Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Je zou zo,n test kunnen doen of je kan er meer over lezen,iemand die hsp is voelt sferen erg aan en ook pijn van andere mensen.Je denkt altijd dat er over je wordt gepraat, als iemand 1 keer geen gedag zegt denk je er meteen van alles over.En zo zijn er nog veel meer dingen waar jij je druk over kan maken, pietje precies is ook zo,n kenmerk en geen 3 dingen tegelijk kunnen doen.
marleen_usar schreef:Je zou zo,n test kunnen doen of je kan er meer over lezen,iemand die hsp is voelt sferen erg aan en ook pijn van andere mensen.Je denkt altijd dat er over je wordt gepraat, als iemand 1 keer geen gedag zegt denk je er meteen van alles over.En zo zijn er nog veel meer dingen waar jij je druk over kan maken, pietje precies is ook zo,n kenmerk en geen 3 dingen tegelijk kunnen doen.
Wuis schreef:Ik krijg ontzettend snel tranen in mn ogen. Ben ook heel erg gevoelig. Het is erg vervelend..
Overigens ben ik nooit snel kwaad maar kan wel heel erg teleurgesteld zijn in dingen/ mensen.
Jaduuh schreef:marleen_usar schreef:Je zou zo,n test kunnen doen of je kan er meer over lezen,iemand die hsp is voelt sferen erg aan en ook pijn van andere mensen.Je denkt altijd dat er over je wordt gepraat, als iemand 1 keer geen gedag zegt denk je er meteen van alles over.En zo zijn er nog veel meer dingen waar jij je druk over kan maken, pietje precies is ook zo,n kenmerk en geen 3 dingen tegelijk kunnen doen.
Hmm, komt me wel erg bekend voor.Behalve dan geen 3 dingen tegelijk kunnen doen, weet niet of dat geld.