GabberGill schreef:Voor tips en trucks,
Duik mijn pb in!
85 kilo
[
Afbeelding ]
57 kilo
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Binnen een jaar!
Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, is aanzienlijk veel binnen een jaar, dan vraag ik me altijd af hoe gezond het dan is geweest zegmaar

TS : Al goed bezig. Hier ook eeuwig in strijd al met mijn lijf, 9 jaar geleden 35 kg afgevallen door middel van keto, maar dat trekt mijn lijf op dit moment totaal niet meer. Dus nu helaas er weer 10 bij op sinds die 9 jaar, maar sinds een kleine maand weer begonnen met koolhydraat beperkt.
Zelf beweeg ik meer dan genoeg (10 stallen uitmesten elke dag, 3x een half uur tot uur lopen met de honden, werk nachtdiensten in de zorg ) , maar ik hoef maar te kijken naar een gebakje en er zit een kilo bij op zegmaar.
Afgelopen jaar rustigaan het hardlopen opgebouwd, maar nu na de vakantie kan ik er echt de tijd niet meer voor vinden met een druk schema qua werk en de paarden.
Dus ik praat graag mee. Wil het liefst 15kg eraf, voor de BMI zou er 25 nog af moeten voor het 'ideale', maar goed, het weer paardrijden is voor mij wel een stok achter de deur om het weer op te pakken , ik mag van mezelf namelijk niet erop voor ik in ieder geval die 10kg kwijt ben.
Ben sinds die 2 weken dus weer begonnen met koolhydraat beperkt, niet keto, dat trekt mijn lijf gewoon helemaal niet. En echt minimaal 2 liter water drinken op een dag.
Zal dit lazyfitgirl ook eens bekijken. Ik zou ook best thuis krachtoefeningen oid nog op kunnen pakken elke dag, maar daar moet ik mezelf dus die schop even weer voor onder de kont geven.
Ik hoop dus gezellig mee te praten, ik weeg me dus niet meer op vaste tijdstippen omdat ik daarmee echt een eetstoornis ontwikkel en een haat procedure in mijn hoofd, dus ik baseer het afvallen op mijn kleding etc. Heb de rijbroeken waar ik destijds een acceptabel gewicht mee had, dus als ik daar in pas mag ik er van mezelf weer op
En dan weeg ik me vast ergens tussendoor wel, maar wegen werkt bij mij dus echt averechts, dus beperk dat echt
Voor mij zijn de nachten dus ook een beetje funest, ik draai 7 op en dan weer 7 vrij, maar in die nachten snaai ik hier en daar snel koekjes of een paar stukken fruit etc. Neem nu een goed gevulde salade mee voor de nacht en proteine kwark, dat gaat tot dusver goed.
Verder haal ik veel recepten uit Oanhs kitchen de boeken en ik tover de vershoudpakketten vaak om tot een koolhydraatbeperkt recept als ik snel moet zijn 's avonds met koken.
En we mogen niet vaker dan 1x in de maand wat bestellen (patat, pizza oid), dat ging door tijdgebrek de laatste tijd veelvoudig niet helemaal goed, dus vriendlief ook gezegd dat dat van de baan is
Ik hoop door mee te praten de motivatie te houden en niet weer in die oude patronen te vallen. Let's go!
Hoop wel dat we elkaar op een positieve manier kunnen ondersteunen en dat mensen met one liners of ontmoedigende berichten dit topic gewoon overslaan, niet echt motiverend.