Danielle_1 schreef:Size does matter!
Voor mij zou een kleine leuter een reden zijn om de relatie niet voort te zetten.
Sex is voor mij wel heel belangrijk in een relatie,en daarom ben ik nog geen slet (iets onnozels wat ik eerder in dit topic las)
Lusitana,hoe weet jij in hemelsnaam wat een andere vrouw voelt?
En wie zegt dat een vrouw niet klaar kan komen van penetratie alleen?
Laat ik nu wel zo iemand zijn!
Maar als het op dat gebied niet goed zit dan hoeft een relatie voor mij ook niet.
Ik heb "oppervlakkige slet" genoemd als je alleen om de maat geeft. Er zit wel meer aan sex vast dan alleen een beetje bonken met een knuppel in je, om het maar even zo te zeggen.
ik zeg niet dat een vrouw niet kan klaarkomen van alleen penetratie, ik zeg dat veel vrouwen niet zo klaarkomen en dat is een wetenschappelijk bewezen feit dat ik niet zelf zit te verzinnen.
Verder is goede sex wel belangrijk voor een relatie, maar goede ses zit hem dus niet in de maat van de penis, DAAR gaat het hele verhaal om.
Als je denkt dat het wel zo is, heb je geen goede sex gehad.
Natuurlijk kun je het al of niet prettig vinden om een knuppel tegen je blaas geduwd te krijgen, en hebben sommige vrouwen een hooischuur warin ze een kleine niet voelen, maar daarom hoef je een jongen nog geen complex aan te praten!
Daar kwm ik dus met het borsten verhaal. Borsten hebebn helemaal niet dezelfde rol in sex, dat beweer ik nergens, maar het is wel ook een onderdeel van je lichaam waarvan je niet kunt bepalen hoe ze eruit zien (nou ja, operaties daargelaten). Het zou triest zijn als meisjes werden afgewezen als ze plat waren, toch?
Als je niet naar bed wilt met ene jongen met een kleine, zegt dat wat over jou, en niet over de kwaliteiten van de jongen.
Als je niet naar bed wilt met een jongen omdat er gebleken is dat hij je niet kan plezieren (maar dat is wel na een keer proberen, dus) kun je de jongen de dingen leren om je te plezieren.
Er is geen enkele reden waarom een jongen met een kleine je niet zou kunnen plezieren behalve egoïstische en egoïsme hoort niet in een relatie thuis.
Het pribleem is dat er vaak met jongens naar bed wordt gegaan (en andersom ook) zonder dat er sprake is van houden van. En ja, dan wil je wat jou goeddunkt, puur egoïsme dus... Want als je van iemand houd, wil je nl ook graag wat voor hem doen...en maakt maat niet meer uit.
En als gezegd (ook door jou) je kunt altijd een hulpstuk gebruiken.
Oh en laten we wel wezen, de beste manier om klaar te komen is stimuleren van de clitoris. Helemaal geen penis voor nodig.