Whiplash? Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mynique

Re: Whiplash? Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 11:54

Jullie gaan ook maar door he. Ik ook hoor!
Ik werk nu 4 ochtenden. 2 dagen achter mekaar dus vandaag ben ik "vrij" om bij te tanken.
Ben ook zo moe, maar zet wel mijn wekker om maar in mijn ritme te komen. Slapen
Het liefst slaap ik de hele dag.......

Hoe gaat het rijden jullie eigenlijk af? Of rijden jullie ook met pijnstillers?

Doet jullie fysio alleen massages of krijgen jullie ook oefeningen mee?

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:15

Ik heb oefeningen van het revalidatie centrum gehad, die doe ik regelmatig vooral de ontspannings dingen, de fysio masseert op het moment alleen maar om de boel weer los te krijgen als ik weer te lang heb doorgelopen en dte veel dingen heb gedaan die ik eigenlijk niet moet doen Bloos
Tja en wat doorgaan betreft, ik heb het ruim twintig jaar geleden opgelopen en toen werd daar nog helemaal niet naar gekeken dus tegen de tijd dat ik wist wat er mis was was er niet veel meer aan te doen, roeien met de riemen die je hebt dus. En dat is dus vooral doorgaan..............

Met rijden gaat het wel goed, ik dressuur alleen nog maar. Maar na het rijden ben ik meestal even van de ergste pijn af, is voor mij dus therapeutisch..............
Als ik een paar weken niet rij worden mijn klachten erger. Moet er wel bij zeggen dat mijn paard niet heel sterk is (wel vlug Bloos ) en als ik denk dat het kabouterweer is gooi ik er een thiedeman op om het mezelf niet te moeilijk te maken of af en toe een slof als ik merk dat mijn arm uitval vertoont.

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 12:34

Ik hoop dat ik ook oefeningen mee krijg, want die heb ik tot nu ote niet gehad en ik wil er zsm vanaf.
Ik ben nu ook wel van het doorgaan totdat....maar ja heb die ene dag "vrij" in de week wel echt nodig om bij te tanken.
Ik heb de afgelopen week ook niet gereden en ik heb ook het idee dat ik nu vaster ben gaan zitten.
Meer klachtne heb dan als ik even ga rijden. tintelingen enzo.....
Ga het vanavond wel even proberen denk ik..... Even erop
Ik heb een paard dat eerst flink los gereden moet worden en dan gebruik ik ook een slof zodat hij niet gaat hangen in mijn nek. Daarna kan ik het op zich ook wel aan..... en gaat ie niet hangen.
Maar je kan dan maar beter inderdaad een paard hebben wat vlug is en niet sterk.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:05

Als ze echt een hyper bui heeft stap ik vooral veel, anders krijgen mijn armen het echt te verduren om nog enige controle te hebben, dan wil ze nog wel eens in een rap tempo laten zien op welke manieren je de bak door kunt (en vooral bepaalde hoeken kunt omzeilen Bloos )
Maar zelfs alleen stappen is voor mijn nek al een goede bezigheid, alleen galoperen doe ik niet zoveel als ik last heb....

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:26

[quote="mynique] Spannend dus voor je 13 december......
Hoop dat er iets op te zien is, dan weet je tenminste waar je aan toe bent, helaas.

Heb even naar je trouwfoto's gekeken...romantisch!!!!
Welke pijnstillers heb jij?
[/quote]

Beetje late reactie. En thx Tong uitsteken

Ik hoop het ook. Anders krijg ik wss weer hetzelfde te horen. T hoort erbij wen er maar aan .......

Ik gebruik Naproxen in combie met paracetamol. Maar ik heb er echt geen goed gevoel bij. Ik heb het idee dat ik er heel erg sloom en misselijk van wordt.