Jeuk op hoofdhuid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ezellover25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 21:47

ik douche altijd warm en daarna ijskoud en in de zomer waste ik mijn haar in het koude water.

Nu het kouder buiten is geworden ben ik met warm water mijn haar gaan wassen.

Sinds vandaag weer met koud water gedaan en merk duidelijk verschil.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 10:24

Earth schreef:
Coentjuh schreef:
:wave: Ben ik weer

Ga nou gewoon even langs de huisarts joh. Die schrijft waarschijnlijk iets van ketoconazol shampoo voor, paar keer mee wassen en dan ben je er vanaf.

Ik heb er sinds een maand ook iets meer last van, ik denk 3 x die shampoo gebruikt en het is weer over. Heeft misschien te maken met seizoensveranderingen, weet ook niet. Vroeger als klein kind krabde ik tot bloedens toe, zover komt het nu echt niet meer. Huisarts weet vast wel iets ervoor.

Jaaaaaa ik weet het, maar ik zit dat steeds uit te stellen :=

Kom op joh, ik zat in groep 5 of 6 toen ik naar de huisarts 'moest' (van en met Mama), toen schaamde ik me natuurlijk helemaal rot. Je bent vast die leeftijd voorbij.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 11:23

Tijdje geen shampoo gebruiken enkel zeep met evt brandnetel en tea three olie. Werkt bij mij altijd heel fijn. Spul van de dokter krijg ik haar uitval van, net als sommige shampoos dus wees voorzichtig!

Gea99

Re: Jeuk op hoofdhuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 13:04

Kijk uit met tea tree. Mijn dochter is hier allergisch voor tot grote vochtblaren aan toe. Je hoort het volgens mij niet vaak maar toch.
Ik zou hier toch mee naar de huisarts gaan.