Celebi schreef:Blijft toch wel apart hoeveel verschillende info er dan rondgaat dit medische professionals en ook dingen die dus echt nergens op slaan..
Zo denk ik ook...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Celebi schreef:Dat verbaasd me trouwens wel omdat er overal wordt gedaan of dit echt van nu is en de huidige maatschappij maar dat is dus helemaal niet zo. Het is echt een langdurig probleem al en toch ligt er nog steeds geen behandelplan op tafel. Bizar eigenlijk..
). Goof schreef:Mijn bedrijfsarts zei erover:"Het maakt niet uit of je het burn out of overspannen of wat dan ook noemt. Waar het om gaat is 1 ding, er is sprake van controleverlies".
Vond ik een mooie, het voelde ook als compleet controleverlies over mezelf en alles in mijn leven toentertijd.
Zebrastreep schreef:Sterkte met het verlies van je pony/paard dat is niet niks!
Vreselijk de paniekklachten! Ik kreeg gisteren ineens in mijn kop dat ik wel een hartstilstand kan krijgen van de stress. Gaan googelen en nu ben ik weer zo angstig.
Wat doen jullie met die angst? Ik kan gewoon niet meer tegen mijn lichaam.
EngeltjeS schreef:Hoe gaat het hier met jullie?
Ik heb een hele hectische week achter de rug. Met o.a. het laten gaan van onze bonte kanjer Stanley. Hij is 22 jaar geworden.
En nu lig ik weer plat op de bank, lichaam is in de staak, hoofd gaat op de hobbel, paniek slaat weer toe...
Ik wil zo graag van alles doen maar mijn lichaam en hoofd houden mij tegen.
Zebrastreep schreef:Sterkte met het verlies van je pony/paard dat is niet niks!
Vreselijk de paniekklachten! Ik kreeg gisteren ineens in mijn kop dat ik wel een hartstilstand kan krijgen van de stress. Gaan googelen en nu ben ik weer zo angstig.
Wat doen jullie met die angst? Ik kan gewoon niet meer tegen mijn lichaam.

Love_myhorse schreef:Hier ook groot fan van lotgenootje knuffels. Ik heb er al een meer dan een jaar, heb het konijn en de koala er bij sinds dit jaar. In heb ook al heel wat jaren een verzwaring deken. Familie is ook fan geworden die hebben het konijn en de beer.
Ik kan mij de nacht ook niet meer zonder deze deken en konijn voorstellen.
Op de bank ligt het konijn op mijn buik.. door de zwaarte geeft het rust.
Kleertjes koop ik gewoon bij de action maat 50/56 past prima en rompers ook. Heb meerdere setjes en dit gaat gewoon in de was. Hierdoor blijft de knuffel schoon.
Freya6 schreef:Zijn er hier mensen anti depressiva gaan gebruiken in burn-out? Ben benieuwd naar ervaringen. Twijfel zelf om dit te gaan doen.