Ik zoek een onderbroek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyChoice

Re: Ik zoek een onderbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 10:06

Ja ik blijf deze omlaag trekken haha. Wellicht dat de gewone slips wel fijn zijn.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 10:08

MyChoice schreef:
Ja ik blijf deze omlaag trekken haha. Wellicht dat de gewone slips wel fijn zijn.

Ik heb best wat modellen geprobeerd en ze vallen echt allemaal net weer anders. Dus best kans dat jouw perfecte erbij zit maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in meer uitproberen

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 11:01

Ik draag eigenlijk alleen maar strings in het dagelijks leven. Hunkemöller had eerder fijne voor paardrijden. Daar heb ik er nog een paar van, maar ze verkopen ze niet meer. Nu maar Q-linn strings besteld om te testen. Ben benieuwd. Onderbroeken zijn het gewoon niet voor mij, ik blijf plukken :Y)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 11:21

MyChoice schreef:

Ik ben ook wat meer gevuld zeg maar :') en de slips zitten mij het lekkerst :j

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 12:21

MyChoice schreef:
Ik draag eigenlijk alleen maar strings in het dagelijks leven. Hunkemöller had eerder fijne voor paardrijden. Daar heb ik er nog een paar van, maar ze verkopen ze niet meer. Nu maar Q-linn strings besteld om te testen. Ben benieuwd. Onderbroeken zijn het gewoon niet voor mij, ik blijf plukken :Y)

Waar zit je irritatie? Zakt de band af/op, kruipt hij tussen je billen, of is het gevoel aan de zijkant van je billen juist vervelend?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 12:31

MyChoice schreef:
Iemand interesse in 3 nieuwe (met labels er nog aan en niet gepast) groene every day hipsters maat M? Ik vind ze verschrikkelijk zitten :')
Had ze gekocht met de actie 3 + 1 gratis. En eentje getest.

Bedoel je de boxers?

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 13:45

De boxers inderdaad.

Ik vind het gevoel van een onderbroek aan m’n kont gewoon vervelend. Van kind af aan al gehad. Was blij toen ik m’n eerste strings mocht kopen van mn moeder haha! Ik heb naadloze van de Hema. Die gaan enigszins nog, maar ook die pluk ik vaak nog. Ik hou het bij strings :-)

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 13:52

Ik heb me ook laten influencen door dit topic en een paar everyday onderbroeken van de Hema gekocht, wel de brief, niet de boxers. Man wat zitten die dingen fijn _/-\o_ Eindelijk geen onderbroeken meer met pleinvrees!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 13:56

MyChoice schreef:
De boxers inderdaad.

Ik vind het gevoel van een onderbroek aan m’n kont gewoon vervelend. Van kind af aan al gehad. Was blij toen ik m’n eerste strings mocht kopen van mn moeder haha! Ik heb naadloze van de Hema. Die gaan enigszins nog, maar ook die pluk ik vaak nog. Ik hou het bij strings :-)

Ik vind ze wel fijn. En groen heb ik nog niet. Wat wil je ervoor hebben?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-25 10:40

Renee1991 schreef:
Ik heb me ook laten influencen door dit topic en een paar everyday onderbroeken van de Hema gekocht, wel de brief, niet de boxers. Man wat zitten die dingen fijn _/-\o_ Eindelijk geen onderbroeken meer met pleinvrees!!

Haha ja dat is precies de juiste uitleg :') *\o/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-25 10:57

Sodeletuut schreef:
Renee1991 schreef:

Haha ja dat is precies de juiste uitleg :') *\o/*

Enige jammere is dat ze ‘tekenen’ in een wat strakkere dunne broek. Dan zie je echt die rand. Dat heb je met boxers minder.

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-25 11:05

Ja dat weet ik, maar ik heb eigenlijk altijd spijkerbroeken aan. Nooit iets anders, of jurkjes of zo. Dus voor mij is het niet zo'n probleem.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-25 07:22

Ja dat is inderdaad wel een nadeeltje. Maar denk haast dat een echt naadloze slip die niet in je kont kruipt niet mogelijk is

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 08:42

Sodeletuut schreef:
Ja dat is inderdaad wel een nadeeltje. Maar denk haast dat een echt naadloze slip die niet in je kont kruipt niet mogelijk is

Nou valt mee, met zo’n schulprandje zeg maar. Sloggi heeft ze maar je kan ze ook via Ali kopen voor een paar euro. Zijn heel prima. Ligt aan het model wat je neemt. Je moet er wel eentje nemen die over de billen valt. Anders gaan ze er in. :')

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 12:13

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 12:15

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 12:34

Ik heb nu verschillende modellen gekocht van de kruidvat en eigenlijk bevallen die allemaal prima. Kruipen niet op ,zakken niet af en zelfs met paardrijden geen problemen.