Waar zit jij nu mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Conny_

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:39

ik zit ermee dat ik morgen tot 20.00 uur naar school moet daardoor geen prive les kan volgens en dat ik het best druk heb. en dat mijn 'vakantievriend' al 2 dagen niet smst...

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:39

En waar ik nu mee zit, heb ik net even uitgetypt op het leven zonder paarden.

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:51

Ik zit op dit moment even met helemaal niks, en dat is heerlijk na een drukke week school. Nog 1 dagje te gaan *LOL*

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:29

De liefde...

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:36

Ik zit er even mee, dat ik een foutje heb gemaakt op mijn werk, wat ik morgen moet corrigeren, en daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in. En ik ga deze week mijn huiswerk niet afkrijgen, en ik heb honger want ik ben op dieet. Allemaal kleine probleempjes gelukkig, niks om me echt zorgen over te maken..

EsSther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:45

ik zit er mee dat ik net mijn nagels heb gelakt met een ingewikkeld french manicuretje... en nu jeuk aan neus heb.
en dat ik morgen naar Lanaken ga en mijn hele hoofd vol zit met 10cm grote muggenbulten... en dus helemaal niet toonbaar ben...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:49

mijn kür die maar niet wil lukken, en ik wil hem perfect want het is de laatste kür (en misschien ook de laatste keer op wedstrijd) met die pony.

Een vriend (ex) die een hm, serieus medisch probleem heeft en geen foto's wil laten maken.

Een moeder die me van alles de schuld geeft, zelfs van het feit dat mijn broer vertrekt zonder wat te zeggen Scheve mond

En met het feit dat ik over een maandje afscheid neem op wedstrijd van mijn maatje, mijn kleine leermeester, mijn alles...Hmf! Kga em missen op wedstrijd. Hij blijft gelukkig wel bij ons...

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 08:36

Het feit dat ik verliefd ben en geen stappen durf te ondernemen Bloos

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 08:45

Ik heb een jongen ontmoet, maar durfde z'n nr./msn niet te vragen. Waar ik nu ontzettende spijt van heb! zie hem waarschijnlijk 14 Oktober pas..

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 11:19

ik zit met het fijt dat ik nieuwe pedalen in me auto heb laten zetten ,(met neon verlichting Knipoog ) en daarvan zijn de schroeven niet afgezaagd dus heb de hele binnenbekleding van me auto aan gort getrapt...

En met een verkoudheid waarmee ik zo moet gaan werken op een kantoor waar de airco op standje noorpool staat.
Zo ik ben uitgeklaagd Haha!

girliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 12:57

Ik zit met het feit dat ik de grootste fout van mijn leven heb gemaakt.
Heb een hele nare ervaring met een jongen gehad 2 jaar geleden. Sindsdien ben ik veel te onzeker wat jongens betreft. Ik kan wel wat rondscharrelen, maar zodra iemand dicht bij mijn gevoel komt kap ik het af.

Nu is er een jongen die ik al zo'n jaar of 3 ken. Een half jaar geleden hebben we gewoon rustig wat opgebouwd. Gekletst, filmpje gekeken en echt serieus een band opgebouwd. Het voelt zó goed. Het gaat gewoon heel diep in mijn hart. Ik liet hem heeel dicht bij me komen. Denk niet dat iemand zoveel van de ware mij heeft gezien.
Maar toch hield ik de boot een beetje af.. Gewoon omdat ik zat te wachten op het moment dat hij een leuker meisje tegenkwam.. of besefte dat ik toch niet zo leuk was.

Nu heb ik hem dus al maanden niet meer gezien. Hij is echt bezig om zichzelf los te weken.. Om het gevoel en de band te doorbreken, omdat hij dus echt denk dat ik hem niet moet..

Hij heeft een nieuwe telefoon, want zijn oude was kapot. Hij is dus mijn nummer kwijt en zijn nieuwe nummer heb ik niet.. Maar ik ben te laf om naar hem toe te gaan. En dat is dan 18 jaar en moet ooit volwassen worden...

De enige manier om over die onzekerheid heen te komen is, door er dwars door heen te gaan.. Ik weet het wel... Waarom ga ik er altijd met zo'n boog omheen dan?

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 13:20

Ik zit ermee dat m`n verzorgpaard te koop staat.. En dat ik nu heel weinig tijd voor dr heb omdat ik het zo druk met school heb. Net nu ik nog ff extra vaak bij dr wil zijn omdat het misschien binnenkort wel niet meer kan, heb ik gewoon écht geen tijd..
En ik zit ermee dat ik een paar mensen die belangrijk voor me zijn, op dit moment veel te weinig zie. Ook weer doordat ik te weinig tijd heb.
Kunnen ze die dagen niet gewoon langer maken? Vork

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 14:10

Ik zit ermee dat ik geen vervoer kan vinden voor mijn paardje en ik ongelooflijk graag op stage wil met hem!
Verder hebben we hier een festival (www.leffingeleuren.be) waar ik medewerker ben, en voor het eerst in 14 jaar geen zin in heb door al die andere flapdrolzorgen.
Verder zijn er nog een paar slepende dingetjes.

xxliesjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:59

Ik zit er nu mee dat ik woedend ben en dt ik me argessie eigenlijk kwijt wil bij iets.
Een meisje en ik hebben ruzie gehad(nou weer) dat komt omdat ze opeens begon te zeggen je meot nog sorry tegen me zeggen he.
Dus ik dacht zo ja zal wel en ik heb het der ook gezegt en ze begon me met allemaal ziektes uitteschelden en ik ben zo woedend op der want ik kan niks terug zeggen want ze heeft me gelijk geblokt erna.
En ze heeft ook nog twee vriendinnen erbij gehaald en dat mnaakt me zo woendend ik heb der niks gedaan en begon ze me opeens weer uitteschelden voor alles en nog wat.
Dus daar zit ik nu mee ik wil eigenlijk nog meer zeggen maar dat houd ik voor mezelf.
Want ik ben echt super boos woedend wat je maar kan verzinnen.
Ze doet me er ook veel evrdriet mee met wat ze me allemaal gezegt heeft en ze maakt me er onzeker door.
Nou had ik het met me vertrouwingspersoon op school(een lerares is dat) erover gepraat en al me woeden kwam naar boven zetten en ze kon me amper ook me houden de tranen rolde over me wangen .
Ik hoop dat ik hier ook met jullie erover kan praten want na het gesprek met me vertrouwingspersoon zit het nog neit lekker.
maar alvast bedankt mensen.
Groetjes Lisa

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:02

mag ike ven mijn hart luchten =)...
ik was eergister jarig, had vorige week heel ruzie met mijn moeder, ben week bij mijn vriendin gaan slapen etc.., kom ik woensdag thuis niemand zegt gefeliciteerd tegen me ik dacht echt vna ja leuukk, en toen belde iemand van ja gefeliciteerd met je dochter. o, ja bedankt en toen zeiden ze gefeli susan =) dus ik denken hehe eindelijk cadeautjes (A) heel banketstaaf maar ze hebben neit eens aan me gedacht!!!! ik krijg dus géén cadeau's van mn moeder en zus, en me pa is momenteel heel ziek dus kan ook niks kopen ik voel me echt zwaar beledigd en al mijn vrienden waren het ook vergeten kom ik op school denk ik heel leuk allemaal felicitaties te krijgen.. NIEMAND, helemaal NIEMAND... jeuzus wat is dat nou weer:S
en ik zit nieuw in een klas ik heb excht het gevoel alsof ze me aan het uittesten zijn maar ik ben ze strontbeu en heb het idee dat iedereen me een arrogant poedersuiker vind... ben het helemaal zat... en ik ben harstikke kapot van dit klote weer en die k.ut school waar ik het al heel durk voor heb en dan heb ik ook nog vrienden die zichzelf zo zielig vinden omdat ik niet altijd tijd voor ze heb..,
met mij gaat het cverder goed

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:05

Ik zit dr mee dat mn pc steeds vastloopt.
Dat de stageplek die ik had gevonden niet aangesloten is als erkend leerbedrijf.
Dat ik morgen om 5 uur op moet staan omdat we gaan wadlopen *gaap*
En dat de treinen al 1,5 week standaard 5 minuten vertraging hebben.

Nou dat was het wel ongeveer Schijnheilig

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:40

ik zit er nog steeds mee dat mijn moeder is overleden,
ik doodmoe ben,
ik alweer krentenbaard heb,
morgen om 6 uur op moet,
en mijn veulen over 2 weken weggaat.

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:50

Ik zit ermee dat mn nieuwe leven (studie, op kamers, vriendje en hele goede vriendinnen weinig zien, enz.) heeeel erg wennen is.. Gelukkig ben ik nu n weekend lekker thuis Lachen

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:54

Ik zit ermee dat ik een poedersuiker opleiding heb, baal van mn school, baal van mn klas. Dat ik elke dag last heb van mn schouderblad, en dat ik eigelijk elke dag wel weer ergens last van heb...
Is het geen hoofdpijn dan wel weer spierpijn of misselijk weet ik veel wat Clown

He dat lucht op.

Heerlijk topic. Haha!

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:54

Verhuizing.

Haaruitval Huilen

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:01

GEWELDIG TOPIC:

ik zit er mee dat mijn hernia waaraan ik geopereerd ben mbv een nieuwe hoopvolle methode weer opspeelt en ik een injectie in m'n rug moet laten zetten waar je écht niet blij van wordt als je ziet hoe groot en dik die naald is. (ik spreek helaas uit ervaring Knipoog ) Verder baal ik dat ik nu vanwege de pijn niet met de rest mee uit kan en nu zielig en alleen op slaapkamer zit Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 00:40

Altijd fijn om even te klagen Knipoog
Ik zit ermee dat ik niet goed weet wat ik met mn hondje aan moet..
Ook zit ik ermee dat ik flink op kosten gejaagd word door 2 pony's omdat de eigenaresse op vakantie is
Ook zit ik ermee dat ik bekaf ben en moet slapen maar geen zin heb Vork
Ennuhm.. dat ik geen leuke baan kan vinden
Dat was het geloof ik wel even Knipoog

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 10:06

Ik zit ermee dat mijn leasepony een peesblessure heeft. En dat als de peesblessure heel erg is, ze op rust moet in dr stal, en dat niet kan omdat ze spat heeft gehad dus veel beweging moet.

Ik zit ermee dat mijn vader niet wilt dat ik met mijn stiefzus omga, terwijl we heel goed met elkaar kunnen omgaan.

Ik zit ermee dat de halve manege vind dat ik Flair zelf heb kreupel gereden.

En ik zit ermee dat alles maar een beetje een schijnheilig zooitje is.

En trouwens dat ik vanmiddag niks te doen heb, en niemand iets leuks kan/wil doen.

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 14:10

Ik zit er mee dat ireen dr 2e antibioticakuur krijgt deze week..... Omdat ze nageltred heeft sinds zondag... Dr hele koot is dik, als de zwelling maandag niet minder is moet de veearts de pus eruit snijden...(uit de hoef)

En ik zit er mee dat ik moet gaan regelen met school dat ik vrij krijg... Anders moet ik elke ochtend om 5 uur mn bed uit om vooor school nog ireen te verzorgen... & 's avonds ook nog een keer moet gaan.. dus flink wat slaap tekort ga krijgen..

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 14:16

ik zit eingelijk nu met helemaal niks, nou ja bijna niks

Over een week verwachten we nml een nestje jongen hamsters dan zitten we met hele lieve hummeltjes Tong uitsteken