Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KWPN_FAN schreef:Ben nu drie dagen naar de uni geweest van half 11 tot half 6, dat is behoorlijk zwaar! mn enkel is ook echt 1x zo dik als ik thuiskom en ontzettend pijnlijk.
@Joop007: fijn dat t rijden goed ging! scheelt die tape veel denk je? mijn enkel wordt vanavond ook ingetaped, misschien dat ik dan zondag op wedstrijd ga. (2 proeven M1, dus doorzitten, lichtrijden kan ik nog niet, maar ik hoop dus met die tape wel)
KWPN_FAN schreef:@Joop007 Ja hij is n beetje bijgehouden, 2x in de week bereden ong. heb er nu weer n keer of 4 op gezeten. We waren voor mn val ook wel M2 klaar. Hij loopt eigenlijk nog hetzelfde, is alleen iets minder scherp aan het been, en wat zwaarder op de hand, komt ook omdat ik in mn rechterkuit totaal geen kracht meer heb. Doorzitten gaat dus redelijk, lichtrijden kan ik 2 passen, maar dat doet vreselijk pijn. Maarja kga dr morgevroeg en morgenavond denk ik even op, dan zaterdag nog ff, en dan kijken of ik zondag een normaal proefje kan rijden![]()
Heb jij er trouwens met lopen enzo geen last van? bij moet gewoon elke pas pijn, is behoorlijk frustrerend