Wat als afvallen niet lukt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Wat als afvallen niet lukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 18:33

En TS, hoe oud ben je?

xAurea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-25 20:05

Goof schreef:
En TS, hoe oud ben je?

Ik word 24 in november.

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 22:39

Suzanne F. schreef:
Ozempic of Mounjaro kan je ook zelf aankomen. Met jouw BMI kom je daar bij een online apotheek zo voor in aanmerking. Bijvoorbeeld bij Wellis of Yazen. Enige is dat je het zelf moet betalen en het is best prijzig.

Bovendien zit je daar wel lang aan vast. Het overgrote deel komt na het stoppen weer aan, omdat leefstijl of onderliggende problematiek niet verholpen wordt.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat na het verwijderen van je spiraal. Uit ervaring weet ik echt hoe lastig het is om af te vallen met een hormoonprobleem en die problemen komen vaak naar boven bij het stoppen van de pil of een spiraal. Ik hoop natuurlijk niet dat je iets hebt, maar het zou fijn zijn om antwoorden te krijgen!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 23:03

Oprechte vraag, hebben die injecties nut als je niet lijkt af te vallen met minder eten en zelf ook weinig hongergevoel hebt?

xAurea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-25 23:49

moonsparkle schreef:
Oprechte vraag, hebben die injecties nut als je niet lijkt af te vallen met minder eten en zelf ook weinig hongergevoel hebt?

Daar zijn mijn twijfels ook aanwezig idd. Want het speelt op je hongergevoel, maar wat als je nooit honger hebt?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:52

moonsparkle schreef:

Ja, dat hebben ze. Het reguleert hormonen en doet ook dingen met je vetopslag/vetverbranding.
Ik at echt niet veel maar viel niks af. Elk jaar kilootje erbij. Hiermee binnen 4 maanden ruim 10 kilo afgevallen.