pien_2010 schreef:Mijn hele leven last gehad van mijn maag en dus maagzuur remmers geslikt. Stoppen was geen optie. Toen voor iets totaal anders naar een klassieke homeopaat gegaan die vergoed werd. Dit is nu twee jaar geleden. Na een zeer uitgebreide anamnese kreeg een korrel mee om te slikken en daarna terug. Lang verhaal kort, na een tijdje behandeling met af en toe een korrel voelde ik me zo goed dat ik zonder het tegen iemand te zeggen met omeprazol gestopt ben. Inmiddels al 2,6 jaar slik ik niets meer. Ik kan werkelijk alles eten en drinken en heb heel af en toe dat ik nog wat voel. Inmiddels ben ik om en heb een hele doos met homeopathie korrels boekje met uitleg. Af en toe pak ik iets, soms met soms zonder overleg homeopaat (als ik het wel of niet al gehad heb) en ik blijf me super tof voelen.
Mijn maagpijn en en maagzuur lijkt volkomen verleden tijd en dat na altijd moeten slikken en een familie bekend met maagzweren. Dus wellicht is dat ook nog een traject die je zou kunnen onderzoeken.
Toen ik het bij een ontmoeting zei tegen mijn homeopaat kreeg ik als nuchter commentaar dat ze dat niet anders verwacht had maar dat ik dat zelf moest voelen want ze bemoeit zich nooit met reguliere medicatie. Is ander terrein.
Ik zou ook een homeopaat overwegen in het geval van TS. Fijn dat het jou geholpen heeft.