Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar wat doe ik? kop onder mn kussen steken en na een minuut of 5 houd ie vanzelf een keer op en ben ik weer weg
ik slaap door een lamp heen, gordijnen open ben ik al aan gewend, wekker geluidjes ben ik aan gewend en word ik niet meer wakker van, zet de wekker uit in mn slaap, en zelfs zo'n oude wetse rinkelwekker die zoon rot herrie maakt wacht ik net zolang tot ie vanzelf uit gaat..
en ik wacht nog steeds op de gouden tip!! 
benangelique schreef:waarschijnlijk slaap je (net als ik) erg vast en hebben je lijf en geest echt even de tijd nodig om wakker te worden.
Inmiddels heb ik me erbij neergelegd dat ik mijn wekker standaard een half uur eerder zet dan dat ik eruit moet; dan kan ik nog mooi 3x 'snoozen' en dus rustig wakker worden.
Als ik dit niet doe omdat ik me bijvoorbeeld verslapen heb, barst ik de hele dag van de hoofdpijn.

). Wekkers gaan af: SNOOZEN MAARRR. En net zo lang snoozen tot het half 8 is en dan moest ik al op mijn fiets zitten (moet uur fietsen naar school toe).
Dan gaan die wekkers voorlopig niet meer af
En mijn oeder word daar zooo gek van

pharagirlke schreef:ohja ik heb dan ook nog last van zo'n rotochtendhumeur, ik zweer je, het eerste half uur moet je geen woord tegen me zeggen want dan bijt ik echtEn mijn oeder word daar zooo gek van
) 
AnnemiekvM schreef:Je wekker in een bak met knikkers op een harde ondergrond zetten. Daar schrik je zo van dat je door de adrenaline wel op moet staan!
ik ga mijn knikkers zoeken

; Helemaal moe nog. Toch, als ik er eenmaal uitstap en m'n bed heb opgemaakt, dan ben ik ook echt wakker. Gaat echt om dat eerste stapje eruit.
Dus die gaat op de snooze .. 

] 

Nadat ik trouwens iets van een beeldscherm heb gezien, kan ik zowiezo slecht slapen, dus dat werkt natuurlijk in mijn voordeel
"daaaag Puck, naar school! Hup!" Vaak probeer ik dan met een smoesje te roepen dat ik t eerste uur geen les heb of dat ik me vergist heb in de tijd van de wekker of dat ik me niet lekker voel. Jammer genoeg voor mij trapt hij er nooit in...