Lengte... wat is normaal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzas

Re: Lengte... wat is normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:14

IMJ schreef:
@ Ilzas: volgens mij praten jullie langs elkaar heen hoor! Er staat toch helemaal niet dat je niet mag genieten van sex of lees ik dat nu verkeerd? Het heeft toch ook geen zin elkaar af te branden? Wat heeft de TS hier nou aan??

Ehm, jij heet toch geen Lusitana ? Ja sorry hoor, ik lees even bij !

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:14

whahaha!
pas op vallende leuters!!! Haha!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:15

Briljant topic!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:15

dan schrikt ie van alle ruimte boven zich en kruipt van schrik naar binnen Nagelbijten / Gniffelen

óf geniet van het feit dat ie eindelijk kan sterren kijken en word nog groter Haha!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:16

Danielle_1 schreef:
haha hier kon je op wachten dat het gesprek deze kant op ging Clown

tja, altijd hetzelfde gelül!!
Haha!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:17

Ilzas schreef:
Ehm, jij heet toch geen Lusitana ? Ja sorry hoor, ik lees even bij !

Nee, zoals je ziet IMJ, even doorlezen!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:18

Welshcobfan schreef:
dan schrikt ie van alle ruimte boven zich en kruipt van schrik naar binnen Nagelbijten / Gniffelen

óf geniet van het feit dat ie eindelijk kan sterren kijken en word nog groter Haha!

Als de doorsnede ietsjes minder wordt ga ik maar eens iemand op dieet zetten Haha!

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:19

volgens mij kan dat nooit hoor

maar laten we weer ff ontopic gaan,zou zonde zijn voor TS als dit wordt gesloten!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:21

Sh*t daar gaat m'n laatste kans... maargoed idd weer on-topic, anders krijgen we wrs een enkeltje HK

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:25

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:27

Volgens mij klopt je link niet helemaal Tong uitsteken Ik dacht even dat ie naar de songtekst van 12 inch was, grappig nummer!
edit: nu weer wel Knipoog

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:29

Je relatie kan niet goed zijn als de seks slecht is. Ben je verder wel tevreden over zijn prestaties?

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:29

haha ik zag het ja,maar weer net niet op tijd Clown

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:41

Liever klein en weten hoe te gebruiken, dan groot en eindeloos te stuntelen. Maargoed dat is slechts mijn gedachte.

Ik vind goede seks ook heel erg belangrijk binnen een relatie, maargoed er moet toch ook wel een manier te vinden zijn die voor jullie beide erg bevredigend is? Zelf alleen maar vriendjes gehad die vooraan in de rij hebben gestaan, waarvan één er echt niets van kon; Gevolg pijn. Succes

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:39

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 07:07

terorita schreef:
goed gereedschap hangt onder een afdak zegt men Clown

dus dames

heeft de man een bier buikje dan moet het goed zitten

In de schaduw groeit niks Haha! Knipoog

Fitmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:31

Het enige wat ik vaak hoor van dames is dat niet de lengte maar de dikte ertoe doet......dat is mijn inbreng tot nu toe in dit verhaal.......hahaha inbreng hahahahaha.........euhhhh......dusssssss

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 12:04

Danielle_1 schreef:
Size does matter!

Voor mij zou een kleine leuter een reden zijn om de relatie niet voort te zetten.
Sex is voor mij wel heel belangrijk in een relatie,en daarom ben ik nog geen slet (iets onnozels wat ik eerder in dit topic las)

Lusitana,hoe weet jij in hemelsnaam wat een andere vrouw voelt?
En wie zegt dat een vrouw niet klaar kan komen van penetratie alleen?
Laat ik nu wel zo iemand zijn!

Maar als het op dat gebied niet goed zit dan hoeft een relatie voor mij ook niet.

Ik heb "oppervlakkige slet" genoemd als je alleen om de maat geeft. Er zit wel meer aan sex vast dan alleen een beetje bonken met een knuppel in je, om het maar even zo te zeggen.
ik zeg niet dat een vrouw niet kan klaarkomen van alleen penetratie, ik zeg dat veel vrouwen niet zo klaarkomen en dat is een wetenschappelijk bewezen feit dat ik niet zelf zit te verzinnen.

Verder is goede sex wel belangrijk voor een relatie, maar goede ses zit hem dus niet in de maat van de penis, DAAR gaat het hele verhaal om.
Als je denkt dat het wel zo is, heb je geen goede sex gehad.
Natuurlijk kun je het al of niet prettig vinden om een knuppel tegen je blaas geduwd te krijgen, en hebben sommige vrouwen een hooischuur warin ze een kleine niet voelen, maar daarom hoef je een jongen nog geen complex aan te praten!
Daar kwm ik dus met het borsten verhaal. Borsten hebebn helemaal niet dezelfde rol in sex, dat beweer ik nergens, maar het is wel ook een onderdeel van je lichaam waarvan je niet kunt bepalen hoe ze eruit zien (nou ja, operaties daargelaten). Het zou triest zijn als meisjes werden afgewezen als ze plat waren, toch?
Als je niet naar bed wilt met ene jongen met een kleine, zegt dat wat over jou, en niet over de kwaliteiten van de jongen.
Als je niet naar bed wilt met een jongen omdat er gebleken is dat hij je niet kan plezieren (maar dat is wel na een keer proberen, dus) kun je de jongen de dingen leren om je te plezieren.
Er is geen enkele reden waarom een jongen met een kleine je niet zou kunnen plezieren behalve egoïstische en egoïsme hoort niet in een relatie thuis.
Het pribleem is dat er vaak met jongens naar bed wordt gegaan (en andersom ook) zonder dat er sprake is van houden van. En ja, dan wil je wat jou goeddunkt, puur egoïsme dus... Want als je van iemand houd, wil je nl ook graag wat voor hem doen...en maakt maat niet meer uit.
En als gezegd (ook door jou) je kunt altijd een hulpstuk gebruiken.
Oh en laten we wel wezen, de beste manier om klaar te komen is stimuleren van de clitoris. Helemaal geen penis voor nodig.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:00

Ben 't wel met je eens Lusi Lachen mij maakt het ook niet uit, 't is de manier waarop (niet dat ik te klagen heb, maar dat zou ik ook niet doen).. mooi verteld, en ook zeker waar.
Alleen durven velen dat misschien niet toegeven.

Hoewel er natuurlijk ook gewoon mensen zijn die veel belang hechten aan seks en als daar dan een onoverkomelijk 'probleempje' is, dat dat echt funest kan zijn voor een relatie. Kan ik me prima in inleven.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:54

terorita schreef:
goed gereedschap hangt onder een afdak zegt men Clown

dus dames

heeft de man een bier buikje dan moet het goed zitten

Sorry hoor, maar goed gereedschap hangt niet onder een afdak, goed gereedschap gebruik je..... Clown Clown