Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saszkiia91 schreef:met dat scheren is dat natuurlijk niet zo'n fijn gevoel ik zou gewoon of duidelijk uitleggen aan je moeder en anders gewoon zo'n wegwerp scheermesje kopenwant het wordt zomer en het staat bij een truitje zonder mouwen toch wel sjieker
zonder oerwoud eronderuit! succès iig.. enne met dat ongesteld dat is neit zo fijn als je in je bedje ligt en er drupt iets,, en dan is je moeder er niet.. en dan.. paniek!!?![]()
Saszkiia91 schreef:met dat scheren is dat natuurlijk niet zo'n fijn gevoel ik zou gewoon of duidelijk uitleggen aan je moeder en anders gewoon zo'n wegwerp scheermesje kopenwant het wordt zomer en het staat bij een truitje zonder mouwen toch wel sjieker
zonder
oerwoud eronderuit! succès iig.. enne met dat ongesteld dat is neit zo fijn als je in je bedje ligt en er drupt iets,, en dan is je moeder er niet.. en dan.. paniek!!?![]()
Ik heb gister even een goed gesprek met me moeder erover gehad (n.a.v. dit topic) En toen zei ze op een gegeven moment toch van: oke het is jou lichaam dus jij moet het weten, maar ik zou het nooit doen. Dus toen heb ik gister een scheermesje gekochtik helemaal blij
![]()
Idd toen ik voor de 1e keer ongesteld was, was ik meteen naar de wc gerend en wat met zo'n maandverbandje lopen klooien en toen helemaal overstuur me moeder gebeld die daarna meteen naar huis kwamDat was echt een drama
![]()