Maar nu gewoon nivea spf 50 want die was goedkoop in Duitsland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sh4e schreef:Kopen jullie ook als jaar een nieuwe fles?
Ik gebruik de zonnebrand van lovelli, erg fijn , dik maar smeert goed uit en trekt snel in, en maar weinig nodig!
Koekie73 schreef:Hutcherson schreef:Ik smeer me eigenlijk niet in, vanwege de rommel die in die zonnebrand zit. Ik probeer korte tijd in de zon te zijn en de rest lekker onder de parasol. Vroeger wel veel gesmeerd maar ben de laatste tijd iets bewuster bezig met wat ik allemaal op en in mn lijf stop en smeer/spray
Je weet dat je onder een parasol de dans niet perse ontspringt?
Ik zeilde met mijn ouders elk weekend, elke vakantie. Toen was de noodzaak van smeren minder bekend dan nu. Ik heb een melanoom in situ gehad (voorstadium van melanoom) en me rot geschrokken. Huidkanker is nog steeds een soort kanker dat geen goede prognose heeft.
Smeer ajb wat rommel!
@ts ik vind zelf de zonnebrand van Jetsje Ultee heel fijn.
Cer schreef:Ik ben wel benieuwd wat de meest schadelijke stoffen zouden zijn in zonnebrand (of creme in het algemeen).
verootjoo schreef:Zeker![]()
Maar dat is iets anders dan dat het gebruik van zonnecrème kankerverwekkend is, je hele lijf om zeep helpt of dat het gebruik ervan schadelijker is dan onbeschermd in de zon te zijn.
verootjoo schreef:Hoezo raar? Er staan hier in het topics zat reacties van mensen dat je geen zonnecrème moet gebruiken omdat het schadelijk is.
Citaat:Ik vind dat zelf wel een grote zoektocht omdat daar heel veel factoren meespelen.
Citaat:Maar dat is iets anders dan dat het gebruik van zonnecrème kankerverwekkend is, je hele lijf om zeep helpt of dat het gebruik ervan schadelijker is dan onbeschermd in de zon te zijn.
en precies daarom deel ik het. Niet omdat ik zeg dat je er kanker van krijgtCitaat:Dat stuk wat je deelt legt juist alles heel genuanceerd uit ipv ‘gebruik geen zonnebrandcrème want daar krijg je kanker van’.