wie heeft of wil er een borstvergroting?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:23

stond ook een bij dat ik me aangesproken voelde
hoor nml vrij vaak dat mensen t niet in verhouding vinden als iemand lang is en dan kleine borsten heeft, jij had het iig nog over lang&breed
maar zo vind ik het ook bij kleine en normale mensen qua lengte die vrij stevig zijn, dat daar een dito borstomvang bij 'hoort'
dunne mensen hebben minder vet en dus meestal kleine borsten, hoe meer vet je hebt hoe meer borsten, omdat die oa ook uit vet bestaan(als je afvalt merk je dat ook erg goed bij je borsten )
dus als iemand vrij stevig is en een a cupje heeft, kan ik begrijpen dat ze dat niet bij haar lichaam vind passen

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 00:08

Renske_ schreef:
hoe meer vet je hebt hoe meer borsten, omdat die oa ook uit vet bestaan(als je afvalt merk je dat ook erg goed bij je borsten )

Als je even de laatste pagina's van het centrale topic over borstverkleiningen leest, dan zie je dat dat lang niet altijd opgaat.

Dat was makkelijk geweest, als ik met die tien kilo gewicht die ik destijds met lijnen ben verloren ook meteen een of twee cupmaten was kwijtgeraakt. Dan was die hele operatie niet meer nodig geweest.

En over borstvergrotingen: je kunt natuurlijk een mening hebben, maar je kunt niet voor andere mensen oordelen of iets 'onzin' of 'niet noodzakelijk' is.

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 10:06

Als je een paar flinke heupen en kont hebt is dat geen garantie voor grote borsten.
Veel mensen denken dat wel maar das natuurlijk onzin.
Grote borsten is vaak iets wat je erft.
Ik denk dat het voor iemand die flink gebouwd is misschien nog wel erger is om weinig borsten te hebben als iemand die slank is.
Ik vind gewoon dat iedereen moet doen wat ie zelf wil.
Ik heb ook nog wel wat dingen die ik wil veranderen en dat gaat ook met de tijd gebeuren.

napoleon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 10:53

Karin schreef:
En over borstvergrotingen: je kunt natuurlijk een mening hebben, maar je kunt niet voor andere mensen oordelen of iets 'onzin' of 'niet noodzakelijk' is.

Helemaal mee eens!

In nabije omgeving heb ik een aantal borstvergrotingen mee gemaakt en het valt me op dat veel mensen met de opmerking komen dat je tevreden moet zijn met wat je hebt en dat een borstverkleining eerder word geaccepteerd dan een vergroting.

Pure onzin, vind het vaak ook heel denigrerend naar mensen die en borstvergroting hebben gedaan, alsof ze iets abnormaals hebben laten doen terwijl het vaak voor die mensen een hele verademing is om ook eens "normaal" te zijn met mooie borsten.................

ikke

Re: wie heeft of wil er een borstvergroting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:01

Hhhmmmm, dat vrouwen hun zelfvertrouwen in hun voorgevel stoppen moet volgens sommigen maar geaccepteerd worden, maar als mannen dat in hun dikke auto stoppen, dan roepen ze om het hardst dat het een zielig sulletje is.
Als jullie DAT snappen, dan snap ik het ook.........

Sandra91

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:27

Ik ga niet doen, maar als anderen mensen dat willen doen moeten ze het zelf weten

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:08

ppfff.... wordt hier ook helemaal onzeker van...

Iedereen zegt maar van Ja ik zou het willen ik heb maar een A-CUPJE...

nou zou ik jullie eens wat vertellen.... *schaam*
Ik ben bijna 19 en kan niet eens een bh aan.. niet eens een AA/Acupje...

Ja oke ik zal wel iets "voor"kunnen hangen maar dan is wat je ziet alleen maar bh...

Maar ik ben hier dus echt mega onzeker door... had echt een hekel aan winkelen, was bang met uitgaan, kreeg er altijd wel een rake opmerking over, was bang voor jongens want jah... die willen maar 1 ding ( dacht ik toen)
En ja ik was er eigenlijk lichtelijk geobserdeert door...

ik heb gelukkig nu een lieve vriend de me helemaal accepteerd zoals ik ben, er vaak lieve dingen over zegt ( al kijk ik dan nog boos van, daar meen je toch niks van) Maar hij meent het echt...

Ik kan me er iets beter bij neerleggen nou... maar nog kijk ik er elke dag weer naar en denk:
Zou het nou ooit nog "iets" worden????
Ik hoef geen B/C cup maar gewoon dat ik een bh aan kan... zou toch echt wel leuk zijn

Dus ja.... het idee van borstvergroting speelt zeker wel door m'n hoofd.. alleen zijn de centjes er niet voor

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:19

Wat erg dat je je er onzeker over voelt!
Je hebt nog kans dat je borsten nog gaan groeien. Ik had bij mijn huisarts geïnformeerd over een correctie/vergroting (omdat mijn borsten ongelijk zijn) en ik moest zeker wachten tot ik 21/22 was en dan was het nog niet zeker of ze uitgegroeid zijn.
Maar meid, gelukkig heb je een vriend die je accepteert zoals je bent! Iedereen is wel ergens onzeker over, maar het moet je leven niet gaan beheersen. Ik ben ook onzeker over bepaalde dingen aan mijn lichaam, maar ik accepteer het wel. Ik kán er niks aan veranderen; dunne huid, dus alle aders zie je. Soms zie ik meer groen dan normale huidskleur .

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:19

Dubbelpost

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:26

mja... is ook wel zo en gelukkig sinds ik een vriend heb gaat het veel beter....

maar ik mis het zoo... ben verder heel tevreden over m'n lijf, ben mooi slank..

Maar ja hallow ik ben een vrouw... en zo kan ik mezelf dus echt niet zien zolang die borsten er niet zijn...
Daar draait alles om het verschil tussen man en vrouw... bah bah overal kom je het tegen he... op tv in bladen je kan niet eens meer een fatsoenlijke muziekclip op tv kijken...

dus ja... je kan wel zien dat ik er nog wel erg mee zit en dat zal ook zo blijven zogauw er niet enige verandering in zit......

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:32

Als je er echt heel erg mee zit en verandert niks de komende jaren, dan zou ik het overwegen. Succes hoor !

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:37

dankje wel

Maar het punt is eigenlijk dat ik het niet wil....
ik hoop zo dat er vanzelf nog wat komt..
Maar heb te vaak moeten aanhoren meid het komt wel je bent pas 14 ( ja toen zat ik er al mee...)
Meid komt wel je bent pas 16...
nu inmiddels 19..
Yoehooeee waar blijven ze nou

eigenlijk best er als ik terug lees wat ik zelf typ ...

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:40

karin, er staat ook niet voor niets "meestal" bij

was meer bedoeld om te zeggen dat een dun lichaam in verhouding is met kleine borsten en iemand bij een steviger figuur begrijpelijk ook bijpassende borsten wil hebben
dat moeder natuur het er niet altijd mee eens is zie ik hier in de omgeving ook

maar over t algemeen als je afvalt val je ook bij je borsten af en als je aankomt kom je daar ook bij
iig bij mij was 8 kilo erbij ook een cupmaat erbij en een tijdje ziekzijn en dus afvallen zie je ook meteen

@ pascha, in jouw geval snap ik het helemaal dat je graag een borstvergroting wil!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:42

Als je echt niet wil, niet doen. Het is niet iets dat je zomaar kan terug draaien.
Maar zoals eerder gezegd in dit topic (door wie weet ik niet meer) vrouwelijkheid zit niet in je borsten .
Ik denk dat als je wat zekerder wordt over je lichaam, dat je jezelf vrouwelijker gaat voelen.

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 21:56

Pasha schreef:
dankje wel

Maar het punt is eigenlijk dat ik het niet wil....
ik hoop zo dat er vanzelf nog wat komt..
Maar heb te vaak moeten aanhoren meid het komt wel je bent pas 14 ( ja toen zat ik er al mee...)
Meid komt wel je bent pas 16...
nu inmiddels 19..
Yoehooeee waar blijven ze nou

eigenlijk best er als ik terug lees wat ik zelf typ ...

Erg herkenbaar
Mijn opa zei altijd dat ik veel melk moest drinken want dan kreeg ik vanzelf tietjes.
Dankzij mij is melkunie nu zo groot
En ik heb alsnog een bv kunnen laten doen.
Erg frustrerend als alle meiden om je heen borsten krijgen en jij kan wachten tot je een ons weegt.
Ik denk dat je nog geen kinderen hebt ( even naar je leeftijd kijkend ) dus er is nog kans dat jij na eventuele zwangerschap toch nog borsten krijgt

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:58

hihi jaa maar tegen die tijd ben ik vast over heeel veel dingen van m'n lichaam niet tevreden
Dan begin ik vast al helemaal uit te zakken...

Nee ik zag het eerder gewoon al helemaal voor me, al die mooie 18/19 jarige "vrouwen" om me heen...
binnenkort weer galbal... pfff iedereen staat ookz o'n jurk he..
maar ik moet er weer wat op verzinnen om het te verdoezelen :S...

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 22:06

Koop anders tijdelijk van die soort kipfilets voor in je bh bij de blokker.
Wat je ook kunt doen is met een veiligheidsspeldje een paar schoudervullingen in je bh vast zetten en hop galajurk eroverheen.
Let met die kipfilets wel ff op dat ze niet uit je bh floepen,dat zou namelijk erg genant zijn

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:11

hahahaha omg... heb er laatst een heel leuk verhaal over gelezen in de cosmopolitain... ging zo'n meisje onderzoeken of het nou echt leuker leven was met cup DD had zelf een A...
echt belachelijk onderzoek magoed...

Ja heb wel 2 bh's en daar lijkt het ook echt mega mooi door... velen kennen mij niet anders als met bh's (nja weten ze niet)

en ooh ohh... als dat maar zo blijft nu ik het op bokt zet hihi

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:13

Je hebt ook van de plak-kifilets, die blijven super zitten.
Ach ja, de meeste mensen kennen mij met gelijke borsten (met bh) .

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:20

hihi ja erg he...

Nee maar tis wel zoo.. echt belachelijk eigenlijk, maar als ik nu uit ga "met" kijkt niemand me meer anders aan of weet ik veel..
Meer eerder "zonder" werd ik dus echt nagekeken en constant aan me gevraagt bij de bar hoe oud ik was enzo... echt frustrerend...
Maar "met"ben ik ook echt wel zelfverzekerd, voel me goed en ja is alles geweldig...
maar zonder... daar is het onzekere meisje weer

Ukster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:26

ik ben nu 20 en heb een a'tje...
heb me er altijd megaveel onzeker over gevoeld...
nu ik een vriendje heb is dat wel over..
heb ik een ander probleem mijn constant ontstoken bikinilijn, terwijl ik er al 4 maanden niks aan doe.

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:29

Wat vriendjes toch al niet kunnen doen he...
Ze zijn ook zooo lief

oewh.... onstoken bikinilijn das geen pretje... al naar dokter geweest?

Ukster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:35

nog niet, kan ik beter wel doen, want ga over 2,5 week op vakantie..
ik heb maar bikini broekjes gekocht, want dan zie je het niet.. haha

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 12:41

Pasha schreef:
hihi ja erg he...

Nee maar tis wel zoo.. echt belachelijk eigenlijk, maar als ik nu uit ga "met" kijkt niemand me meer anders aan of weet ik veel..
Meer eerder "zonder" werd ik dus echt nagekeken en constant aan me gevraagt bij de bar hoe oud ik was enzo... echt frustrerend...
Maar "met"ben ik ook echt wel zelfverzekerd, voel me goed en ja is alles geweldig...
maar zonder... daar is het onzekere meisje weer
:=

Zo herkenbaar.
Ik had precies hetzelfde,je voelt je veilig en compleet met opvulling hoe raar het ook klinkt.
En of het nou van die kipfilets,schoudervullingen of een waterbh is,het geeft net dat kleine stukje zelfvertrouwen.

maaike100

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:46

ik zou het zelf nooit doen e moet blij zijn met wat je hebt denk ik maar bij me zlf