Het was zo gezwollen dat ik mn ogen niet helemaal kon sluiten.. maar met een week, misschien ietsje meer, is dat gewoon weg getrokken
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:genezing gaat echt heel snel, en er blijven eigenlijk geen littekens achter
cinniz123 schreef:Bij mij werd het wel geadviseerd een wenkbrauw lift maar ik vind het niet mooi van die hoge opgetrokken wenkbrauwen en dat begreep mijn pc wel.
Ik krijg sws altijd al te horen dat ze dachten dat ik een bitch was zonder en ook met ooglidcorrectie![]()
alleen toen ik een keer botox had voor mn ooglidcorrectie niet toen kreeg ik juist opmerkingen dat ik er zo uitgerust en vrolijk uit zag
Misschien ga ik tzt wel weer botox proberen maar dan alleen voor mn frons zodat ik miss weer minder hoofdpijn heb.
Cer schreef:Wordt t dan niet te week? Met een nat washandje? Ik heb geen idee hoor
Ik had dat ook en ik heb met een droog washandje onder een slaapmasker geslapen, of een theedoek… zodat het donker werd..
Lukasje schreef:cinniz123 schreef:Bij mij werd het wel geadviseerd een wenkbrauw lift maar ik vind het niet mooi van die hoge opgetrokken wenkbrauwen en dat begreep mijn pc wel.
Ik krijg sws altijd al te horen dat ze dachten dat ik een bitch was zonder en ook met ooglidcorrectie![]()
alleen toen ik een keer botox had voor mn ooglidcorrectie niet toen kreeg ik juist opmerkingen dat ik er zo uitgerust en vrolijk uit zag
Misschien ga ik tzt wel weer botox proberen maar dan alleen voor mn frons zodat ik miss weer minder hoofdpijn heb.
Bij mij heeft de wenkbrauwlift niets te maken met “hoge opgetrokken wenkbrauwen “ willen. Mijn rechter wenkbrauw drukte mijn ooglid naar beneden, dat was eigenlijk de grote boosdoener. Die lift, enkel rechts, was meer nodig dan de ooglidcorrectie.
germie schreef:Maar heb eigenlijk veel meer ingezakte wenkbrauwen dan jij. Maar er gelukkig geen last van. Zolang het niet over de pupil zit wordt het ook niet vergoed en dat is wel een dingetje natuurlijk. Bij mij hangt 1 ooglid best veel na een hondenbeet helaas.
Little_Gift schreef:germie schreef:Maar heb eigenlijk veel meer ingezakte wenkbrauwen dan jij. Maar er gelukkig geen last van. Zolang het niet over de pupil zit wordt het ook niet vergoed en dat is wel een dingetje natuurlijk. Bij mij hangt 1 ooglid best veel na een hondenbeet helaas.
Hoe kan je ooglid nu gaan hangen door een beet in je bil?