Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rogue schreef:
Ik las iets over B12 te kort... ik vind dat grappig (niet haha) want als ik echt B12 te kort heb lig ik vaak in het ziekenhuis met een schub... MS.
Chans schreef:Ik denk dat ik degene was die iets over B12 poste. Ik krijg nu elke maand injecties omdat mijn lichaam het niet opneemt uit voedsel etc. Als ik geen injecties krijg, heb ik weer een terugslag en zit ik weer in mijn rolstoel.
In 1e instantie werd bij mij ook gedacht aan MS maar dat was het (gelukkig) toch niet.
natalie1977 schreef:Mijn vriendin heeft ook fibromyalgie. Ze heeft ruim een jaar veel pijn en weet pas sinds een maandje dat ze het heeft. Een collega van mij heeft het ook en is nu zwanger. Ze is nu nog moeër dan ooit te voren. Ik ben benieuwd hoe ze de zwangerschap zal doorstaan want ik (zonder fibromyalgie) heeft het al erg zwaar.
Ik wilde graag weten van jullie hoe jullie dat met paardrijden doen? Ben je helemaal gestopt of gedeeltelijk. Mijn vriendin kan namelijk helemaal niet sporten.
natalie1977 schreef:
Ik wilde graag weten van jullie hoe jullie dat met paardrijden doen? Ben je helemaal gestopt of gedeeltelijk. Mijn vriendin kan namelijk helemaal niet sporten.
Cyntje schreef:nee, ik niet... ik was werkzoekende toen de klachten erger worden ... en ik kan dit nou eenmaal niet verbergen...
Citaat:Zwangerschap kan wel verbetering geven, maar dat effect is toch na de zwangerschap weer weg? Ik zie juist erg tegen kinderen krijgen op, ben bang dat ik het lichameijk niet aankan en dan na de tijd dat gesjouw met een baby...
Citaat:Maar wat zeggen de uitkerende instantie's er dan van? Aangezien het geen erkende ziekte/aandoening is?
Hebben ze dan niet zo'iets van...niet zeuren maar, werken?? Voor die reactie is mijn vriendin er bang
Citaat:niet meer kunnen en wel willen