Over mijn zoontje is nog altijd discussie of hij groot was in m’n buik door de diabetes of omdat hij überhaupt gewoon groot is. Want nu met bijna 3 jaar is hij net zo groot als een gemiddelde 4 jarige
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Liiene schreef:Mariek Door de diabetes juist kans op hele grote kinderen. Juist door ervoor te zorgen dat je weinig/minder koolhydraten en suikers binnen krijgt wordt je placenta niet te rijk van voedsel. Dus ik ben wel blij dat ons meisje nu nog ‘klein’ is. Echoscopiste gaf wel geheel terecht aan; het is geen garantie dat ze ook zo klein gaat blijven![]()
Over mijn zoontje is nog altijd discussie of hij groot was in m’n buik door de diabetes of omdat hij überhaupt gewoon groot is. Want nu met bijna 3 jaar is hij net zo groot als een gemiddelde 4 jarige

Jammer dat ze niet alles konden zien nu, maar wel een goede reden om binnenkort nog een keer naar de baby te kunnen kijken 
.Citaat:Goldenarrow - uitgerekend 23-04-2026 - jongen
MerelV - uitgerekend 11-05-2026 - jongen
Rebel_Jits - uitgerekend 15-05-2026 - jongen
Anthemis - uitgerekend 21-05-2026 - meisje
Mirriejj - uitgerekend 25-05-2026 - meisje
Toffeltje - uitgerekend 10-06-2026 - jongetje
Boemklatsch - uitgerekend 18-07-2026 - jongetje
Bloemm - uitgerekend 23-07-2026 -meisje
ik ben niet heel goed in topics bijhouden en reageren, maar vind het wel leuk om jullie verhalen bij te lezen.
). Zwangerschapsbroeken zitten veel lekkerder, alleen... die kan ik na elke 3 stappen ophijsen. Gek wordt ik ervan! Bij de eerste heb ik in deze fase veel jurken gedragen maar daar heb ik nu met de kou niet zoveel trek in. Hebben jullie nog briljante ideeën?
). En je krijgt er een schermpje bij die een paar honderd meter werkt. Als we op vakantie gingen, kon ik via m'n gsm op de wifi verbinden, ideaal.
)._Liiene schreef:Hoe is het met iedereen?
Ik heb echt een beroerde nacht achter de rug. Een klein wiebel meisje in m’n buik en echt ik weet niet hoe vaak kramp in m’n kuiten gehad.. Ik hoef maar even te proberen me lekker uit te rekken tijdens het omdraaien en dan schiet het er alweer in(heeft iemand daar tips voor? Behalve heel stil blijven liggen dan).
Als lichtpuntje van de dag heb ik vandaag wel de moeder fiets in bestelling gezet. Dan kunnen we straks als de kleine meid er aan toe is lekker gaan fietsen
Het proberen waard?
Je hebt het wel fel te pakken he, met die misselijkheid.
maar we zullen het maar een tijdje proberen zeker. Moet toch ergens m'n conditie mee verbeteren. En m'n peuter vindt het ontzettend leuk om te fietsen.