wat vinden jullie nou een goede bh?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marleen_

Re: wat vinden jullie nou een goede bh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:53

Ik heb er 2 van Dyanne (styliste van het programma looking good) zitten erg lekker.. Gekocht bij Livera geloof ik..

xxx Marleen

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:11

Jongens denk er wel aan: Als je een beha aandoet, even schudden! Marlies Dekkers zegt niet te kunnen rusten voor heel Nederland aan t schudden is geslagen, dus ik help dr n handje. Als je je borsten in je beha schudt, blijven ze beter zitten en krijg je minder snel last van 'dubbele tieten'.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 23:53

Ja, ik heb ook wel eens gelezen dat een BH maar een half jaar "goed" blijft, maar zal er zeker aan liggen hoeveel je ze draagt.
Ik kan altijd goed slagen bij de Hunkemoller, maar ik heb ook een rotmaat: 85A. Dus zeg maar dik maar evengoed kleine borsten: le-lijk!, hoewel het dan nog altijd slanker toont, dan als je ook nog zo'n "gemoed" hebt. Op zich ben ik wel tevreden met het feit dat ik niet zo veel borsten hebt, maar ik vind het wel irritant dat ik niet makkelijk de goede maat vind. Fabrikanten gaan er maar vanuit dat als je cup A hebt, dat je dan ook meteen automatisch superslank bent.
Ik heb ook een Shocjaborber, vind hem ook fijn met rijden. Naast de Hunkemoller slaag ik ook nog wel bij de V&D.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 00:08

Kieffertje schreef:
Jongens denk er wel aan: Als je een beha aandoet, even schudden! Marlies Dekkers zegt niet te kunnen rusten voor heel Nederland aan t schudden is geslagen, dus ik help dr n handje. Als je je borsten in je beha schudt, blijven ze beter zitten en krijg je minder snel last van 'dubbele tieten'.

Haha geweldig!
Had ik nog nooit van gehoord trouwens.. Ook maar eens even proberen. Vork

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:00

In de zomer wil ik er ook wel eens 2 aan hebben onder een t-shirt met rijden.1 gewone + een sport-BH . s'winters meestal maar 1, dan heb ik zoveel lagen aan, dat ze daardoor wel vast zitten Haha!
Ik heb een D-cup.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:04

Anoniem schreef:
Veel meiden/vrouwen lopen met te kleine bh's, onwetendheid of ontkenning("nee hoor,ik heb cup C propprop").

Hahahahahahaha, ik heb hier zo om gelachen. Huilen van het lachen Ik ken die type's precies. Clown

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 11:52

hahah
Ik haal ze gewoon bij de hunkemoller of de livera ,, en ze zitten geweldig Pling

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 12:33

ik koop de laatste tijd me bh's bij h&m, vind ze wel lekker zitten. Wel vind ik het heel erg rot dat bij al die bh's nu allemaal een vulling onderin is ingenaaid en dat je die er dus niet uit kan halen Scheve mond

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 13:41

Rafaela schreef:
ik koop de laatste tijd me bh's bij h&m, vind ze wel lekker zitten. Wel vind ik het heel erg rot dat bij al die bh's nu allemaal een vulling onderin is ingenaaid en dat je die er dus niet uit kan halen Scheve mond

Met dat laatste heb ik dan helemaal geen probleem, kan ik wel gebruiken Tong uitsteken Vork
Ik koop ze ook altijd bij de H&M Ja

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 14:42

Ik heb nu een "sport" bh van het kruidvat, zit lekker. Ik heb diverse echte sportbh's gepast, maar ik vind het echt niet zitten.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 17:05

las er al meer over, maar als je een grotere cup hebt en je zoekt een sport BH dan is de shockabsorber inderdaad de perfecte oplossing! Ja

Ikzelf heb cup E75 meestal, en dan is het vrij moeilijk om niet van die lelijke hooggesloten bh's te vinden.
Het geeft misschien wel steun, maar tis zó lelijk!
*Ik ben best veel eissend op BH gebied Bloos *

Triumpf is een fijn merk, en verder ben ik nog een beetje zoekende.

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:39

Ik heb een sport BH van de Livera, kostte nog geen 20 euro en bevalt me prima. Lekker stevig, hoewel t bij mij niet echt nodig is.