Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arethe schreef:(hoop dat het hier goed staat, anders verplaats het maar)
Ik zit de laaste maanden nogal met een "gevoelig punt".
Heb namelijk eigelijk bijna totaal geen zin meer in seks.
Ik ben nu 3,5 jaar samen met mn vriend, en hou echt super veel van hem. In het begin was het iedere keer als we elkaar zagen 2 a 3 keer seks, en als hij geen zin had of moe was, dan zorgde ik er gewoon voor dat hij wel zin kreeg.
Dit hebben we zo'n 2 a 2,5 jaar volgehouden maar de laatste tijd is het echt gewoon bagger.
Misschien 1 a 2 keer in de maand, maar meer ook niet.
Ik voel me er echt heel schuldig over, want ik merk dat mn vriend er gewoon mee zit. Hij begint zich langzamerhand af te vragen of ik hem nog leuk vind, of de seks slecht is etc..
En daar ligt het allemaal niet aan, hij is super lief, leuk en echt () goed in bed..
Ook wil hij er bijna niet meer over praten, hij zegt dat we dat al genoeg hebben gedaan en dat het toch niks uithaalt..
Ook zegt hij dat hij al tal van dingen heeft geprobeerd; eerst veel knuffelen dus rustig opbouwen, het van mij laten afhangen, proberen zin te maken bij mij etc etc..
Nu vraag ik me af of er meer meiden zijn die hier last van hebben of hebben gehad. Wat deden/doen jullie eraan, en hoe gaat jullie vriend hiermee om..
Ik vind het namelijk echt ene probleem, voel me er zo rot over en moet vaak ook huilen als ik hem "weer eens" afwijs..
ik zou het ook veel liever vaker doen en neem me het ook vaak voor als ik naar hem toe ga, maar om een of andere reden komt het er dan niet van, of heb ik gewoon echt geen zin meer als ik bij hem ben..
help...
edit: spelfoutje
imhotep schreef:Spiraaltje!! fftjes tobben bij de dokter en daarna 6 jaar geen gezeur, ideaal gewoon, maar als je geen vaste hebt dan wel een rubbertje erbij natuurlijk..........
Lisa schreef:gouda schreef:Ik heb al jaren dat probleemHet hoeft van mij eigenlijk allemaal helemaal niet. Slik wel al vanaf jongs af aan (bijna vanaf eerste menstruatie) de zwaarste pillen in het begin zelfs 2 op 1 dag. Heb jaren stederil D gebruikt en nu sinds een tijdje de Microginon 50 (die overigens niet zo goed werkt) dus daar kan het ook aanliggen dus. Stoppen met de pil is voor mij helaas geen optie (blijf ik bloeden).
haaj..
zou ik morgen weten wat er niet goed werkt aan de pil microginon 50?? Ik heb deze namelijk voor 2 maanden voorgeschreven gekregen door mijn huisarts!!
Groetjes..
Tulandro schreef:Na wat gegoogle kwam ik tot dit artikel http://www.planet.nl/planet/show/id=750 ... /sc=8aff7c
Dit klinkt uiteraard ideaal, je gaat minder vocht vasthouden en de onderzoeken zijn ronduit positief op het gebied van seks. Ik ga denk ik eens een bezoekje aan de dokter brengen.
manzano schreef:Tulandro schreef:Na wat gegoogle kwam ik tot dit artikel http://www.planet.nl/planet/show/id=750 ... /sc=8aff7c
Dit klinkt uiteraard ideaal, je gaat minder vocht vasthouden en de onderzoeken zijn ronduit positief op het gebied van seks. Ik ga denk ik eens een bezoekje aan de dokter brengen.
Deze pil is een tijdje uit de handel geweest.... en niet voor niets. Bekenden van mij hebben/hadden een rechtzaak tegen deze producent lopen... waarom? Hun dochter is dankzij deze pil overleden (mijn vriendin).
Tulandro schreef:Ik hoor dit verhaal echt van veel mensen, en dan vooral door werking van de pil. Ik heb daarbij ook nog andere bijwerkingen, ik heb mega stemmingswisselingen, en ben vaak sjago. Daarbij heb ik dus vooral zin in seks tijdens mijn stopweek en als ik net weer begin, we doen het nog zeker 2x per week, maar ik moet wel echt zin maken. Als ik in mijn stopweek zit, of de eerste week gaat het veel en veel makkelijker van mijn kant.Dus ik ben serieus aan het overwegen om met de pil te stoppen. Ik weet alleen nog geen goed alternatief.