Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Beterschap voor alle.
Hier is sinds nu de keelpijn voor 80% weg. Enkel wat licht verkouden.
Gisteren wel heel duizelig.
Zou ik de dans verder ontspringen? Hoop het.
Froukje_J schreef:Hier zoontje nog steeds ziek(ga morgen de huisarts maar weer bellen want hij plast maar 1x per 24 uur)hij drinkt sinds hij medicatie heeft tegen de misselijkheid wel weer iets beter..
Inmiddels ligt ons dochter van 10 ook ziek op bed..koorts/beroerd/hoesten/hoofdpijn
Ik ben snot verkouden leef op paracetamol en ibuprofem
Froukje_J schreef:Hier zoontje nog steeds ziek(ga morgen de huisarts maar weer bellen want hij plast maar 1x per 24 uur)hij drinkt sinds hij medicatie heeft tegen de misselijkheid wel weer iets beter..
Inmiddels ligt ons dochter van 10 ook ziek op bed..koorts/beroerd/hoesten/hoofdpijn
_xManadisx_ schreef:Froukje_J schreef:Hier zoontje nog steeds ziek(ga morgen de huisarts maar weer bellen want hij plast maar 1x per 24 uur)hij drinkt sinds hij medicatie heeft tegen de misselijkheid wel weer iets beter..
1x per 24 uur is wel heel weinig. Ik zou dan denk ik de huisartsenpost wel bellen. Of was de klacht eerder besproken met de huisarts?