Extra bruin worden in de zon door ... ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:48

Biodermal sun tan extra werkt inderdaad goed. Is helaas zonder factor, dus uitkijken.

Ik gebruik nu nivea olie, met factor 2. Dit is een olie spray.

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 11:28

Ben net terug van vakantie..

Uiteindelijk geen olietjes gebruikt, kon ze alleen vinden zonder beschermigsfactor en die heb ik nog wel nodig.. Uieindelijk toch nog super bruin geworden! Wellicht dat ik nu die van de drogist hier ga proberen.. Mits de zon terugkomt

Katja

Re: Extra bruin worden in de zon door ... ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:52

Rianneke schreef:
knightloekie schreef:
Je hebt er natuurlijke pillen voor... Kun je bij de drogist kopen. Met extra vitamine .. (die ook in worteltjes zitten) zodat je sneller pigment aanmaakt Dan wordt je ook dieper bruin en blijf je dus ook veel langer bruin

ben wel benieuwd wat dat voor pillen zijn! ik blijf een bleekscheet wat ik ook doe! ik ben heel veel buiten en mijn gezicht en armen worden altijd nog wel een klein beetje bruin maar verder ook niet! heb 1 keer in de winter heel vaak onder de zonnebank geleden en de zomer erna heb ik buiten in een boomgaard gewerkt maar aan het einde van de zomer was ik nog niet bruin! en dan al die mensen maar zeggen dat ik niet zo veel moet binnen zitten terwijl ik juist bijna altijd buiten ben

Ik slik ook van die pillen voor ik op vakantie ga omdat ik anders snel verband en zonneallergie krijg door deze pillen is je lichaam sneller in staat om zichzelf tegen de zon te beschermen.

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 14:30

Oww... Wat voor pillen dan? Ik neem aan dat dat een speciaal recept is?

Sabine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:03

Kimberley77 schreef:
Haarlemmerbruin werkt ontzettend goed. Helaas kan ik het al jaren niet meer vinden, maar ik werd er echt ontzettend bruin van.

Dat heb ik vorig jaar voor het eerst gebruikt, ik word over het algemeen heel snel bruin, alleen mijn buik en benen wat minder.
Ik ben een week met Haarlemmerbruin in de zon gegaan, en echt poepiebruin
Dit jaar ga ik het dus zeker weer gebruiken, hier kan je het gewoon bij de drogist kopen volgens mij..

Sika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:08

Babyolie, een goede scheut jodium er in, schudden en je wonderbruiner is klaar....

zobras

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:12

Ik heb pilletjes gebruikt voor mijn vakantie, Zonnebruin heet het. Werkte aardig goed, met ons drieen niet eentje echt verbrand of zonne-allergie gehad en dat in Curacao.

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:31

De pilletjes die ik slik eten Bronzcure en koop je gewoon bij de drogist. Je hebt ze ook van het eigen merk van Etos maar daar zitten in verhouding maar weinig werkzame stoffen in.

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:45

Al die pillen!
Ik ga wel gewoon extra wortels eten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:47

Veel worteltjes eten omdat daar caroteen in zit, of banketstaaf ik nou weer uit m'n nek?

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 13:41

En caroteen voorkomt dat je verbrand of maakt je extra bruin???

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:31

Caroteen zorgt dat je huid sneller bruin wordt en daardoor minder verbrand. Als het wat langer mooi weer is dan wordt je altijd makkelijker bruin omdat je huid al een beetje op de zon voorbereid is. Met de pillen die ik slik bereid ik m'n huid al een beetje voor waardoor je veel minder snel verbrand.