Mascara en oogmake-up remover, hypoallergeen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 18:12

Hannanas schreef:
Gnome schreef:
Echt Yepoda proberen. Ik neem het van harte van je over als het toch niet werkt maar kan het me echt niet voorstellen.

De calm cleanser balm gebruikte jij toch? Of enkel de groene klei?
Ik zie geen mascara van Yepoda.

Ik gebruik inderdaad mascara van andere merken maar moet zeggen dat ik nooit reageer op mascara. Wel op reinigingsmiddelen.

Ik gebruik de groene klei en daarna de rode double clean. Daarna ook nog 5 andere producten haha maar die hebben niks met reinigen te maken.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-26 19:10

@ Benzz, ik sta niet te schrobben hoor. Zoals jij het uitlegt komt dat overeen met hoe ik het met enkel water eraf heb gehaald. Je voorkomt echter niet dat je iets moet wrijven. En daarbij als ik onder de douche stond met warm water zonder watje dan prikte het ook. Dan kwamen de stukjes/holle kokertjes mascara ipv op een watje in mijn ogen. Met een watje wrijven kwamen de stukjes op het watje.

Thnx gnome! Ik ga producten een voor een moeten testen, zowel een mascara als een remover (hetzij kokosolie hetzij een remover of wat dan ook).

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 11:10

Hannanas schreef:
Ik zou niet weten wat ik op een watje moet doen waar ik tegen kan.

Ik snap wat je zegt wbt hard wrijven, dat probeer ik te voorkomen, ik leg eerst een stuk handdoek of watje met warm water op de ogen, en daarna wrijven. Met de clinique tube was juist de clue dat het enkel met water kon.

Klein beetje olijfolie/hennepzaad olie bijvoorbeeld als je verder echt nergens tegen kan.