Opname in eetstoorniskliniek komt eraan, wie steunt me?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leonie_1986

Re: Opname in eetstoorniskliniek komt eraan, wie steunt me?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:15

wat fijn dat je zelf een laptop hebt! Heb je in ieder geval iets om de tijd mee door te brengen. Is de groep ook wel een beetje leuk? Bokt komt wel op het lijstje toch? Knipoog Sterkte meid, ik hoop dat je hier een beetje steun vindt. Ben trots op jezelf, deze grote stap heb JIJ gemaakt, en dat is super van je! Niet vergeten he?? YOU CAN DO IT!!! liefs leonie

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 23:28

hee cynt, nogmaals, ontzettend veel sterkte!!
ik vind het echt heel knap van je dat je ondanks alles zo doorzet, net zoals ik in m'n brief al zei.. meid, we slepen je er doorheen! al moet je het grootste deel zelf doen, wij zijn er voor je om je te steunen Lachen

sterkte meid, je hebt het nodig Lovers

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 09:47

Vannacht poedersuiker gehad en amper een oog dicht gedaan. Ik ben heel hard aan het nadenken om misschien met een time out te gaan. Het wordt me allemaal teveel en misschien als ik thuis ben dat ik dan meer zal inzien dat ik echt niet zonder behandeling kan. Ik weet het echt niet meer.... Vanmiddag zal ik er ook even met mijn pa en zijn vriendin overpraten. Het is echt vet klote, want ik bedenk me ook in mijn hoofd dat wanneer ik naar huis zal gaan ik weer zal gaan stoppen met eten en dus weer bij nul beland. Wie van jullie weet raad?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 09:50

STeun je ook! PBme maar als je me nodig hebt!
Heel veel sterkje meid, je komt er wel doorheen....

x

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 09:55

laboum schreef:
Vannacht poedersuiker gehad en amper een oog dicht gedaan. Ik ben heel hard aan het nadenken om misschien met een time out te gaan. Het wordt me allemaal teveel en misschien als ik thuis ben dat ik dan meer zal inzien dat ik echt niet zonder behandeling kan. Ik weet het echt niet meer.... Vanmiddag zal ik er ook even met mijn pa en zijn vriendin overpraten. Het is echt vet stinkmodder, want ik bedenk me ook in mijn hoofd dat wanneer ik naar huis zal gaan ik weer zal gaan stoppen met eten en dus weer bij nul beland. Wie van jullie weet raad?

Sorry, ik heb hier niet zoveel ervaring mee. Maar ik denk wel dat als je nog even doorzet, het na een paar dagen / week het vast weer wat beter met je gaat. Lachen
Heel veel sterkte. Ach gut Je kunt het !!

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 14:54

Vooral doorgaan!!!!
Succes met de kracht om door te zetten te vinden!!
sterkte!!

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 15:10

Doorgaan meid! Kom op, bedenk wat je allemaal weer kan gaan doen als je weer helemaal jezelf bent.
Wat misschien wel helpt, is een brief schrijven naar jezelf als je je goed voelt. Daar zet je dan allemaal positieve punten in en vertelt wat je allemaal gaat doen als je je beter voelt.
Als je je dan rot voelt, kan je die brief lezen. Het klinkt misschien stom, maar bij mij hielp het wel!
Sterkte meid

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 17:23

Wat goed van je dat je die kliniek in bent gegaan !
Ik heb geen ervaring met de ziekte en kan dus ook niet veel nuttigs zeggen, maar probeert eraan te blijven denken dat je beter wil worden, dat je lekker thuis kan zitten zonder zorgen, ipv in een kliniek. Sterkte en beterschap Ach gut

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 01:43

laboum schreef:
Vannacht poedersuiker gehad en amper een oog dicht gedaan. Ik ben heel hard aan het nadenken om misschien met een time out te gaan. Het wordt me allemaal teveel en misschien als ik thuis ben dat ik dan meer zal inzien dat ik echt niet zonder behandeling kan. Ik weet het echt niet meer.... Vanmiddag zal ik er ook even met mijn pa en zijn vriendin overpraten. Het is echt vet stinkmodder, want ik bedenk me ook in mijn hoofd dat wanneer ik naar huis zal gaan ik weer zal gaan stoppen met eten en dus weer bij nul beland. Wie van jullie weet raad?

Hee meis, doorzetten! Ik denk dat het goed is als je blijft. Je zit nu in een behoorlijke dip, maar als je doorbijt kun je straks enorm trots op jezelf zijn. Dan heb je weer een grote stap in de goede richting gezet. Zet 'm op!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 09:49

Hey Cynthia! Je bent nu zo goed bezig! Als ik zo lees wat je allemaal al gegeten hebt, echt super knap van je! Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om door te gaan, je zit namelijk nu al zo goed op de goede weg! Het is logisch dat je een dip hebt, je hebt het tenslotte erg zwaar, maar probeer er doorheen te komen, je schrijft dat je heel erg graag geholpen wilt worden, dus probeer het vol te houden. Kom op he!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:23

Kom net bij Cynthia vandaan. Ze vind het nog steeds erg moeilijk dat ze veel snacks moet eten. Het word steeds meer en dat gaat tegenstaan.
Ze leest regelmatig mee op bokt en zal jullie vast nog wel meer kunnen vertellen Lachen Ik ga er vrijdag met Tweetje heen.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:59

Ik steun je! JE bent heel dapper en dit zal zeker beloond worden. Je wordt opgenomen, en je ziet er tegenop. Ik denk dat het mee gaat vallen. Ik heb ooit iemand gesproken die anorexia gehad heeft. Ze kwam voor de keuze te staan: ze moest haar kind afgeven aan ex die in het verkeerde circuit verkeerde, of ze moest zorgen dat ze het heft weer in eigen hand kon nemen. Ze koos voor het laatste en liet zich opnemen. In die zin was haar kind haar redding want die gaf haar de nodige drijfveer. MAar ze heeft me verteld dat ze daar helemaal tot rust kwam en dat ze het een fijne ontspannen tijd heeft gevonden. Ik hoop dat jij er straks ook zo positief op terugkijkt. Ach, daar leer je ook weer mensen kennen. En degenen die daar voor je zorgen zijn er voor jouw welzijn. Heel veel succes! Ik bewonder je moed en je beslissing.

en als je toch snacks moet eten.... vergeet niet te proeven hoe ze smaken. Snacks zijn heel lekker!

Mercedesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 14:46

Ik hoop snel weer wat van je te horen. Hoop dat je er wel gebleven bent! Heb je nu zelf al een laptop? Dan kun je gezellig weer wat vaker op Bokt!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 15:52

Hopelijk helpt het dat we vanaf bokt met je meeleven - ik bedoel: je moet zelf de stappen nemen om beter te worden, maar we steunen je, of zijn misschien een duwtje in de rug. Het is een weg die je alleen, dus zelf moet nemen, maar bedenk: eenzaam ben je niet.

Je bent al heel ver gekomen door je in de kliniek te laten opnemen, je hebt al wat gegeten, je mag een weekend richting huis - ik kan alleen maar zeggen HARTSTIKKE GOED.

Misschien is het goed om echt iets te hebben om je voor in te zetten, zoals Desiree in het voorbeeld noemde.

Hopelijk blijf je vooruitgaan.

Liefs, Hilli.

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 21:32

Super knap van je meid!!
Probeer door te zetten, probeer te accepteren dat je reacties krijgt dat je er 'beter'uitziet, probeer je lichaam OPNIEUW te accepteren, probeer er aan te denken dat er aan dat afvallen eigenlijk geen voordelen zitten, wat bereik je als je afvalt??
Wordt je er gelukkig van?
Wordt je er vrolijk van?
Als de weegschaal 1 kg minder aangeeft ben je dan (ooit) tevreden?
Probeer dus positief te blijven, genieten van het leven en houden van jezelf!
Je weet dat als je afvalt dat je weer in een kliniek terecht komt en WEER bij moet komen..zo blijft dat cirkeltje maar doorgaan totdat je eeeiindellijk hebt ingezien dat je in feite maanden..weken en dagen 'weg aan het gooien bent''
Je weet dat je beter moet worden, ooit zal dat gebeuren maar probeer het in te zien dat het NU nog kan!!
Ik wens je heel veel sterkte toe en probeer ook niet eigenwijs te zijn laat ze zien dat je ervoor vect..je wilt beter worden en het belangrijkste: JE WILT LEVEN!!!! WANT ZO HEB JE GEEN LEVEN.
Sorry als het een beetje hard klinkt maar ik weet waar ik over praat en ik wens je toe dat je beter wordt..leef!

liefs

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 18:39

hoe gaat het ondertussen met haar?

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 23:39

Hey meid, heel veel steun van me hoor!!
Al heel goed dat je je hebt willen laten opnemen, hebt gegeten enzo.. dat is al een deel gewonnen!!
probeer jezelf positief te zien, niemand is lelijk hoor!laat de mensen zien wat je waard bent, hoe hard je wel kan vechten!!
Nog heel veel sterkte hoor!!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 23:59

Ahh meisje kop op!
Hou vol.. Ik heb er vertrouwen in dat je kunt..
Als je me PM't krijg je m'n mobiele nummer en mag je ook bellen (als dat is toegestaan in de kliniek?)

kop op meis, je kunt het Ach gut

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 20:35

Natuurlijk is het niet makkelijk, maar je MOET doorzetten!
Je mag niet opgeven. En als je weer thuis bent moet je ook doorgaan. Je leven wordt er zoveel mooier van.

Sztephaniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 15:52

blijf doorzetten; always believe in yourself, and don't give up! je kunt het echt.. als je nu stopt, begin je weer van voren af aan.. heel veel succes&sterkte!

wendy_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 15:35

Ik vind het echt supergoed van je meis!
Het is ook niet makkelijk om van deze ziekte te genezen.
Ik weet zelf hoe vreselijk moeilijk het is en er vanaf kom je nooit helemaal.
Maar ik weet echt zeker dat je het kan je doet het echt super volhouden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:23

Ik weet dat dit een enigszins oud topic is, maar ik vroeg me af: weet iemand hoe het nu met Laboum gaat? Ik ben heel erg benieuwd of ze al wat opgeknapt is!

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:04

ik zie het topic net pas.. weet iemand hoe het gaat met laboum? ze heeft al een tijd niet meer gereageerd

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:08

ik kom wat laat binnenvallen, maar hoop ook met alles dat het beter met je gaat. laat je gauw weten hoe het met je gaat?