Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juschka schreef:Ik scheer altijd met talkpoeder (gewoon van zwitsal) met een scheermesje van mn vader (mach3 geloof ik?). Veel talkpoeder erop en dan eerst met de haargroei mee, nieuw talkpoeder erop en dan tegen de haargroei in. Helemaal droog zonder water. Eerst geloofde ik er niets van maar het werkt echt supergoed! Ik had ook altijd last van bultjes maar nu helemaal niet meer!
*niet hetzelfde mesje als dat mn pa gebruikt natuurlijk*
Ir111 schreef:juschka schreef:Ik scheer altijd met talkpoeder (gewoon van zwitsal) met een scheermesje van mn vader (mach3 geloof ik?). Veel talkpoeder erop en dan eerst met de haargroei mee, nieuw talkpoeder erop en dan tegen de haargroei in. Helemaal droog zonder water. Eerst geloofde ik er niets van maar het werkt echt supergoed! Ik had ook altijd last van bultjes maar nu helemaal niet meer!
*niet hetzelfde mesje als dat mn pa gebruikt natuurlijk*
Dit klinkt vrij apart maar is het proberen waard.
Hoe scheerde jij eerst dan (toen je nog wel bultjes had)?
nicole18 schreef:Als ik met de scheermes van mn vader of broertje scheer is het wel minder dan dat ik met zo'n VENUS scheermesje van Gilette scheer, maar het komt toch iedere keer weer terug
Citaat:venus heb ik het heel erg mee en met de mach3 turbo niet.... ,maar idd het blijft
K1MmEl schreef:okee ik heb wat tips gevolgd hier, ik heb nu na het scheren meteen bodylotion gesmeerd en werkte inderdaad, het is echt een stuk minder!!
LittleRose schreef:Heb hier ook altijd last van.
Met bodylotion komen bij mij nog steeds van die bultjes.
En ook als je van die stoppels krijgt zegmaardat jeukt bij mij ook altijd zo