ga tampon proberen wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: ga tampon proberen wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 17:59

Ik zwem dr ook altijd mee, gaat goed hoor.

Ik kan niet tegen maandverband. Clown

ammanda_rob

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 18:52

zodra je in het water komt stopt je ongesteldheid, athans hebben wij geleerd Knipoog ... zodra je er weer uitkomt gaat het verder, je kan in het water dus eigenlijk geen bloed verliezen Vork

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 18:56

Haha!
Ik ga het toch niet uit proberen. Nagelbijten / Gniffelen

_Romy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 18:58

ik gebruik die dingen al jaren..zijn zo handig Clown als je gaat zwemmen werken ze wel hoor...
kan nie zonder die dingen... Tong uitsteken

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:02

ammanda_rob schreef:
zodra je in het water komt stopt je ongesteldheid, athans hebben wij geleerd Knipoog ... zodra je er weer uitkomt gaat het verder, je kan in het water dus eigenlijk geen bloed verliezen Vork

wat is dat nou weer voor onzin?

ammanda_rob

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:07

JustNanno schreef:
ammanda_rob schreef:

weet ik het Knipoog
vroeger op school geleerd, of t waar is Knipoog .. lijkt me niet dat ze dat voor de grap vertellen Vork

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:12

* wordt misselijk* Ziek

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:13

JustNanno schreef:
ammanda_rob schreef:

Helemaal geen onzin, echt waar Ja Het rottige is wel dat zodra je uit het water komt, alles er 3 keer zo hard uit loopt Clown Ook niet sexy hoor, bij je bikinibroekje langs Haha!
Oh en btw, ze kunnen er wel uit glijden Haha! T is mij wel eens gebeurd en geloof me, je voelt je knap banketstaaf als je in de klas zit Clown Dat was zo'n mini silk touch ding, extra makkelijk in te brengen maar hij vond de terugweg ook extra goed... Die gebruik ik dus nooit weer. Bij gewonen is het me godzijdank nog nooit gebeurd

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:17

Nagelbijten / Gniffelen
Dan voel je je echt banketstaaf. Nagelbijten / Gniffelen

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:41

Das apart..
Lijkt me zeer poedersuiker..

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:44

Ik zou wel je touwtje 'verstoppen' als je begrijpt wat ik bedoel. Het staat heel stom als dat doorschijnt Knipoog

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:47

Laui! schreef:
Ik gebruikte tampons alleen als ik ging zwemmen en dan nog zaten ze nooit echt goed. Maar maandverband vond ik ook een drama. Sinds een paar jaar ben ik pas helemaal om en héb ik niet eens maandverband meer. Naja, heb toch maar een pakje gehaald laatst, maar nog niet gebruikt en ik denk dat het nogal wat jaartjes werkloos in de kast gaat blijven liggen ook.
Ik hou ze ook gerust een nachtlang in hoor. Op de OB verpakking staat geloof ik dat je ze echt niet langer dan 8 uur in mag houden. Als je gewoon heel netjes bent en geen infecties in je vagina hebt kan het geen kwaad om een tampon er lang in te laten zitten. Maandverband lijkt mij dan zelfs gevaarlijker.
topje van de tampon mag je echt niet aanraken, ook niet insmeren met vaseline. Dan breng je er juist bacteriën op. Ook goed je handen wassen van te voren. Als je dat allemaal goed doet kan er niks misgaan.
Ik heb ook alleen maar mini's of normal. Normal voor de eerste 2 dagen en daarna mini's. Mini's lek ik anders binnen een kwartier doorheen. Normal's gaan toch wel een paar uur mee.

Hier heb ik wel een paar tegenargumenten op Haha! .
Als je je handen goed wast van te voren kan er niet veel misgaan, of je die vaseline er nou op smeert of je vinger erin stopt, het zijn dezelfde bacterien.
Een paar bacterien kunnen trouwens geen kwaad.
Hoe schoon denk je dat de penus van je vriend/man is als die erin gaat? ook steriel en gedesinfecteerd?
Wat voor caseline geld, geld ook voor een condoom waar je met je vingers aan gezeten hebt.
Glijmiddel breng je ook met je vingers aan.
Vaseline is een soort van glijmiddel (veel gebruikt door "beginnende" homosexuelen)
en last but not least: Deze tip kwam van mij huisarts.
Het kan echt geen kwaad om de eerste (paar) keren een klein beetje vaseline er op te doen.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:51

ik ben maand gelden voor eerst ongesteld geworde heb ook een mini gebruikt, eerst raar, maar je moet hem diep genoeg doen (heel onnatuurlijk en raar) maar als ie eenmaal zit geen probleem Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:54

JustNanno schreef:
ammanda_rob schreef:

lijkt me idd ook niet echt fris...

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:54

milo schreef:
ik vind het te handig. ik gebruik ze altijd, ik vind maandverband maar vies eigenlijk.
je voelt nieteens dat je ongesteld bent, je voelt er niks van. (behalve buikpijn en een hunkering naar chocola Knipoog )

echt hè Lachen Bloos

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 21:01

ammanda_rob schreef:

Nou bij mij niet hoor Scheve mond Als ik onder de douche sta zonder tampon in gaat het gewoon verder.. Geval apart Clown Ik gebruik trouwens ook altijd tampons. In het begin kreeg ik ze er ook absoluut niet in. Je moet goed ontspannen (of desnoods diep in en uit ademen en dan bij het uitademen verder duwen) maar je moet ook wel vochtig genoeg zijn, als het zo droog is gaat het nogal stroefjes Knipoog Hopelijk lukt het, veel plezier met zwemmen!

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 21:12

Ik ben bijna 40 jr. en gebruik al 28 jr. tampons en zou niet anders meer willen Knipoog Waarom knip je het touwtje niet gewoon een stukje af dan heb je er ook geen last van tijdens het zwemmen!

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 21:13

x_Katja_x schreef:
ammanda_rob schreef:

Nou bij mij niet hoor Scheve mond Als ik onder de douche sta zonder tampon in gaat het gewoon verder.. Geval apart Clown Ik gebruik trouwens ook altijd tampons. In het begin kreeg ik ze er ook absoluut niet in. Je moet goed ontspannen (of desnoods diep in en uit ademen en dan bij het uitademen verder duwen) maar je moet ook wel vochtig genoeg zijn, als het zo droog is gaat het nogal stroefjes Knipoog Hopelijk lukt het, veel plezier met zwemmen!

Het is ook alleen zo als je helmaal omgeven bent door water, dat sluit de opning als het ware af.
Ik kan ook in bad zonder tampon, maar niet onder de douche inderdaad, dan loopt het er uit.
Ik geloof dat het iets met de druk van het water te maken heeft.
Het bloedt vermengt zich niet met het water

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 21:18

Nou ik gebruik ze wel met zwemmen enzo en dan gaat inbrengen en uithalen eigelijk wel gemakkelijk. maar ik durf het niet zo goed altijd omdat ik bang ben dat ik doorlek je voelt namelijk niet datie vol zit en bij maandverband wel.. zo vies gevoel.. Verdrietig maar goed ik heb hier gelezen eerste dagen allebei.. vind ik wel een goed idee Lachen want dan blijft alles wel droog zal ik maar zeggen en voel ik me ook wat veiliger en daarna inlegkruisje maar dan is het bloedverlies ook al een stuk minder.. handig topic wel *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:10

ladymagic schreef:

Hier heb ik wel een paar tegenargumenten op Haha! .
Als je je handen goed wast van te voren kan er niet veel misgaan, of je die vaseline er nou op smeert of je vinger erin stopt, het zijn dezelfde bacterien.
Een paar bacterien kunnen trouwens geen kwaad.
Hoe schoon denk je dat de penus van je vriend/man is als die erin gaat? ook steriel en gedesinfecteerd?
Wat voor caseline geld, geld ook voor een condoom waar je met je vingers aan gezeten hebt.
Glijmiddel breng je ook met je vingers aan.
Vaseline is een soort van glijmiddel (veel gebruikt door "beginnende" homosexuelen)
en last but not least: Deze tip kwam van mij huisarts.
Het kan echt geen kwaad om de eerste (paar) keren een klein beetje vaseline er op te doen.

Ik heb nog nooit m'n vinger er 4 uur ingelaten (of langer) en nog nooit een condoom of penis laten 'zitten' Tong uitsteken Ik zie me al rondlopen Clown
Een tampon sluit het wel helemaal af, er gaat als het goed is niks uit, de bacteriën zitten dan heel mooi op een kluitje in een warme omgeving. Rekenmaar dat dat hard gaat. En de meeste bacteriën zijn ook nog eens dol op bloed en dat zit er in overvloed in die tijd van de maand (en dan heb ik meestal geen seks), het is echt hemels daar voor die bacteriën.
Bij seks is er ook nog altijd zoiets als een orgasme, die heb ik echt niet als ik met tampon in in de bus zit ofzo. Bij het orgasme trekt het boeltje samen en drijf je een heleboel er redelijk snel weer uit (samen met het vocht wat je vagina aanmaakt bij het orgasme).
En daarnaast: een kerel mag van te voren goed schrobben voor hij naar binnen mag hoor Vork dankzij zo'n kloris heb ik al eens een infectie gehad en dat is NIET voor herhaling vatbaar Koe
Handen wassen maakt ook absoluut niet steriel. Dan zou je met handenalcohol moeten werken. Helemaal steriel wordt het nooit, maar ik ga er niet opzettelijk nog een schepje bovenop doen Knipoog

zilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:11

Achteraf ga je denken: deed ik daar nou zo moeilijk om? Knipoog

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 23:36

Ik heb het vanavond ook voor de eerste keer geprobeert omdat ik ongesteld ben zondag en ik dan ga zwemmen met die leuke jongen Tong uitsteken..

Durfde het eerst niet goed maar idd.. Deed ik daar zo moeilijk om ?

Het stelt niks voor eigenlijk hihi Lachen

Voor mij dus ook geen maandverband.

Met fietsen en paardrijdn ?.. Voel je er dan ook gwoon niks van met tampon ?

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 00:01

Neen, helemaal niets Lachen
Als hij ver genoeg zit natuurlijk

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 00:03

Ja ok dat snap ik Lachen...

Maar euhm.. Et is niet zo dat je em zeg maar te ver kan door duwen ofzo ?.

RoOws

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 07:28

Tr3z3l_l0v3r schreef:
Ja ok dat snap ik Lachen...

Maar euhm.. Et is niet zo dat je em zeg maar te ver kan door duwen ofzo ?.

nee hoor Lachen daar zijn je vingers nooit lang genoeg voor Clown en zorg wel dat je het toutje er wel uitrekt voordat je hem inbrengt, dus dat je de tampon er ook weer uit kan halen, en afknippen mischien een stukje, komt ie ook niet onder je zwembroekje door Knipoog

Ben blij dat je het heb geprobeert, zijn je angsten ook weg Knipoog

komt wel goed en veel party plezier *LOL*