Normaal gesproken douche ik tussen de 35 en de 38 graden. In de zomer soms koud(er) en in de winter soms warmer (tot de 45 graden maximaal ongeveer, dan heb ik het meestal wel gehad)
Ik begin ook met ongeveer 38 graden, dan krijg ik het koud en ga ik door naar 40/42 graden, als ik het echt heel koud heb staat ie ook wel eens op 45 graden
Ik douche me rond de 35-38 graden en als ik echt er redelijk lang er onder zit, dus langer dan 15 minuten dan verhoog ik hem automatisch naar de 40, anders krijg ik het koud!
ik begin bij de 38 (tot daar is hij geblokkeerd) daarna doe ik hem steeds een stukkie verder, maar ik kan niet verder als 45 want dan krijg ik het te benauwd en krijg dan bijna geen lucht meer.. maar 45 vind ik echt heerlijk alleen vergeet ik hem meestal zachter te zetten dus degene na mij let eerst altijd op hoe hoog die staat! haha
edit: als ik eronderuit kom zijn wel mijn benen helemaal rood
Zo! Ik snap écht niet dat jullie allemaal zo super warm kunnen douchen
Ik douche 19 graden, en op z'n hoogst 22 graden, maar dan moet ik het ook al béhoorlijk koud hebben op dat moment. Ik lieg écht niet als ik dit zeg, ik snap echt niet dat jullie allemaal zó ontzettend heet douchen..
ik zou niet weten hoe heet het is, heb geen graden op de doucheknop Maar mijn vriend doucht wel heel heet altijd, en ik verbrand dan echt, dus dat alle mannen kouder douchen dan vrouwen gaat niet op
ik douche altijd rond de 40 graden Voor mannen/jongens is het heel slecht om warmer dan ong. 38 graden te douchen i.v.m. de zaadcelproductie Maja voor mannen die er toch voor zorgen dat ze geen kinderen meer kunnen krijgen is het niet zo erg
Mijn vriendje vind heeeet douchen heerlijk ent als ik dus dat zit wel goed. Ik douche rond de 45 graden. Als in bad ga dan kom ik er als een kreeft uit. Het is slecht voor je ik weet. Maar ik vind het echt heerlijk als het net tege de pijngrens aanzit.
In de zomer vind ik het trouwens wel fijn dat wannee rik 'klaar' been om dan de douche ijskoud om te draaien en daar een paar seconden onder te staan. dan voel ik me 'fris'
haha leuk topic dit. Ik meestal 36 graden, soms iets warmer. Zomers ga ik steeds wat kouder richting de 21 ofzo haha Winter weet ik nog niet, want wij hebben sinds pas een douche met gradenknopdingens
Ik lieg écht niet als ik dit zeg, ik snap echt niet dat jullie allemaal zó ontzettend heet douchen..
* voelt zich écht héél intelligent *
Mijn papa vertelde mij net eventjes dat onze doucheknop echt al lang niet meer klopt, en dat ik ongeveer 35 graden douche. Ik was heel verbaasd aan het vertellen over hoe 'koud' ik blijkbaar douchete
Ik douch gemiddelt tussen ze 40 en de 50, tussen door wissel ik af naar een lager temperatuur (25 gr. ong). Me haren doe ik overigens ook ong. met 25 gr.
Ik douche gemiddeld 20 minuten. Nu de rest.
Edit*: me moeder douched ong. 30 Me vader ook zo iets, of soms helemaal koud. snap niet hoe hij dat doet. Me zus doucht ook met gemak wel 50 En me broertje douched een beetje lauw, ong. 20/25 ofzo iets. Maargoed hij is ook nog maar 7