helemaal afgehaald omdat ze allebei verschillende producten hadden en op een andere manier werkte.
Bij de eerste betaalde ik 20 euro voor een nieuwe set en 17,50 voor opvullen. Ik ben hier weg gegaan omdat ze de tijd niet nam om oud acryl eronder vandaan te halen.
De tweede betaalde ik 30 euro nieuwe set, 25 euro opvullen. Heel erg goed, maar ik zat er elke keer 4 uurtjes en vond dat een beetje te veel van het goede.
10 februari maar de doorslag genomen en naar een salon te gaan ipv particulier. na ze een half jaar er af te hebben mis ik ze toch wel. Hier ga ik 40 euro nieuwe set betalen en 32,50 voor opvullen.
Eviii_x schreef:Ja 4 uur...![]()
Normaal zou ze er 2 uurtjes mee bezig zijn. Dus ik netjes voor een verjaardag nog mijn nagels laten doen... Uiteindelijk 3 kwartier te laat, was ik niet zo blij mee...
Vooral omdat ik om half 8 terecht kon, de ene keer was ze 3 uurtjes bezig en de andere keer weer 4...
Maar goed, waar ik nu heen ga zijn ze 1,5 uur met je bezig. Is toch wel een verschil
Nico_lette schreef:Ik ben een bijter, en wil graag acrylnagels oid. Weet iemand of dit kan?
Nico_lette schreef:Ik ben een bijter, en wil graag acrylnagels oid. Weet iemand of dit kan?
JLLN_ schreef:Eviii_x schreef:Ja 4 uur...![]()
Normaal zou ze er 2 uurtjes mee bezig zijn. Dus ik netjes voor een verjaardag nog mijn nagels laten doen... Uiteindelijk 3 kwartier te laat, was ik niet zo blij mee...
Vooral omdat ik om half 8 terecht kon, de ene keer was ze 3 uurtjes bezig en de andere keer weer 4...
Maar goed, waar ik nu heen ga zijn ze 1,5 uur met je bezig. Is toch wel een verschil
Kijk dat het je iets langer kost als je het nog niet zo lang doet is te begrijpen, maar zelfs 3 uur is dan echt lang hoor.
Volgens mij kostte het mij 2 tot 2,5 uur als ik ze bij mezelf moest zetten, maar dan moest ik ook een hand met de "verkeerde hand" doen so to speak
Eulogy schreef:Ik ben trouwens wel echt jaloers op iedereen die ze eens in de 3-4 weken moeten laten opvullen, mijn nagels groeien zo snel dat ik eigenlijk na anderhalve week al wel weer moet.