Charos schreef:Ja de baby houd ik, ik ben 10 dec. uitgerekend.
Wel cowl dat je de baby had ik hoop dat jullie gelukkig worden!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charos schreef:Ja de baby houd ik, ik ben 10 dec. uitgerekend.
roosje84 schreef:Mag ik misschien vragen aan diegene die MG gebruiken..wat hebben jullie als bijwerkingen(als jullie die hebben)
Suzanne F. schreef:Ik ben ook door de Microgynon 30 heen zwanger geraakt en ben 21 januari uitgerekend.
roosje84 schreef:Nou ik heb nu ook de MG maar heb net zoals in het begin last van doorbraakbloedingen...Ook heb ik last van me blaas....(net echt pijn maar meer niet heldere urine)Zou dit ook door de pil kunnen komen>
Roane schreef:Ik heb ook M30, al ben ik er nu mee gestopt (geen zin meer in) en ook omdat ik me er echt niet lekker bij voelde, al mijn hormoontjes waren overstuur, voelde me rommelig. Ik had ook nooit zin in ehm... jeweetwel. (in dat opzicht natuurlijk de beste anticonceptie die je hebben kan natuurlijk.) Nu ben ik er mee gestopt en voel me een stuk prettiger..
Silvan schreef:eh ja het klinkt mij bekend, een oud lerares vertelde ons toen ook dat ze door de pil heen zwanger was geworden! En ook met toeval M30 was..Dus toen maar is naar ha gweest, toch maar even van pil veranderd..
Love_Blinkey schreef:roosje84 schreef:Mag ik misschien vragen aan diegene die MG gebruiken..wat hebben jullie als bijwerkingen(als jullie die hebben)
crazy_funky schreef:hoever was de zwangerschap al toen je ontdekte dat je zwanger was? charos en/of suzanne..
en voelde je al een tijdje niet lekker ofzo.. zoals misselijkheid/overgeven.. enz.
crazy_funky schreef:hoever was de zwangerschap al toen je ontdekte dat je zwanger was? charos en/of suzanne..
en voelde je al een tijdje niet lekker ofzo.. zoals misselijkheid/overgeven.. enz.