Gijs was ook 12 jaar ouder, Sanne haar vader 14 jaar ouder, en ik heb zelfs een vriend gehad die 20!! jaar ouder was.
maar ik was zelf al wel uit de luiers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zera schreef:En wat is er mis met een oudere man??
Cayenne schreef:meisje1 schreef:Hij heeft zelf jaren een relatie gehad met een vrouw van zijn leeftijd. Dus hij valt niet op jonge meisjes..
Dit zegt helemaal niets. Ik ben jaren misbruikt door een man van in de 50, hij had een huwelijk met een vrouw van dezelfde leeftijd en een zoon. Ik was zelf nog maar 14.
rindin schreef:Wendy schreef:Precies, dus waarom loop jij nu de hele tijd te beweren dat het normaal gevonden zou moeten worden, zo'n relatie?
Ik loop niet te beweren dat het "normaal" gevonden zou moeten worden. Want waar ligt de grens van normaal en abnormaal. Als twee mensen van elkaar houden is heel veel mogelijk! In de liefe gebeuren een hoop "rare" dingen. En wat ik "loop te beweren" is dat het niet "raar" is dat er een grootleeftijdsverschil is, en dat het best mogelijk is. Er zijn in dit topic een hoop banale uitspraken gedaan, terwijl er naar zoiets gewoon wat genuanceerder gekeken moet worden. Iedereen heeft een andere smaak en als dit meisje verliefd is op een oudere jongen is dat niet raar. Ik spreek uit ervaring en kan niet vaak genoeg zeggen dat het zeker niet onmogelijk is.
Zera is het geloof ik wel met mij eens, die zit in het zelfde schuitje
Citaat:Ik ben het zeker weten met jou eens.. De mensen moeten niet meteen roepen dat het LEEFTIJDSVERSCHIL te GROOT is.. Het kan hun zelf ook gebeuren..
En wat is er mis met een oudere man??
rindin schreef:Citaat:Ik ben het zeker weten met jou eens.. De mensen moeten niet meteen roepen dat het LEEFTIJDSVERSCHIL te GROOT is.. Het kan hun zelf ook gebeuren..
Dank je wel!! Ten minste 1 die het met mij eens is! Je kunt pas over zulke dingen oordelen als je er zelf in zit of hebt gezeten. De rest moet zich er denk ik gewoon buiten houden, want die hebben er geen ervaring mee. Als jullie nou zelf verliefd worden op een oudere vent, wat doe je dan?? Ga maar eens in de schoenen van de TS staan, dan pas mag je oordelen. Vind ik!
Citaat:Het gaat er mij niet alleen om dat hij zoveel ouder is, maar ook dat ze het niet aan haar vrienden durft te vertellen, én al helemaal niet aan haar ouders. Volgens mij is er dan iets goed mis. Als hij een verantwoordelijke volwassen man was, dan zou hij het ook geen probleem vinden om hun relatie openbaar te maken. Met relaties die stiekem moeten is per definitie iets mis.
rindin schreef:Citaat:Ik ben het zeker weten met jou eens.. De mensen moeten niet meteen roepen dat het LEEFTIJDSVERSCHIL te GROOT is.. Het kan hun zelf ook gebeuren..
Dank je wel!! Ten minste 1 die het met mij eens is! Je kunt pas over zulke dingen oordelen als je er zelf in zit of hebt gezeten. De rest moet zich er denk ik gewoon buiten houden, want die hebben er geen ervaring mee. Als jullie nou zelf verliefd worden op een oudere vent, wat doe je dan?? Ga maar eens in de schoenen van de TS staan, dan pas mag je oordelen. Vind ik!
Zera schreef:@ odetteke.. Vind het onzin dat je zegt zolang hij niet gaat rotzooien met minderjarige meisjes.. Zei is er zelf toch ook bij geweest.. Als ze het niet gewild had dan had ze er gerust wat van kunnen zeggen.. Daar zal ze toch wel wijs genoeg voor zijn of niet dan??
Zera schreef:@ [***].. Vind het onzin dat je zegt zolang hij niet gaat rotzooien met minderjarige meisjes.. Zei is er zelf toch ook bij geweest.. Als ze het niet gewild had dan had ze er gerust wat van kunnen zeggen.. Daar zal ze toch wel wijs genoeg voor zijn of niet dan??
KiWiKo schreef:euh babeth..... meisje is 15!!
dat soort dingen kunnen als je 25 bent![]()
Jennasilver schreef:Ik vind het leeftijdverschil veelste groot. HIj misbruikt je gewoon sexueel en geestelijk. Je kunt je misschien ouder gedragen maar hij is veel verder in zijn leven en rijper dan jou. Als hij echt om je zou geven dan had hij je niet ontmaagd , maar je dat gegund met iemand anders. Als je mijn dochter was en ik kwam erachter dan zou ik aangifte doen. Ik weet dat je dit waarschijnlijk niet wil horen , want je bent verliefd. Neem wel weer contact op met je vriendinnen , want als hier straks problemen van komen dan heb je hun hard nodig. Die man is een pedofiel en tuurlijk wilt hij je geen pijn doen op deze manier kan hij je manupileren om meer seks te krijgen.
Zera schreef:Na het is een keuze van die 2.. En als die zich er goed bij voelen.. Waarom dan niet.. Weet zeker dat als zei 25 was geweest en hij dan 39 dat er veeeeeel minder commentaar was geweest..
KiWiKo schreef:ja want het is nog een kind![]()
![]()
been there done that............
rindin schreef:
@ Zera: AANVALLUHHHH!!!