Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celebi schreef:Haha ja dat klopt inderdaad wel. Ik ben een hele lichte slaper dus ik hoop dat 27 versus 24 inderdaad net even dat beetje extra gaat helpen.
Voor iedereen die de quiet en dream heeft: zou iemand willen kijken of dat rondje aan het uiteinde van de dream groter is en zo ja, hoeveel? Misschien met een foto. Mijn oorschelp is vrij klein en die dream lijkt toch iets breder dan de quiet zo op de foto's. Die ruimte heb ik waarschijnlijk niet. Weegt ook mee in de overweging.
Celebi schreef:De dream is dus juist kleiner in diameter? Dat had ik van de foto's niet verwacht. Dat biedt perspectieven voor het slapen.
Celebi schreef:Om nog fijn te kunnen praten is de Engage het meest aangeraden. Die werken goed in sociale omstandigheden. Met de losse mute dopjes kun je eventueel ze nog iets meer dempend maken, maar dan is praten weer iets lastiger. Verschilt heel erg per situatie wat fijn is, maar de optie om te schakelen is wel handig. Eventueel kun je ook kijken naar de switch, die dempen wel een stuk meer, maar zijn dus verstelbaar in verschillende standen zodat je van alles wat hebt.
Ania schreef:Ik ben echt fan van Loop, ik heb een referral link met 15% korting voor je aankoop, mocht je dat willen:
http://rwrd.io/8xarh69?c (je komt op de website en krijgt een kortingscode)
Heb deze ontvangen omdat ik veel mede concertgangers loop heb aangeraden. dus nu mag ik mensen ook korting aanbieden
Prima2Donna schreef:Hoe snel was jullie order binnen? Ik heb mijn bestelling gisterochtend geplaatst en nog geen verzendingsbericht. Ga maandag op vakantie dus ik hoop dat ik ze dan binnen heb om te proberen
Unwritten schreef:Als je ze bij Loop zelf besteld komen ze vaak uit Duitsland. Hangt van de drukte / verzendmoment af maar kan tot een week duren zeker wel