Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Citaat:En ik schrijf ook dat ik dagelijks douche, dat doe ik voor het naar bed gaan.
Maar niet je haar...
TurdusMerula schreef:Ik vind 50 baantjes niet veel? Behalve als je ongeoefend bent dan...
Citaat:Citaat:En ik schrijf ook dat ik dagelijks douche, dat doe ik voor het naar bed gaan.
Maar niet je haar...
Herfstblad schreef:TurdusMerula schreef:Ik vind 50 baantjes niet veel? Behalve als je ongeoefend bent dan...
Met 50 baantjes ben ik algouw 50/60 min bezig. Ik ben ook nog niet een hele snelle zwemmer als je het vergelijkt met ervaren zwemmers.
Ik ben afgelopen zondag weer wezen zwemmen in het grote overdekte zwembad bij in het dorp. Nou gelijk spijt, wat een drukte. Was niet normaal. Bij ons hebben ze het zwembad verdeeld in 2 vakken. Ongeveer 2 banen zijn voor de doorzwemmers en de rest is voor alles. Nu hang ik er een beetje tussen. Ik zwom in de doorzwem baan, maar ik ben dus nog niet heel snel. Ik zwem wel continu door en ook in de verschillende slagen. Maar toch werd ik continu ingehaald en geïrriteerde gezichten (aanname) maar als ik ga zwemmen in de andere baan (het grootste gedeelte van het zwembad) dan zwem ik dwars door de menigte heen omdat ik dan wel weer sneller ga dan de rest en ook wil door zwemmen ipv constant te stoppen voor mensen die 2 aan 2 zwemmen.
Sunshinedaan schreef:Leuk zoveel zwemmers op Bokt!
Ik heb 8 jaar geleden jaren getraind voor triatlons en daar fatsoenlijk leren zwemmen (borstcrawl).
Ik heb altijd een lichte angst voor water gehad, dus dit was echt uit mijn comfortzone, maar ik kon er al gauw van genieten!
Tot een van mijn groepsgenoten een hartaanval in het water (zwembad), tijdens de training heeft gehad.
Hij heeft het overleefd en niets aan overgehouden.!
Time2Tri schreef:Sunshinedaan schreef:Leuk zoveel zwemmers op Bokt!
Ik heb 8 jaar geleden jaren getraind voor triatlons en daar fatsoenlijk leren zwemmen (borstcrawl).
Ik heb altijd een lichte angst voor water gehad, dus dit was echt uit mijn comfortzone, maar ik kon er al gauw van genieten!
Tot een van mijn groepsgenoten een hartaanval in het water (zwembad), tijdens de training heeft gehad.
Hij heeft het overleefd en niets aan overgehouden.!
Hier een beetje een gelijkbaar verhaal .
Als kind hele slechte ervaringen met schoolzwemmen gehad , en daardoor panische angst ontwikkeld. In 2015/16 per ongeluk in contact gekomen met een triatlon vereniging. En per in het triatlon gedoe gerold .
Met 50 nog goed BC leren is heel lastig, laat staan je angst overwinnen. Maar hey, ik kom vooruit al is het niet snel . Maar alle afstanden in de triatlon gefinisht, waar onder twee hele afstanden .
Vorig jaar wilden we vanuit het werk met een relay team starten . Dus ik ging met een collega open water zwemmen . Zij zakte in een , en heb haar moeten reanimeren. ( ik heb BHV ) gelukkig heeft zij het ook overleefd.
Sunshinedaan schreef:Jeetje wat een heftig verhaal!
Ontzettend knap dat je alle afstanden in de triatlon hebt kunnen finishen.