kleren kopen is een ramp!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_JL_

Re: kleren kopen is een ramp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:50

raar dat nog maar 2 mensen de zara vernoemd hebben !
die is voor mij, 1.79 met erg lange benen, echt super...
ik heb er zo'n 11-12 jeansbroeken van
ik vind zara-broeken erg mooi, heb je ook iedere keer veel soorten,
als je wil maak ik wel eens wat voorbeeldfoto's

Charley89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 08:48

Hey Loes!
Ja klopt..
Hoe is het met trix.. Echt een mooi veulen!!
Misschien zie ik je binnenkort wel eens op wedstrijd heb namelijk m'n startkaart binnen!
Groetjes Charlotte (off-topic)!

Oliviaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 20:10

het gaat super met haar! er staat een topic van haar bij kraamstal, en het is al net zown hittepetitje als haar moeder was als veulenzijnde
hoe gaat het met Roos? [ jah ik blijf haar lekker roos noemen hoor ]
ik rij nu sinds kort onderlinge wedstrijdjes bij OWF, nu even met Kozak, want Olief was hoefbevangen, lichtelijk maar dat is nu weer over, echt ze heeft altijd wat.. het arme beesie
maar! ze is nu al wel 32 dagen drachtig en Wanna ook. ik weet niet of je die kent?
Marjolein is nu net weer begonnen met het oppakken van Ulla, nu naar haar dracht, en het gaat super!
[ voor alle liefhebbers, er staat een topic bij horses at work over een half uur ]

[ heeeelll erg off topic!!! ]

doeidoei, groetjes Loes

Charley89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:26

Das echt balen! Rose had in het begin ook heel wat.. vraag maar is aan Marjolein en Detlev.. Maarja nu gaat alles weer goed en ga ik de 18e mn eerste Officieele wedstrijd rijden.
Olivia heb ik wel is gezien daar maar Wanna ken ik niet..
Ik ga ff kijken bij horses @ work!

Groetjes Charley

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:29

ik ben zelf niet zo groot als jullie ben 1.72 en heb maat 34 meestal

maar edc broeken kun je in short regular en lang krijgen
dat betekend dus dat je taile maat hebt en lengte maat heel handig!

only heeft ook wel leuke broeken
Indiana rose; dit is alleen een beetje duur.. vind ik persoonlijk

EsSther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:43

hier meld zich nog iemand!
ik ben 1.92 en niet de aller slankste, toch kan ik met goed zoeken best wel leuke kleren vinden!

nu draag ik een broek van diesel, 34/34 valt erg lang, is wel een lowboot, dus kort over de rug.
ook heb ik van Krush een goede broek. absoluut niet duur! 40 euries! en ook in 36/38 verkrijgbaar!

Brownie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:15

bij mij ook altijd te korte broeken en t-shirtjes ... vaak blote buit maar in de winter is me dat toch koud... en een vriendin van mij is juist heel klein bij haar past juis niks meer ja kinderkleding maar dat is ook niet leuk als je 18 bent ... ze houden tegenwoordig met niemand rekening meer !!!! ik heb ook metaal eczeem en broeken zijn mij vaak te wijd maar ik kon dus geen riem dragen dat was echt een drama telkens die broek ophijsen .. maar gelukkig heb ik nu een goede riem gevonden ... en dan passen de broeken wat beter... wat ik in de winter vaak doe is de broek bij de laarzen in ziet niemand dat hij te kort is .. en in de zomer vouw ik de onderkant dubbel ...

xingridx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:57

zoo nog best een hoop lotgenoten eigenlijk!
ben ook 1,90, en broeken uit gewone winkels pas ik toch nooit dus ik bestel ze altijd bij de Otto, daar hebben ze vaak wel broeken (ook nog leuke) met binnenbeenlengte van 90 a 91 cm, wat ik dus nodig heb
truien breit mn oma voor me en shirtjes gaat vaak wel aardig, maar wil ook nog wel eens goed zoeken zijn, want M is te klein en L dan weer te wijd :S

Boktpony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 11:03

xingridx schreef:
zoo nog best een hoop lotgenoten eigenlijk!
ben ook 1,90, en broeken uit gewone winkels pas ik toch nooit dus ik bestel ze altijd bij de Otto, daar hebben ze vaak wel broeken (ook nog leuke) met binnenbeenlengte van 90 a 91 cm, wat ik dus nodig heb

vandaar dat ik die niet pas...heb een binnenbeenlengte van bijna 100 cm

maar ik blijf gewoon doorzoeken! komen wel steeds meer weinkels die het ook extrax lang verkopen dus ja

xingridx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:27

woow....maar zijn er dan ook nog broeken te vinden die zo'n lengte hebben? want ik vind het al zo'n drama om voor mij broeken te vinden...laat staan als je nog langere benen hebt..
dan kom je echt uit in de speciaalzaken zeker?

fliam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:34

*meld zich
Ben een meid van 1,85 m lang. Heb lengte maat 35/36 (35 verkopen ze bij de miss etam onder de naam longwear).
Hier in zeeland is welgeteld 1 winkel die ik heb ontdekt met lengtemaat 36 vrouwenbroek. Vaak krijg ik van die herenbroeken aangeboden in de winkel, met zo'n lelijk kruis, omdat ze niet anders hebben. Herkenbaar?
Daar komt bij dat ik een redelijke voorgevel heb (blousejes op goede maat kunnen niet dicht, grotere maat staat niet, tshirts staan bijna op knappen, geef mij maar truien ) en vrij smalle taille en brede heupen en een holle rug. Hierdoor staan mijn broeken vaak 'open' aan de bovenkant.
Maaaaar: ik loop gelukkig nog steeds niet in mijn blote kont!

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:45

Ben nu 15 en ben ruim 1.90.
Ik heb heel erg lang skeatbroeken gedragen, want die waren altijd lekker lang. Nu komen mijn spijkerbroeken van Miss Etam.
Vind alleen erg vervelend, dat als ik met vriendinnen mee ga winkelen, en laat weten dat ik graag even de Miss etam in wil voor lengte maten, ze me raar aan staan te kijken. Met zo'n blik van; wie gaat er nou de miss etam in. Vind dit echt erg vervelend!

Ook zit ik dus met schoenmaat 46. Gelukkig hebben we nu in Amsterdam een winkel gevonden die schoenen tot 48 verkopen!

bakkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:52

ik wil zo een stuk van jullie beenlengte overnemen hoor
met mijn meter 50 vind ik ook geen kleren. De enige broeken die ik kan dragen zijn saaie broeken die rechtdoor naar beneden hangen,omdat ik er dan een stuk kan afhalen. Verder komen bijna alle broeken te hoog (ja ook heupbroeken) en ziet het er weer niet uit. Rijbroeken vinden is ook ramp,die moet ik op maat laten maken.

xingridx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:38

Hardcorelady, in Rotterdam zit er ook een! www.calandschoen.nl
dat is miss. wat dichterbij voor je dan A'dam...hebben ze dacht ik ook damesschoenen tot 46/47 en altijd erg leuke schoenen! ik ga er ook altijd heen

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:41

xingridx wij zijn een paar weken geleden in Rotterdam geweest, bij caland. Kenden die winkel ook al. Vroeger kon ik daar ook altijd leuken schoenen vinden. Sinds dat ze zijn verbouwt, vind ik het zwaar tegen vallen. Maat 47 was alleen maar voor mannen schoenen.

Boktpony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:31

xingridx schreef:
woow....maar zijn er dan ook nog broeken te vinden die zo'n lengte hebben? want ik vind het al zo'n drama om voor mij broeken te vinden...laat staan als je nog langere benen hebt..
dan kom je echt uit in de speciaalzaken zeker?

nou ik ga altijd overal en nergens kijken! meestal kom je toch uit bij een spijkerbroek ofzo... maar naar speciaalzaken ga ik niet! zijn hier niet echt in de buurt en ze hebben daar naar mijn mening niet iets voor 20-jarigen
ag en langtemaat 36 van only past net...beetje aan de korte kant maar met mijn sportschoenen kan het net

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:52

Als je ergens dicht bij nieuwegein woont.. Daar is een winkel met broeken tot lengte maat 38 En ook zonder rare frutsels en dingen

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:05

wat voor soort broeken dan? en hoe heet die winkel en waar zit die? dan is het misschien wel een keer de moeite om daar naartoe te rijden

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:24

hallo allemaal! Ik meld me ook maar aan met m'n 1,80.
Ik heb ong. een binnenbeen lengte van 85 cm (niet zo heel lang)
Ik ben pas geleden op zuidplein geweest en heb bij de winkel Snoopy het merk IL Dolce gekocht. Ook bij WE zag ik wel nette broeken hangen met "lengte" maat. Ik draag ook graag broeken van Otostop (ook in 1 winkel op zuidplein)
Soms slaag ik wel op de markt (Rotterdam of Ridderkerk)..
Ik heb meer problemen met shirtjes! Ik heb bijna altijd een blote buik, of hoge water op m'n polsen