Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) DresslOver schreef:heb 80 kg gewogen, ben 15 kilo afgevalle ben super trots op mezelf, hoewel ik dat wel vaak moet herhalen anders vind ik mezelf nog steeds te dik (nee ben geen anorexia patient die zich altijd te dik vind, bij ons zit molligheid gewoon in de familie en 1.67 zijn en 80 kg wegen.. tjaa dan ben je te dik)
.
maar verder wel in verhouding, dus niet dat sommige delen van mn lichaam overdreven dik zijn.
. 
en mijn onderbenen.
: Mijn dikke haar, mijn grote ogen, mijn licht uitstekende jukbeenderen, mijn platte buik en mijn slanke hals. 

mijn vriend vindt mijn lach mooi, dus met mijn lach ben ik ook happy. Ik ben met mijn gewicht iets minder happy, mag wel wat bij, maar helaas ben ik 'gezegend' met een té snelle stofwisseling dus zwaarder worden is slechts een ijdele hoop. ik wil alleen maar zwaarder worden omdat daar mijn weerstand beter van word en dat als ik langer ziek ben (flinke griep) ik niet meer zo mager ben en geen energie meer heb. en ik wou wel iets langer zijn
maar goed dan had ik weer te kleine borsten en was ik helemaal dunnetjes
nee ik ben een tevreden mens
Lieke schreef:Ik ben tegenwoordig best tevreden met mezelf.
Wat jij zegt dat je als je 60 bent niet meer kan begrijpen dat je jezelf niet mooi vond is denk ik helemaal waar.
Tijdens de pubertijd vond ik mezelf altijd dik. Ik was 1.58 en woog 52 kilo toen ik 18 was. Ik ben toen in een jaar 10 kilo aangekomen, maar ik was wel tevreden met mezelf, zelfs met die kilo's erbij. DUs eigenlijk zat het daarvoor alleen maar in m'n hoofd (maar op zich is dat normaal voor een puber.
Ik ben tevreden met mijn:
borsten
gezicht
haar

jolanda_1985 schreef:Denk trouwens dat niemand helemaal tevreden over zichzelf is.
(1.84) erg lange benen dus.
)

.
jolanda_1985 schreef:Denk trouwens dat niemand helemaal tevreden over zichzelf is.

acceptatie is al voldoende