Wie gebruiken er intiemzeep?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wie gebruiken er intiemzeep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 01:51

Klopt bounche!
Ik gebruik die ook alleen uit pure noodzaak, liever niet.
Ik drink nu wel alle dagen Yalult.
Wat ik opvallend vind in dit topic is dat ik best veel mensen hier zie die nog steeds die vaginaal douche gebruiken....Terwijl dit
afgeraden wordt en door lactacyd niet meer verkocht wordt..........

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 14:34

Yakult is ook zoiets.. Heel veel van die goede darmbacterien overleven de maag niet eens.. Komen dus nooit in je darmen terecht Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 14:35

Yakult is óók zoiets? Wat bedoel je daarmee? Het heeft mij iig van veel problemen afgeholpen, als ik stop krijg ik weer klachten.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 14:38

Ik geloof er niet in. T is net als je wassen met intiemzeep. T werkt slecht, danwel niet. Dit komt door mijn microbiologische opleiding. Bacterien in de darmen ( de E. Coli zit daar vooral) overleeft de zuurgraad van de maag niet. Is veelste zuur!
Maar als jij er een goed gevoel bij hebt, gewoon doorgaan Lachen

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 14:43

ik gebruik gewoon de uitwendige versie (niet dagelijks) en ben er super tevreden over.
ik heb de pech dat ik enorm ga ruiken (lees stinken) dus vind het fijn dat zo iets is uitgevonden.
en daarbij komt van de kleine lipjes is er een wat te groot en wilde nog wel eens gaan jeuken nu niet meer dus geen klachten hier

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:13

Ik gebruik de vaginale douche van het kruidvat. Die van lactacyd is bij ons niet meer in de winkel.
Als ik ongesteld ben, spoel ik elke dag alleen met water. Als ik het spoel met de emulsie, dan spoel ik het altijd na met water.
Ik vind het wel prettig.
Ook al ik seks heb gehad vind ik het prettig om "binnenin" schoon te zijn.
Maar vaak alleen met water!

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:16

*heeft geen overig commentaar gelezen*

Nee gebruik het niet, want ondanks beloftes (valse) is ook dit erg slecht voor de zuurgraad ,Die verminderd(zeker bij veel voudig gebruik) daar mee heb je dan meer kans op ontstekingen oid NIET DOEN DUS.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:19

Als het daaronder helemaal in orde is gebruik ik het niet. Doei! Ik ga geen extra dingen gebruiken die eigenlijk nergens voor nodig zijn, en met water gaat het ook prima. Ja

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:12

*heb ook niet alle berichten gelezen* ik gebruik helemaal niets, het is helemaal okee daarbeneden. gebruik wel altijd 'gewoon' water om het schoon te spoelen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:23

Ik werk bij Lactacyd en wat niet waar is mag je ook niet claimen daar rusten allerlei wetgevingen op en anders zijn er wel concurrenten die daar op letten. Je vagina heeft een speciaal product nodig, met een pH-waarde rond de 5,2.

Niet elk produkt van Lactacyd is voor dagelijks gebruik. Kijk anders eens voor meer informatie op de website van Lactacyd www.lactacyd.nl

Niet iedereen kan er tegen overigens maar dat is met alles.

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 17:26

*heb ook niet alle berichten gelezen*
ik gebruik het wel eens ik vind het een fijn schoon gevoel geven
helemaal als ik ongesteld ben
gebruik het niet elke dag omdat ik geloof dat je vagina prima in staat is om zichzelf te reinigen
als ik mij wat onfris voel dan gebruik ik lactacyd
maar dan alleen de was emulsie

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 18:37

nou, ik gebruikte het eerst, en toen was het op en toen heb ik het niet meer gekocht Clown

ik vond het wel ok, maar zonder is het ook wel ok hoor... ik krijg geen klachten van mijn vriend in ieder geval Haha!

ik denk dat iedereen zich er wel onzeker over voelt. maar als je helemaal fresh and clean bent is ook niet goed, al je goede bacteriën weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 20:24

Ik heb jaren lang candida gehad....was echt heel ernstig.
Ben er dmv een homeopaath afgekomen, die raadde me die zeep wél aan
tevens het gebruik van Yakuhlt, ik weet wel dat veel artsen elkaar tegenspreken, maar ik had alle vertrouwen in hem.
Ik ben er....(AFKLOPPEN) van af!!! Het was bij mij zo erg dat ik dacht dat ik er nooit meer vanaf zou komen, ik weet nu wel wat de boosdoender was; namelijk stres.
En mn partner die ik toen had, want sinds ik een nieuwe partner heb heb ik nooit geen last meer..
Blijf er wél gevoelig voor, maar kan het in de hand houden met Lactacyd en de Yakuhlt..
Machie schreef:
Dit komt door mijn microbiologische opleiding.

Interessant, ik geloof je beredenering ook onmiddelijk.
Zal het dan toch tussen mn oren zitten Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:18

Klopt dat een groot deel van die bacterien je darmstelsel niet bereiken. Ik heb er een aantal artikelen van voorbij zien komen (tijdens hoorcollege's), en het is maar een erg klein percentage. Maar gelukkig stoppen ze zoveel miljoen van die dingen in een flesje dat het zeker werkzaam kán zijn. alleen als je van nature al geen problemen hebt, sja dan schiet je er natuurlijk heel weinig mee op Knipoog

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:27

Gebruik de wasemultie al een hele tijd. Als ik me met gewone zeep down under was, heb ik altijd last van een branderig gevoel bij het plassen wanneer ik net uit de douche kom. Met lactacyd is dat volledig gedaan. Wat mij betreft helpt het toch en is het geen middel om meer product te verkopen

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:32

gewone zeep.. nee daar met je het down under nooooooit mee wassen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 00:51

Machie schreef:
Ik geloof er niet in. T is net als je wassen met intiemzeep. T werkt slecht, danwel niet. Dit komt door mijn microbiologische opleiding. Bacterien in de darmen ( de E. Coli zit daar vooral) overleeft de zuurgraad van de maag niet. Is veelste zuur!
Maar als jij er een goed gevoel bij hebt, gewoon doorgaan Lachen

E. Coli is toch de bacterie die blaasontsteking kan veroorzaken? (Of bij chronische blaasontsteking het geval)

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 01:36

Met afvegen na toiletgang moet je dan ook van voor naar achter afvegen en niet van achter naar voor. Juist ivm die E.Coli.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:06

Cheveyo schreef:
Met afvegen na toiletgang moet je dan ook van voor naar achter afvegen en niet van achter naar voor. Juist ivm die E.Coli.

idd Lachen De E. coli is in de darm een goede bacterie. In de vagina veroorzaakt ie blaasontsteking. Zo zijn er erg veel bacterien die op de ene plek perfect zijn en ergens anders infectie's veroorzaken Lachen

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:39

Ik heb niet het topic gelezen ( behalve de beginpost), maar op school heb ik geleerd (werk in de zorg) dat het slecht is om zulk spul te gebruiken. Omdat je bacterie dood die je vagina nodig heeft.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:04

Ik heb een fles staan met dat spul voor specifieke momenten..
IK heb nogal gauw een schimmel infectie en zodra ik het id krijg dat er 1 aan komt (begint te jeuken etc) dan was ik me daar 1 of 2 dagen mee. 9 vd 10 keer is het daarna over Lachen
Verder gebruik ik het eigelijk nooit.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:18

urselin schreef:
Ik gebruik ook Lactacyd, niet dagelijks.
Een kennis heeft een schimmelinfectie gekregen down under door Lactacyd (dagelijks gebruikt). Volgens de dokter was zelfs Lactacyd uit den boze.

Volgens mij arts kan het geen kwaad

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:20

Cheveyo schreef:

ook als je hebt geplast dan? wat een gedoe Haha!

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:22

Ik gebruik ook zoiets dergelijks (kruidvat versie ja Tong uitsteken) Ik vind het ook gewoon heel prettig. Heb er nog nooit problemen mee gehad, voor mij heeft alleen maar voordelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:01

Cheveyo schreef:

Dit heb ik vaker gehoort, ik heb nooit begrepen hoe mensen dit doen, van achter naar voor, dat wordt toch een puinhoop?