4 verstandskiezen verwijderen onder Narcose

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_W

Re: 4 verstandskiezen verwijderen onder Narcose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 22:35

MoonChloe schreef:
Maar_kl schreef:
ja vind narcose dood eng!! en geen gezeur dat ik niet naar huis mag binnen een uur waren ze er alle 4 uit duurde wat langer omdat i ze er niet goed uit kreeg bij mij wou die eigenlijk 1 per keer maar na lang zeuren heeft i ze er allemaal uit gehaald en ja ik heb het geweten stierf van de pijn!!
maar goed was er wel in 1x vanaf Knipoog

Daar zit de verschil, onder narcose laten trekken = geen hamsterwangen Haha!

Onder narcose laten trekken = Wel hamsterwangen!
Mijn zusje heeft ze ook alle 4 laten trekken onder narcose, precies in de tijd dat het ook hamsterweken waren, en dat heeft ze geweten Schijnheilig ze had ook lekkere hamsterwangetjes Lachen
Mijn zusje is overigens wel de hele dag nog flink ziek geweest van de narcose, en met narcose word er overigens ook een infuus gestoken Lachen iig bij mijn zusje wel Lachen

Veel suc-6 overigens morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 22:39

Heel veel Succes morgen!

Zorg dat er morgen als je thuis komt iets wat heeel zacht is en eetbaar in huis is voor je! Ik had de dag na de operatie nl enorme honger!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 23:48

DunDijk ik ben ook onder narcose geweest en ik had geen hamsterwangen

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 09:53

Zo nou ik ben weer thuis gelukkig Lachen

Gisterochtend om half 8 dus nuchter melden. En meteen om 8 uur werd ik naar de ok gereden. Daar infuus geprikt etc en voor ik het wist werd ik wakker op de uitslaapkamer.
Was een beetje misselijk enzo maar kreeg ik iets voor en toen ging het al een stuk beter

De dokter kwam pas om 16.15 dus al die tijd moest ik wachten met naar huis ging. Hij zei nog dat mijn bovenste verstandskiezen erg hoog lagen. Dus in de buurt van me neusholte en ik mag 10 dagen niet snuiten.

Voor de rest heb ik nu ook onwijze hamsterwangen en als ik me ibubrofen 600mg op tijd neem is het met de pijn wel vol te houden. Heb echt het gevoel dat er een stoomtrein over me kaken is heengewalst. Alles doet pijn en trekt maar goed als het goed is ben ik er nu vanaf.
Moet alleen nog wel ff vloeibaar voedsel eten natuurlijk. Zit ook steeds met zo'n ijskompres tegen me wangen aan in de hoop dat ze slinken.. Maar dat wil nog niet echt lukken Haha!

Nou nu maar hopen dat ik me snel weer beter voel want ik ben het nu al zat Clown

polderke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 10:03

Heb ik ook gehad, woonde destijds in Frankrijk en was daar blijkbaar normaal. Ik was er blij mee dat het zo allemaal tegelijkertijd onder narcose kon. Had ook wel hamsterwangetjes tot groot plezier van mijn neefjes en nichtje waar ik paar dagen later mee op vakantie ging. Die konden het natuurlijk niet laten om mij aan het lachen te maken wat erg zeer deed. Lekker veel milkshakes en ijs eten kan ik me herinneren. Bij mij waren mijn hamsterwangetjes ook nog eens lekker scheef, dus links was het meer onder dik en rechts meer naar boven, zag er dus echt niet uit. Maar volgens mij heb ik er maar paar dagen last van gehad, want had genoeg flirten op die vakantie en kan me niet voorstellen dat ik met een scheef smoeltje in de smaak had kunnen vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 11:12

Erg he die wangen! Dat had ik ook, en dan van die stoned ogen. Ik had ok allemal blauwe plekken op mijn gezicht en nek, heb jij dat niet?

Beterschap Knipoog

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 11:50

Ja ik kan zien dat ik wel blauwe plekken krijg maar nu vallen ze nog wel mee. Het is nu vooral erg opgezwollen en zit constant met die ijscompressen tegen me wangen aan.
Dat vloeibare eten ben ik nu al hardstikke zat maja het is ff niet anders..

JJJose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:43

Beterschap he Peet en ik kom wel snel langs met een fruitmandje Knipoog

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 18:09

chickey direckt toen ik thuis kwam at ik alweer een appel en een kommetje met snert

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 19:09

Nou dat kan ik echt niet hoor. Ik heb net aardappelpuree gegeten en dat ging al aardig moeilijk eigenlijk. Maar werd het vloeibare eten echt ff zat namelijk.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:53

Jep, ik mocht twee weken geleden nog. Maar dan gewoon onder verdoving. Ik kan er gelukkig goed tegen. Had een buitenlandse trainee, die niet wist hoe de stoel werkte, dus voor ik het wist was ik gelanceerd Clown
Bij mij was linksonder er al eerder uitgesneden, dit keer was het rechtsonder. boven zitten ze nog te hoog.
Het wordt dik, het doet pijn en je hebt de hele tijd zo'n gore smaak in je mond, maar verder vond ik het wel meevallen Ja
Lag ook half in slaap op de uhm.. tafel? Het was gewoon afdeling kaakchirurgie, niet echt in de OK dus.
Ik kan alleen nog steeds niet met rechts goed eten/druk zetten, bot is nog errrrg gevoelig.

Fijn dat het goed is gegaan Chickey! En nou maar op een dieet van vloeibaar, en goed blijven koelen. Sterkte!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 11:51

En ja hoor hier nog een bokker die het fijne nieuws te horen heeft gekregen. Moet rechtsonder mijn verstandskies weg laten halen door de kaakchirurg. Maar hij is nog niet doorgekomen... dus weet nu niet of dat er gesneden of getrokken wordt. Wordt volgens mijn tandarts onder plaatselijke verdoving gedaan. Nou ik ben benieuwd want kan helemaal niet goed tegen die verdoving...ben daardoor al een keer van mezelf af gegaan. Ben echt super bang en durf eigenlijk ook niet goed te bellen naar de kaakchirurg.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 16:19

Oh bah ik moet eigenlijk ook al jaren. Ze moeten er alle vier uit bij mij volgens m'n tandarts. Maar ik weet het tot nu toe altijd te omzeilen. Denk ook dat m'n tandarts al een knal te pakken heeft als hij me ook maar probeert te prikken. Ik ben er als de dood voor. Hoe krijg je een narcose voor elkaar? Dan durf ik het misschien nog wel... Nagelbijten / Gniffelen

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 16:23

Het gewoon tegen je tandarts zeggen dat je als de dood bent voor de prikjes en dat je graag onder narcose wilt

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 16:24

Dat heb ik al gezegd, maar hij is een koppige eikel en zegt dat ik überhaupt niet naar de kaakchirurg mag, hij kan het zelf wel. Nou dikke ammehoela.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 16:29

Ja mijn tandarts weet wel hoe ik ben dus die deet niet zo moeilijk om een verwijsbrief te schrijven. Alleen niet alle ziekenhuizen doen het onder narcose maar in Arnhem dus wel Lachen

Eten met rechts gaat wel aardig alleen linksonder is gaan ontsteken dus heb antibiotica gekregen. Maar slik nog wel steeds pijnstillers...
Ik zal straks is foto's plaatsen hoe ik eruit zag..

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:18

Mayo schreef:
Dat heb ik al gezegd, maar hij is een koppige eikel en zegt dat ik überhaupt niet naar de kaakchirurg mag, hij kan het zelf wel. Nou dikke ammehoela.

Wat een eikel zeg die tandarts.
Heb je verder ook pijn of zo