Cupmaat: verschil tussen AA en A?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moirsa

Re: Cupmaat: verschil tussen AA en A?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:55

kan het hier wel ff vragen bestaat AAA ook??
Een jongen zij van wel Blond
Maar volgens mij is AA75 het kleinst toch?

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:27

Yessy schreef:

denergerend?

Degenererend Knipoog
En inderdaad, dat vind ik dus ook Scheve mond

Denegrerend? Haha!

denigrerend is het dus Knipoog

overigens zou ik weer heel wat over hebben voor een paar kuub tiet minder Nagelbijten / Gniffelen

wanneer je namelijk geen goede sportbeha draagt (type je kunt er een brug mee verankeren) ziet dat er zo uit:

Afbeelding

Nagelbijten / Gniffelen

bepaald niet charmant dus en ook niet bepaald prettig rijdend.

Voelt u dus gezegend, o minder beboezemde medebokkers Haha!

wendyelst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:22

ik vind dat kjoetie wel gelijk heeft aan ene kant maar aan andere kant je voelt je gewoon meer man aan de bovenkant zeg maar, heb ik dan soms.. het idee maar goed ik vind het alle 2 kan je der last van hebben als je grotere heb fysiek en lichamelijk en kleinere borsten meer fysiek.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:36

ik snap het ook zeker wel hoor , maar zo heeft iedereen wel wat. Ik snap best dat je met een A-cup graag wat meer zou willen hebben, maar ik vind persoonlijk kleine borsten vaak weer mooier dan grote, je kunt veel dingen makkelijker dragen zonder dat het meteen obsceen wordt (ik heb echt letterlijk verkeersongelukken veroorzaakt Bloos ) en uiteindelijk gaat het allemaal om uitstraling: als jij lekker in je vel zit dan straal je dat uit, met AA-cup of G-cup Lachen

Kaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 23:39

Meld zich nog iemand!

Ik kan ook gerust zonder bh paardrijden hoor :p....geen problemo. Maar ik vind een bh gewoon net wat mooier staan. Staat netjes als je een shirtje aan hebt Tong uitsteken...en btw dan lijkt het nog wat Haha!

Een goede vriendin heeft juist het tegenover gestelde probleem en heeft veelste veel. Ze heeft ook rugklachten en denkt over een verkleining. Wij maken er altijd maar grapjes over onder het mom van: I k ga wel naast jou liggen, dan kunnen ze wat ze er bij jou uit halen er bij mij instoppen :p.

Maargoed, jaa..er is verschil tussen AA en A, net zo goed als er verschil is tussen A en B Haha!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 23:45

Ik kan ook paardrijden zonder bh hoor, doe ik ook wel eens. Maar meer voor het idee wil ik tot wat aan hebben. Ik heb vandaag trouwens een nieuwe bh gekocht bij de hema, ze hebben een nieuwe collectie in kleine maatjes (ja, ook AA). Toen gingen ze aan de kassa met elkaar overleggen of ik wel korting kreeg omdat het een kindermaatje was. Nou, dan voel je je wel iets opgelaten. Bloos
Maar ik weet dat ze het niet slecht bedoelden. En ach wat maakt het uit.