Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Van een al moeilijke situatie naar een nog veel ingewikkeldere situatie. Wat ontzettend lastig dat ze dus blijkbaar nét niet genoeg een gevaar voor zichzelf én de ander zijn terwijl geen van beiden in staat is de ander te helpen.. Wat is dan de grens vraag je je af.. Duhelo schreef:Zouden ze akkoord gaan met camera’s ophangen? De tapo camera’s kosten geen drol, kunnen 360gr draaien en hebben prima beeld. Zo kan er iemand meerdere keren per dag inchecken?
Daihyo schreef:Duhelo schreef:Zouden ze akkoord gaan met camera’s ophangen? De tapo camera’s kosten geen drol, kunnen 360gr draaien en hebben prima beeld. Zo kan er iemand meerdere keren per dag inchecken?
Dit zou ik dan wel weer ongemakkelijk vinden.
Hoe is hun contact in de buurt? Zijn er buren die naast de thuiszorg ook een oogje in het zeil kunnen houden? Even dagelijks kijken of alles nog okee is?
Een persoonsalarmering lijkt me een goed idee. Dat is niet meteen van alles over de vloer, maar wel een noodknop in huis, juist voor dit soort gevallen. Al vraag ik me ook af of hij daar gebruik van maakt, aangezien hij nu ook de huisarts niet belt. Echt, je zou ze toch door elkaar willen rammelen met die stomme eigenwijsheid.
Wat gebeurt er als er wat minder vriendelijk, maar duidelijk en eerlijk, wordt verteld hoe groot het risico is? En dat het niet alleen om hem gaat, maar ook om je moeder, die hij willens en wetens in gevaar brengt door dit gedrag?
Trek je het zelf nog een beetje?
BigOne schreef:Volgens Ts hebben ze een samenlevingscontract en een testament op het langstlevende.
BigOne schreef:Volgens Ts hebben ze een samenlevingscontract en een testament op het langstlevende.