Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga geen extra dingen gebruiken die eigenlijk nergens voor nodig zijn, en met water gaat het ook prima.
Machie schreef:Dit komt door mijn microbiologische opleiding.
Machie schreef:Ik geloof er niet in. T is net als je wassen met intiemzeep. T werkt slecht, danwel niet. Dit komt door mijn microbiologische opleiding. Bacterien in de darmen ( de E. Coli zit daar vooral) overleeft de zuurgraad van de maag niet. Is veelste zuur!
Maar als jij er een goed gevoel bij hebt, gewoon doorgaan
Cheveyo schreef:Met afvegen na toiletgang moet je dan ook van voor naar achter afvegen en niet van achter naar voor. Juist ivm die E.Coli.
De E. coli is in de darm een goede bacterie. In de vagina veroorzaakt ie blaasontsteking. Zo zijn er erg veel bacterien die op de ene plek perfect zijn en ergens anders infectie's veroorzaken

urselin schreef:Ik gebruik ook Lactacyd, niet dagelijks.
Een kennis heeft een schimmelinfectie gekregen down under door Lactacyd (dagelijks gebruikt). Volgens de dokter was zelfs Lactacyd uit den boze.
Cheveyo schreef:Met afvegen na toiletgang moet je dan ook van voor naar achter afvegen en niet van achter naar voor. Juist ivm die E.Coli.

) Ik vind het ook gewoon heel prettig. Heb er nog nooit problemen mee gehad, voor mij heeft alleen maar voordelen Cheveyo schreef:Met afvegen na toiletgang moet je dan ook van voor naar achter afvegen en niet van achter naar voor. Juist ivm die E.Coli.