Inmiddels al 3 jaar geleden(als het niet langer is), ben er 2 week echt ontzettend ziek van geweest.
En vanaf toen ging het alleen maar slechter..

Nou voel ik me nog niet goed.. Ben heel vaak en heel snel ziek, en niks helpt.
Ben vaak nog doodmoe... Gewoon geen energie, nergens voor.
Maar omdat ik graag wil dat mijn vriend en mijn ouders trots op mij zijn,
daarom ga ik vaak te lang door, ook omdat mijn lichaam het niet aangeeft.
Ik ga gewoon door, omdat ik denk dat het nog wel even kan..
Maar dan 's avonds kon ik er dan achter dat het TEveel was...
Ik ben blij dat ik nu eindelijk wat anders doe dan alleen maar de hele dag op bed liggen...
Maar toch zou het voor mij makkelijker zijn als er ME of CVS vastgesteld zou worden..
Ik ben al overal heen geweest, ook omdat ik andere klachten heb (die ook voorkomen bij ME/CVS).
Maar ze kunnen toch niks lichamelijks vinden. Daarom zou ik ook graag willen dat het bij mij vastgesteld word,
want als ze vragen wat er is en ik zeg "ik ben moe" dan krijg je vaak reacties:
"vanavond even eerder naar bed, is het morgen wel weer goed" of "stel je niet zo aan". Maar dat doe ik niet...
Ik probeer zo goed mogelijk mijn best te doen... Het is ook sinds een poosje dat ik mezelf weer kan douchen..
Het is zo erg als je altijd maar afhankelijk bent van anderen..
Ookal zeggen zij het zelf niet erg te vinden, maar toch vind ik het wel verschrikkelijk...
En het word dan alleen maar erger als je van die rotreactie's krijgt, dat je je toch alleen maar aansteld...

Het is echt een rotziekte.
En ik hoop dat degene die het nou hebben er niet zolang last van blijven houden.
En als ze een keer vervelende opmerkingen maken,
probeer je er dan alsjeblieft niks van aan te trekken... Dat deed ik ook vaak, en dat maakte het extra moeilijk...
Zij zien van de buitenkant niet wat er binnenin gebeurd... Jij bent de enigste die het voelt...
Liefs Karin