Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maximiliaan schreef:@ ikke24: ik doe helemaal niet paniekerig.. ik zeg alleen maar dat is nogal verbaasd over ben omdat ik dat nog nooit had gehoord.. en meestal ga je aan de pil omdat je dan geen condoom hoeft te gebruiken, als je een vaste relatie hebt en die dingen kunnen ook knappen hoor
Bealy schreef:Nou ikke24, zoals ik al eerder schreef in dit topic: Double Doutch (dus mét een condoom erbij) is volgens mij tegenwoordig 'not done' onder jongeren.![]()
Ik zou het wel weten, ik zou het gewoon zo veilig mogelijk doen op die leeftijd! En al helemaal bij AB genruik, braken en diarree!!! Je wilt de kans op een zwangerschap toch zo klein mogelijk laten zijn?
Daantje1981 schreef:Jouw lichaam ok, jouw leven??
De komende tijd woon je nog bij je ouders. Moet je steun krijgen van je ouders en verschillende instanties.
Het lijkt wel iets te worden wat normaal is, zwanger worden als je zo jong bent. En het is o zo belangrijk voor een kind om een vast basis te hebben. 2 ouders die van elkaar houden, een huis om in te leven een vast financiele ondergrond. Maar ja, wie ben ik omdat te zeggen. Misschien romantiseer ik het wel.
Ik kies ervoor om beschermd te vrijen tot mijn relatie stabiel genoeg is voor een kind. Tot ik financieel stabiel genoeg ben om een kind alles te geven wat ik het kind wil geven. Zoiets is voor een kind zo belangrijk!