Ik scheer wel (alleen onderbenen) maar dan vooral tot waar het donker is en af en toe het blonde

Beetje vreemd, maarja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:
De een ergert zich er sneller aan dan de ander. Ik doe er wat aan op het moment dat ik me eraan ga ergeren, niet omdat een ander vindt dat het 'maar drie minuten werk is'.
Citaat:Dat mag iedereen toch voor zichzelf weten?
Smystique schreef:Maar als je het écht voor jezelf doet, doe je het volgens mij altijd, no matter what.
jodoka schreef:Ik heb ook lichte haren maar scheer ze wel..Ik kan het dus ook maanden laten zitten..Maar agh geef mij maar gladde benen..Die 5 minuten wat de tijd meeneemt onder de douche maakt ook niks uit..
Citaat:Giftig? En gewoon 'een vraag' vind ik het al helemaal niet.
Ik snap gewoon niet goed waarom een ander voor mij moet bepalen dat ik de boel altijd glad zou moeten houden, en al helemaal niet 'omdat het maar drie minuten werk is'.
En volgens jou doe ik het dus blijkbaar niet voor mezelf, anders zou ik het wel altijd doen.
Ik blijf het vreemde redenaties vinden, sorry. Live and let live.
Citaat:So what, als ik het niet voor mezelf doe? Maakt dat iets uit?
Jij conformeert je toch ook aan het gewone beeld of loop jij naakt over straat
Autje schreef:Ik zou het als ik jou was wel doen het is een kleine moeite om als je onder de douche staat even je benen te scheren en het lijtk weer super netjes,....
Smystique schreef:
Had er zowieso laatst een discussie over op m'n werk, waarom vrouwen hun benen scheren. En dat het toch vooral een opgelegde norm door de maatschappij is en niet zozeer een vrijue keus. Als je het niet doet wordt je raar aangekeken.
Maar als je het écht voor jezelf doet, doe je het volgens mij altijd, no matter what.
Bedoel in leefgemeenschappen in Israël (om maar even een voorbeeld te noemen)
Doet niemand het, dan ben je afwijkend als je het wel doet. In de westerse landen ben je afwijkend als je het wel laat zitten.
Autje schreef:Ik zou het als ik jou was wel doen het is een kleine moeite om als je onder de douche staat even je benen te scheren en het lijtk weer super netjes,....