Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
toch gaven de metingen 4x dezelfde grootte, iets groter dan 4cm en daarmee 2 dagen langer zwanger dan gedacht. Nu op 10+6 en uitgerekende datum is dus 17 januari!
Heb je er al een gevoel bij?
Is jouw man ook Iers?
Afgelopen zaterdag met een vriend wezen lunchen in Eindhoven. In totaal een uur of 3 weggeweest, rondje stad gedaan.. Ben thuis gekomen en 1,5 knock-out op de bank geslapen.
Zaterdag best wel een drukke dag gehad en zondag echt helemaal niks uitgevoerd tot een uur of 16... Gisteren toevallig super duizelig, vandaag weer prima te doen.
maar moet op tijd geregeld worden was het advies.
Ik weet nog niet helemaal waar mijn voorkeur naar uit gaat. Een kleinere opvang of toch een gastouder. M'n schoonmoeder die eerst heel hard riep geen vaste dag te willen oppassen, wil dat nu stiekem toch wel.
Uiteindelijk wel alles kunnen nakijken en meten en alles was perfect in orde en op schema. NIPT hebben ze ook ineens geprikt, dus binnen 10 dagen hebben we daar ook de uitslag van.
fijn dat alles goed was. Wanneer ben je uitgerekend?
terwijl het bij mij gewoon een wat dikkere buik en opgezette darmen zijn, volgens mij nog weinig groei haha. 
Dus stiekem gaat de voorkeur toch uit naar een opvang die het tarief van de Belastingdienst hanteert.
Wel ingewikkeld allemaal als je er voor de eerste keer in moet duiken.
Lichtrijden was ff wennen, maar doorzitten was al helemaal geen optie meer. Ik voel ook echt al de bovenkant van mijn baarmoeder. Toch bizar wat het allemaal met je lijf doet.
de tölt zit natuurlijk al een heel stuk stiller.