Voor iedereen die ontevreden is met zijn lichaam....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MilesNF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 16:55

Ik ben tegenwoordig best tevreden met mezelf.
Wat jij zegt dat je als je 60 bent niet meer kan begrijpen dat je jezelf niet mooi vond is denk ik helemaal waar.
Tijdens de pubertijd vond ik mezelf altijd dik. Ik was 1.58 en woog 52 kilo toen ik 18 was. Ik ben toen in een jaar 10 kilo aangekomen, maar ik was wel tevreden met mezelf, zelfs met die kilo's erbij. DUs eigenlijk zat het daarvoor alleen maar in m'n hoofd (maar op zich is dat normaal voor een puber.
Ik ben tevreden met mijn:
borsten
gezicht
haar

moonsparkle

Re: Voor iedereen die ontevreden is met zijn lichaam....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 17:00

Vroeger kon ik mezelf ook echt niet uitstaan. Werd veel gepest door mijn haarkleur *rood* enzovoorts.
Maar nu zou ik mijn haarkleur niet willen missen!
dus hier mijn kleine lijstje

- mijn haren
- mijn kont
- en dat ik klein ben (zitten alleen ook weer een hoop nadele aan )

Lest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 17:15

DresslOver schreef:
heb 80 kg gewogen, ben 15 kilo afgevalle ben super trots op mezelf, hoewel ik dat wel vaak moet herhalen anders vind ik mezelf nog steeds te dik (nee ben geen anorexia patient die zich altijd te dik vind, bij ons zit molligheid gewoon in de familie en 1.67 zijn en 80 kg wegen.. tjaa dan ben je te dik)

Wilde ik net iets positiefs over mezelf neerzetten lees ik dit .
*Klimt weer uit de put en zet toch maar neer wat ze eigenlijk neer wilde zetten*

Ik ben wel te dik dus maar verder wel in verhouding, dus niet dat sommige delen van mn lichaam overdreven dik zijn.
Mn haar vind ik ook wel fijn, niet te dik niet te dun en daardoor makkelijk op te steken of leuk te knippen! En als laatst schijn ik een onschuldige knuffel uitstraling te hebben .

ikkeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:01

Vind mn haar wel leuk, en voor de rest ben ik wel tevreden, maar niet om te zeggen super, maar ik leer er mee leven !

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:07

Ik ben ook heel ontevreden en onzeker over m'n lichaam geweest, nu ben ik ook trots op mezelf. Mooi aan mezelf vind ik: groene ogen, dik haar, borsten en billen en mijn onderbenen.

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:19

Ik ben best tevreden met mezelf. Ik kan zo 5 dingen noemen die ik lelijk vind, maar ook wel 5 die ik mooi vind. Bij deze dus : Mijn dikke haar, mijn grote ogen, mijn licht uitstekende jukbeenderen, mijn platte buik en mijn slanke hals.

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 01:15

ik ben blij met mn ogen, mn neus, mn mond, mn haren, mijn lange benen. Heb ook genoeg borsten waar ik tevreden over ben.

Eigenlijk ben ik met heel mijn lichaam wel blij. ok, ik heb een dikkere kont en brede heupen, maar ben wel gelukkig met mijzelf. alleen mijn buik niet zo, maar daar werk ik aan

Verder krijg ik genoeg complimentjes van mannen

Al heb ik heus wel eens dagen dat ik mezelf echt niet meer mooi vind. Maar das snel genoeg over

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 01:22

ik ben blij dat ik in verhouding ben
ik ben blij met mijn blauwe ogen en dat ik over het algemeen goed op foto's sta mijn vriend vindt mijn lach mooi, dus met mijn lach ben ik ook happy. Ik ben met mijn gewicht iets minder happy, mag wel wat bij, maar helaas ben ik 'gezegend' met een té snelle stofwisseling dus zwaarder worden is slechts een ijdele hoop. ik wil alleen maar zwaarder worden omdat daar mijn weerstand beter van word en dat als ik langer ziek ben (flinke griep) ik niet meer zo mager ben en geen energie meer heb. en ik wou wel iets langer zijn maar goed dan had ik weer te kleine borsten en was ik helemaal dunnetjes nee ik ben een tevreden mens

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:52

Lieke schreef:
Ik ben tegenwoordig best tevreden met mezelf.
Wat jij zegt dat je als je 60 bent niet meer kan begrijpen dat je jezelf niet mooi vond is denk ik helemaal waar.
Tijdens de pubertijd vond ik mezelf altijd dik. Ik was 1.58 en woog 52 kilo toen ik 18 was. Ik ben toen in een jaar 10 kilo aangekomen, maar ik was wel tevreden met mezelf, zelfs met die kilo's erbij. DUs eigenlijk zat het daarvoor alleen maar in m'n hoofd (maar op zich is dat normaal voor een puber.
Ik ben tevreden met mijn:
borsten
gezicht
haar

Dit had ik geschreven kunnen hebben. Ik ben inmiddels 20 kilo zwaarder als 10 jaar geleden, maar dat is gewoon mijn eigen schuld. Houd niet weg dat ik er af en toe om kan gaan zitten janken. Maar ik heb ook wel tevredenheidspunten hoor. Zo ben ik bijvoorbeel heel tevreden met mijn borsten en heb uitmate makkelijke haar

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:27

Waar ik blij mee ben? Eerst me haar, maar de helft is uit me hoofd getrokken door een oude man
Me ogen denk ik dan, krijg het meest complimentjes over me ogen

of over meborsten, achja mannen

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:33

Leuk topic.
Hmm.. Ik ben niet super tevreden over mn lichaam, maar wel over m'n gezicht.

En ik ben blij dat alles 'klopt'.. Ik heb geen flaporen, gekke lippen ofzo en alles is in verhouding oké.

jolanda_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:37

Denk trouwens dat niemand helemaal tevreden over zichzelf is.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:47

jolanda_1985 schreef:

hoeft ook niet. Zolang je maar gelukkig bent met jezelf

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:43

ik heb mezelf naar mijn eigen ideaal gewerkt (dat niets te maken heeft met een of andere celebrity), nml dat ik iets sportiever werd en inwendig dat ik meer van mezelf ging houden.
Ware omschakeling de laatste maanden dat ik mezelf eens graag zie en echt tevreden ben met mezelf.

En die positieve houding merkt dan iedereen op omdat het zo in contrast is met vroeger

NTuinenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 01:02

Ppf, wat ik mooi vind aan mezelf...

Ben erg lang, en ben er toch stiekem wel tevreden mee (1.84) erg lange benen dus.

Ben bezig met een paar kilootjes kwijtraken, maar mn figuur vind ik ook wel best zo. Denk aan: Grote borsten, brede heupen/kont en smalle taile.

Krullend dik haar(maar wel zeer pluizig en moeilijk te ''onderhouden'' )

Dikke lippen, en recht gebit(ook nooit beugel gehoeven) mag alleen wel wat witter

En totaal niet tevreden over:

Kleine spleetoogjes, die ook nogeens ontzettend donker zijn, donkergrijs/groen, sommige vinden ze zelfs bijna zwart

Wipneus

Grote voeten : 40/41

Poepduimen..

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 11:16

Goed topic .
Okee ik ben blij met mijn haar, ogen en m'n wangetjes

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 11:18

jolanda_1985 schreef:

Ben ik ook niet, maar ik accepteer mezelf gewoon zoals ik ben. Ik zal me ook nooit laten ombouwen, iedereen moet me gewoon maar accepteren hoe ik geboren ben

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 11:23

Ik vond mezelf vroeger ook te dik...

Maar nu ben ik wel blij met mezelf heb mooie ronde billen heb niet te grote borsten en heb mooie groene kattenogen... met andere woorden ik hou van mezelf...

En mensen als je van jezelf houdt dan kan je ook van andere houden geloof me...

paardjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 11:25

Heel veel mensen die ontvreden zyn over hun lichaam die kunnen hartstikke mooi karakter hebben.

Ik ben zelf blij met me lengte en postuur

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:55

Ik zou me zorgen maken als iedereen zichzelf helemaal perfect en volmaakt vond acceptatie is al voldoende

Mossel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:03

mm me ogen vindt ik wel oke en me neus is ok wel schattig verder mm nee niet echt me buik mg er wel wat af dan ben ik er tevreden mee

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:08

Over het algemeen echt niet tevreden over mijn uiterlijk.
Toch een paar dingen waar ik wel tevreden ben:
Ogen, licht uitstekende jukbeenderen, lang en heel slank.