Ik ben wel iemand die graag veranderd; voor mij is er geloof ik nog geen ideale mascara uitgevonden...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esther_sonja schreef:ik ben niet zo tevreden over miss helen... het word heel snel hard, en alle wimpers gaan aan elkaar plakkendus ik ben niet echt op zoek , maar als ik een echt goede zie,koop ik die wel
ik hou dit topic ff in de gate
![]()
Liiszle schreef:ik heb onderdeandere extra super lash van rimmel.. die vind ik wel heel fijnscheid de wimpers mooi, geeft volume.. wimpers kleven niet helemaal aan elkaar en makkelijk er weer af te krijgen enzo
mys_bohemian schreef:heb zelf ook die van de etos, heb er al heel wat geprobeerd in allerlei prijs klasses maar deze is dan toch wel de beste hoor
voorheen had ik altijd theater ofzo. en max factor maar ik weet nu dat de duurdere niet altijd de best zijn dus vanilla queen succes met je chanel!!! hoop dat het was is in plaats van geld klopperij
geloof dat er nu bij douglas iets was met chanel
VanillaQueen schreef:Deze staat ook nog op mijn wanna-try lijstje:
Iemand daar ervaring mee?
VanillaQueen schreef:Catcho schreef:Ik heb de Diorshow, het is wel een goeie mascara.. alleen zie ik er aan het eind van de dag er wel uit als een pandabeer, maar een vriendin van mij heeft die ook, en blijft er gewoon de hele dag perfect op zitten.Dus ik denk dat je het toch echt zelf moet gaan uittesten, wat ook een echte aanrader is, is die ene van L'oréal Paris (ben even de naam kwijt) volgens mij heeft hij Shocking Volume. Het is in ieder geval verpakt in een soort van oog.
Succes ermee!
Had jij de waterproof versie of niet? En bleven je wimpers ook zacht? [bij die Dior] Volume Shocking heb ik een keer van een vriendin geprobeerd...die was wel ok ja, maar nog niet DE MASCARA![]()
Ik denk dat ik die Dior door mn ouders laat meenemen, gaan met de boot naar Zweden dus daar kunnen ze taxfree shoppen![]()
Maar ik wil er nog eentje vóor die tijd....ik ga toch eens kijken wat hier het meest geroepen is, op het Etos merk na dan.
Nog meer suggesties?
VanillaQueen schreef:Deze staat ook nog op mijn wanna-try lijstje:
http://www.linternaute.com/femmes/beaut ... .jpg[/img]
Iemand daar ervaring mee?