Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:44

er is niks mis met een oudere man....... maar wel als je zelf nog kind bent!

Gijs was ook 12 jaar ouder, Sanne haar vader 14 jaar ouder, en ik heb zelfs een vriend gehad die 20!! jaar ouder was.

maar ik was zelf al wel uit de luiers Haha! Haha!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:47

Zera schreef:
En wat is er mis met een oudere man??

Zolang hij niet gaat rotzooien met minderjarige meisjes: helemaal niets!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:49

Cayenne schreef:
meisje1 schreef:
Hij heeft zelf jaren een relatie gehad met een vrouw van zijn leeftijd. Dus hij valt niet op jonge meisjes..

Dit zegt helemaal niets. Ik ben jaren misbruikt door een man van in de 50, hij had een huwelijk met een vrouw van dezelfde leeftijd en een zoon. Ik was zelf nog maar 14.

Inderdaad. Een oud-vriendin van mij was 16 toen ze met een man van 56!! ging.
Kan het nog steeds niet geloven. Hij is ook getrouwt en heeft kinderen.
De vrouw is er wel achter gekomen, maar ze zijn bij elkaar gebleven.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:49

rindin schreef:
Wendy schreef:
Precies, dus waarom loop jij nu de hele tijd te beweren dat het normaal gevonden zou moeten worden, zo'n relatie?

Ik loop niet te beweren dat het "normaal" gevonden zou moeten worden. Want waar ligt de grens van normaal en abnormaal. Als twee mensen van elkaar houden is heel veel mogelijk! In de liefe gebeuren een hoop "rare" dingen. En wat ik "loop te beweren" is dat het niet "raar" is dat er een grootleeftijdsverschil is, en dat het best mogelijk is. Er zijn in dit topic een hoop banale uitspraken gedaan, terwijl er naar zoiets gewoon wat genuanceerder gekeken moet worden. Iedereen heeft een andere smaak en als dit meisje verliefd is op een oudere jongen is dat niet raar. Ik spreek uit ervaring en kan niet vaak genoeg zeggen dat het zeker niet onmogelijk is.

Zera is het geloof ik wel met mij eens, die zit in het zelfde schuitje

Het gaat er mij niet alleen om dat hij zoveel ouder is, maar ook dat ze het niet aan haar vrienden durft te vertellen, én al helemaal niet aan haar ouders. Volgens mij is er dan iets goed mis. Als hij een verantwoordelijke volwassen man was, dan zou hij het ook geen probleem vinden om hun relatie openbaar te maken. Met relaties die stiekem moeten is per definitie iets mis.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:51

Citaat:
Ik ben het zeker weten met jou eens.. De mensen moeten niet meteen roepen dat het LEEFTIJDSVERSCHIL te GROOT is.. Het kan hun zelf ook gebeuren..

Dank je wel!! Ten minste 1 die het met mij eens is! Je kunt pas over zulke dingen oordelen als je er zelf in zit of hebt gezeten. De rest moet zich er denk ik gewoon buiten houden, want die hebben er geen ervaring mee. Als jullie nou zelf verliefd worden op een oudere vent, wat doe je dan?? Ga maar eens in de schoenen van de TS staan, dan pas mag je oordelen. Vind ik!

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:51

Na het is een keuze van die 2.. En als die zich er goed bij voelen.. Waarom dan niet.. Weet zeker dat als zei 25 was geweest en hij dan 39 dat er veeeeeel minder commentaar was geweest..

@ odetteke.. Vind het onzin dat je zegt zolang hij niet gaat rotzooien met minderjarige meisjes.. Zei is er zelf toch ook bij geweest.. Als ze het niet gewild had dan had ze er gerust wat van kunnen zeggen.. Daar zal ze toch wel wijs genoeg voor zijn of niet dan??

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:52

rindin schreef:
Citaat:
Ik ben het zeker weten met jou eens.. De mensen moeten niet meteen roepen dat het LEEFTIJDSVERSCHIL te GROOT is.. Het kan hun zelf ook gebeuren..

Dank je wel!! Ten minste 1 die het met mij eens is! Je kunt pas over zulke dingen oordelen als je er zelf in zit of hebt gezeten. De rest moet zich er denk ik gewoon buiten houden, want die hebben er geen ervaring mee. Als jullie nou zelf verliefd worden op een oudere vent, wat doe je dan?? Ga maar eens in de schoenen van de TS staan, dan pas mag je oordelen. Vind ik!

Je haalt me de woorden uit me mond..

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:55

Citaat:
Het gaat er mij niet alleen om dat hij zoveel ouder is, maar ook dat ze het niet aan haar vrienden durft te vertellen, én al helemaal niet aan haar ouders. Volgens mij is er dan iets goed mis. Als hij een verantwoordelijke volwassen man was, dan zou hij het ook geen probleem vinden om hun relatie openbaar te maken. Met relaties die stiekem moeten is per definitie iets mis.

Kijk, dat is weer een ander verhaal. Dit heeft niks meer met het leeftijdsverschil te maken. Het zou ook kunnen zijn dat hij een crimineel is en zij het dan niet aan haar ouders zou willen vertellen.

Ik heb het direct aan mijn ouders vertelt en die vingen het heel goed op. Ik weet niet hoe de TS haar ouders zijn, dus ik kan in dit geval ook niet zeggen of ik het wel of neit zou vertellen. Ik weet alleen wel dat als ik er het volste vertrouwen in had dat het tussen mij en mijn 29 jarige vriend goed zou komen, ik het wel zou vertellen en er gewoon voor zou gaan. Maakte mij niet uit wat mijn ouders er over dachten!

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:56

Ik vind het leeftijdverschil veelste groot. HIj misbruikt je gewoon sexueel en geestelijk. Je kunt je misschien ouder gedragen maar hij is veel verder in zijn leven en rijper dan jou. Als hij echt om je zou geven dan had hij je niet ontmaagd , maar je dat gegund met iemand anders. Als je mijn dochter was en ik kwam erachter dan zou ik aangifte doen. Ik weet dat je dit waarschijnlijk niet wil horen , want je bent verliefd. Neem wel weer contact op met je vriendinnen , want als hier straks problemen van komen dan heb je hun hard nodig. Die man is een pedofiel en tuurlijk wilt hij je geen pijn doen op deze manier kan hij je manupileren om meer seks te krijgen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:58

als het normaal zou zijn geweest, had ze er geen geheim van hoeven maken

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:58

rindin schreef:
Citaat:

WAt een belachelijke dooddoener! Dan gaan er een hoop topics hier op bokt verloren zeg! Wat als mensen er bewust niet voor kiezen om in een dergelijke situatie terecht te komen? Mogen die ook niet mee praten.

Er is niet zoveel mis met een oudere man, MITS je zelf de volwassen leeftijd bereikt hebt. En waarom, dat heb ik al eerder uitgelegd, maar daar heb ik van jou nog geen argumenten over ontvangen! Jij beweert gewoon dat iedereen z'n mond maar moet houden als die hetzelf niet meegemaakt heeft.

Zera schreef:
@ odetteke.. Vind het onzin dat je zegt zolang hij niet gaat rotzooien met minderjarige meisjes.. Zei is er zelf toch ook bij geweest.. Als ze het niet gewild had dan had ze er gerust wat van kunnen zeggen.. Daar zal ze toch wel wijs genoeg voor zijn of niet dan??

kijk en dat is het hem nu juist! Meisjes van 15 zijn over het algemeen helemaal niet mondig genoeg om voor hun belangen op te komen, en zeker tegen een volwassen man kunnen ze niet tegenop. Ze laten zich dingen gebeuren om hem maar te kunnen behouden. Als je zelf al ouder en doorgewinterd bent, is het een piece of cake om een meisjes van 15 te manipuleren.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 28-08-06 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:59

Zera schreef:
@ [***].. Vind het onzin dat je zegt zolang hij niet gaat rotzooien met minderjarige meisjes.. Zei is er zelf toch ook bij geweest.. Als ze het niet gewild had dan had ze er gerust wat van kunnen zeggen.. Daar zal ze toch wel wijs genoeg voor zijn of niet dan??

ja, maar zij is minderjarig, zij is volgens de wet gezien het slachtoffer. De verantwoordelijkheid voor wat er gebeurt ligt dus niet bij haar (ookal stemt ze daar in toe) maar bij die man!

Stel dat haar ouders er achter komen, dan kunnen ze nog aangifte doen van misbruik ook!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:00

Gijs was 12 jaar ouder, Frans was 14 jaar ouder..... heb zelfs verkering gehad met een man die 20 jaar ouder was..........

het ouder zijn is geen probleem...........

maar wel als je zelf als meisje zijnde net droog bent achter je oren

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:00

Ik heb even 1 vraag.
Waaruit concluderen jullie dat hij haar sexueel misbruikt? (Tuurlijk kan dat, maar jullie zijn er zo vol van overtuigt zonder dat jullie die man kennen.)
Ik bedoel, als je net een relatie met iemand hebt dan is het logisch dat de vonken er vanaf springen en je elke dag sex wilt.
Omdat het allemaal nieuw en spannend is.

(Dit neemt niet weg dat deze man fout bezig is, maar om nu in de wilde weg te gaan roepen dat hij haar misbruikt, vind ik een beetje te ver gaan. Misschien is die vent wel echt gek op haar.)

@ TS: Ik zou even een pauze nemen en even geen sex met hem hebben. Zo weet je inderdaad gelijk of hij het wel of niet voor de sex doet. En als je 18 bent, kun je altijd samen met hem kijken of jullie verder gaan of niet.
Laatst bijgewerkt door Babeth op 28-08-06 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:01

Na maar het kan jou ook gebeuren dat je verliefd word op een oudere man.. Dan praat je ook wel anders.. En je kunt wel zeggen dat je er bewust niet voor kiest.. Maar zulke dingen gebeuren nou wel eens.. Liefde op het eerste gezicht kan altijd..

En bokt is een forum waar iedereen mag reageren.. Maar sommige reacties hier zijn gewoon kinderachtig..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:01

euh babeth..... meisje is 15!!

dat soort dingen kunnen als je 25 bent Haha! Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:02

Zera, je praat als een kip zonder kop. Jij overziet totaal de gevaren van zo'n relatie niet, en je wilt ze ook niet zien.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:02

KiWiKo schreef:
euh babeth..... meisje is 15!!

dat soort dingen kunnen als je 25 bent Haha! Haha!

En omdat een meisje 15 is word ze gelijk misbruikt?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:03

ja want het is nog een kind Haha! Haha!

been there done that............

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:04

Jennasilver schreef:
Ik vind het leeftijdverschil veelste groot. HIj misbruikt je gewoon sexueel en geestelijk. Je kunt je misschien ouder gedragen maar hij is veel verder in zijn leven en rijper dan jou. Als hij echt om je zou geven dan had hij je niet ontmaagd , maar je dat gegund met iemand anders. Als je mijn dochter was en ik kwam erachter dan zou ik aangifte doen. Ik weet dat je dit waarschijnlijk niet wil horen , want je bent verliefd. Neem wel weer contact op met je vriendinnen , want als hier straks problemen van komen dan heb je hun hard nodig. Die man is een pedofiel en tuurlijk wilt hij je geen pijn doen op deze manier kan hij je manupileren om meer seks te krijgen.

@ Zera: AANVALLUHHHH!!!

@Jennasilver: Over banaal gesproken! Mijn mond staat open van verbazing. Het is 2006 en geen 1900!!
Lees de ervaringen van mij en Zera maar eens door en reageer dan maar eens weer!

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:04

Na dan praat ik maar als een kip MET kop.. Maar welke gevaren dan.. Dat zei zwanger kan raken.. Kan jou ook gebeuren.. Dat jij verliefd kan worden op een oudere man dat kan ook gebeuren.. Je kunt nu wel zoo gaan reageren.. Maar ik geef me mening.. En dat meisje moet zelf beslissen wat ze wilt.. Maar ik weet 1 ding zeker.. ik wil mijn OUDE vent niet meer kwijt..
Ze is zelf verstandig genoeg om te beslissen of ze een relatie wilt of ze het tegen haar ouders en vrienden wilt zeggen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:05

Zera schreef:
Na het is een keuze van die 2.. En als die zich er goed bij voelen.. Waarom dan niet.. Weet zeker dat als zei 25 was geweest en hij dan 39 dat er veeeeeel minder commentaar was geweest..

Idd, dan waren het twee volwassenen geweest!

Het blijft fout, hoe je het ook went of keert, en als je als 29 jarige vent op een meisje van 15 valt en ook hoppa direct mee het bed in duikt, dan ben je niet zuiver

ALs mijn 15 jarige dochter op dergelijke wijze gebruikt wordt door een 29 jarige ziekeling, dan kon hij toch mooi een aanklacht tegemoet zien!

Babeth

KiWiKo schreef:
ja want het is nog een kind Haha! Haha!

been there done that............

Ja, maar ze is er toch zelf bij?
Ik vraag ook waaruit jullie concluderen dat hij haar misbruikt.
Ik weet dat die man fout bezig is, maar om het gelijk misbruiken te noemen. Misschien is het wel zo, maar misschien niet.

KiWiKo

en dan komt hier de oude muts die het allemaal heeft meegemaakt.......... en ik zeg

kappuh, nu het nog kan

buiten dat het strafrechtelijk vervolgd kan worden is het gewoon niet gezond.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:06

rindin schreef:

@ Zera: AANVALLUHHHH!!!

Ik sta al in de aanval Tong uitsteken