Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Art_Ificious schreef:Bellatrix schreef:En je paarden helpen je meestal die stress te verlagen en zelfs dat lukt nu niet?
Ja alle vooral Baron dan. Daar doe ik ook het meeste mee.
Maar ik heb geen fut om iets te doen.
Gisteren de wei wat aant uitmesten geweest en na 2 kruiwagens gewoon gaan zitten en kijken naar de paarden. Maar dan ga ik ook weer teveel piekeren.
Ik heb de jaarling voor nu te koop gezet, al lijkt er niet veel interesse in te zijn.
DuoPenotti schreef:denk dat het overeenkomt. Het is nooit gemeld geweest eigenlijk welke kosten het moet dekken.Wat ik eerder schreef, je betaald al kostgeld.
Is dat ook redelijk netjes aan je verbruik?
Dat zou ik normaal vinden.
Maar nog een soort van huur, dat zou ik persoonlijk raar vinden.
Dat lijkt me beter om te sparen.
Art_Ificious schreef:Dexa krijgt hij nu. Met gevolg dat hij ook enorm veel eet (zus zegt dat da door de dexa komt) ... Hij heeft al serieus overgewicht en snoepte voorheen al veel. Maar nu is het echt erg hoor.
Daarnaast heeft hij ook Kepra
Charaz schreef:Ik lees dat veel mensen haar hier aanraden om uit huis te gaan, maar ik kan me goed voorstellen dat je in deze situatie het liefst zoveel mogelijk als gezin bij elkaar bent en nu niet zit te wachten op het uit huis gaan wat ook een hoop stress met zich mee brengt.
Popstra schreef:Ik denk dat de prioriteit nu logischerwijs bij de vader ligt..
En zo zou dat ook moeten zijn.