Ooglidcorrectie, tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 14:51

Nou, ik zag er ook niet zo chique uit hoor :D dik en gekleurd.. gaat vanzelf weg.
Het was zo gezwollen dat ik mn ogen niet helemaal kon sluiten.. maar met een week, misschien ietsje meer, is dat gewoon weg getrokken

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 14:57

Bij mij werd het wel geadviseerd een wenkbrauw lift maar ik vind het niet mooi van die hoge opgetrokken wenkbrauwen en dat begreep mijn pc wel.
Ik krijg sws altijd al te horen dat ze dachten dat ik een bitch was zonder en ook met ooglidcorrectie :')
alleen toen ik een keer botox had voor mn ooglidcorrectie niet toen kreeg ik juist opmerkingen dat ik er zo uitgerust en vrolijk uit zag :D

Misschien ga ik tzt wel weer botox proberen maar dan alleen voor mn frons zodat ik miss weer minder hoofdpijn heb.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:13

prompter schreef:
genezing gaat echt heel snel, en er blijven eigenlijk geen littekens achter :)

Klopt, ik had geen kraaienpootjes om ze in weg te werken, maar ook bij mij zie je ze minimaal.
Eigenlijk alleen als ik er oogschaduw overheen doe, aan het litteken 'plakt' niks, maar dat lost een goede primer weer op :')

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 20:23

Ik ging nog even liggen voor het eten. Maar ik kan dus niet goed mn ogen dicht doen, maar wel geprobeerd vol te houden en daardoor kreeg ik helemaal een soort kramp op mn slaap. Dus niet zonder doekje gaan slapen. Gisteren met een nat washandje op mn ogen gaan slapen zodat door de lichte druk mn ogen dicht gingen en dat ging gewoon goed.
Ik had heel erg jeuk in mn ooghoek, ik wilde niet met mn vinger eraan zitten dus maar even met een nat wattenstaafje gekrabd. Dat lucht op :')

Cer

Re: Ooglidcorrectie, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 21:54

Wordt t dan niet te week? Met een nat washandje? Ik heb geen idee hoor :)

Ik had dat ook en ik heb met een droog washandje onder een slaapmasker geslapen, of een theedoek… zodat het donker werd.. :')

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 22:04

cinniz123 schreef:
Bij mij werd het wel geadviseerd een wenkbrauw lift maar ik vind het niet mooi van die hoge opgetrokken wenkbrauwen en dat begreep mijn pc wel.
Ik krijg sws altijd al te horen dat ze dachten dat ik een bitch was zonder en ook met ooglidcorrectie :')
alleen toen ik een keer botox had voor mn ooglidcorrectie niet toen kreeg ik juist opmerkingen dat ik er zo uitgerust en vrolijk uit zag :D

Misschien ga ik tzt wel weer botox proberen maar dan alleen voor mn frons zodat ik miss weer minder hoofdpijn heb.

Bij mij heeft de wenkbrauwlift niets te maken met “hoge opgetrokken wenkbrauwen “ willen. Mijn rechter wenkbrauw drukte mijn ooglid naar beneden, dat was eigenlijk de grote boosdoener. Die lift, enkel rechts, was meer nodig dan de ooglidcorrectie.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 22:14

Cer schreef:
Wordt t dan niet te week? Met een nat washandje? Ik heb geen idee hoor :)

Ik had dat ook en ik heb met een droog washandje onder een slaapmasker geslapen, of een theedoek… zodat het donker werd.. :')

Vast niet, tenminste, niet zo ervaren. Ik had er net een droog washandje op liggen en dat vond ik te hard.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 22:22

Lukasje schreef:
cinniz123 schreef:

Bij mij heeft de wenkbrauwlift niets te maken met “hoge opgetrokken wenkbrauwen “ willen. Mijn rechter wenkbrauw drukte mijn ooglid naar beneden, dat was eigenlijk de grote boosdoener. Die lift, enkel rechts, was meer nodig dan de ooglidcorrectie.

Bij een wenkbrauwlift liften ze je wenkbrauwen toch omhoog?
Het werd mij geadviseerd omdat mijn wenkbrauwen dus ook zwaarder zijn blijkbaar maar ik heb voor na foto’s gezien en dat was echt niet wat ik wilde.
Pc heeft me er wel op gewezen dat het mogelijk niet zou worden wat ik wilde en wat hoofdpijn betreft heeft hij daar zeker wel gelijk in gehad maar het cosmetische gedeelte vind ik echt dikke prima.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 09:10

Als het jeukt kun je beter er op drukken ipv wrijven

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-25 13:13

De zwelling zakt nu wat, ik kijk tegen mn wangen aan onder mn ogen, dat is even gek :P
En het geel is ook eindelijk aanwezig.

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 13:18

Komt goed. Kan wel maanden duren voordat je het eindresultaat ziet.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 13:24

Ja mooi he al die kleuren ,gelukkig kan je een zonnebril op.
Ik heb nog heel lang gehad dat mn oogleden als ik wakker werd dikker waren,kan indd wel even duren voordat het echt het eindresultaat is.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-25 13:41

Oh ik maak me ook geen zorgen. Het voelt alleen allemaal wat strak en droog aan, dat is irritant.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 14:14

Oh dat heb ik nooit gehad, ogen konden ook direct goed sluiten vlak erna. Al dat blauw (en andere mooie kleuren :D) trok gelukkig binnen 2 weken weg en kon ik weer normaal naar mijn werk.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 14:47

Ogen niet sluiten heb ik ook niet gehad,lijkt me een gekke gewaarwording :')

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-25 15:13

Ja het lukt wel, maar ik moet er iets meer kracht voor zetten haha. :P

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 15:22

Komt denk door de zwelling.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-25 15:52

Ja klopt en dat zeiden ze ook al in de kliniek.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 17:30

germie schreef:
Maar heb eigenlijk veel meer ingezakte wenkbrauwen dan jij. Maar er gelukkig geen last van. Zolang het niet over de pupil zit wordt het ook niet vergoed en dat is wel een dingetje natuurlijk. Bij mij hangt 1 ooglid best veel na een hondenbeet helaas.

Hoe kan je ooglid nu gaan hangen door een beet in je bil? :')

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 17:59

Wel als bokkers blijven bijten.

Ts, je ziet er prachtig uit haha. Even wachten tot alles niet meer beurs en dik is.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 22:06

Thanks dames!
Sorry kon niet eerder reageren.

Maar hechtingen hebben er 8 dagen in gezeten en toen nog 1 week rustig aan gedaan en toen mocht ik alweer rustig aan alles oppakken.

Inclusief zwemmen. Maar dat kwam omdat ik nagenoeg geen korstjes had, dus m'n wondjes waren al best ver dicht en goede creme/zalf gebruikt na de hechtingen wat zij aanraden.

Dus echt super super blij mee. Echt had ik zoveel eerder moeten doen.

En inderdaad amper blauw geweest, ja 100 tinten geel. Maar ook dat viel wel mee.

Ohja en koelen heb ik niet gedaan.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 22:11

Amper blauw? Ik kom van donkerpaars en zie er nu bont en blauw uit .

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 08:32

Little_Gift schreef:
germie schreef:
Maar heb eigenlijk veel meer ingezakte wenkbrauwen dan jij. Maar er gelukkig geen last van. Zolang het niet over de pupil zit wordt het ook niet vergoed en dat is wel een dingetje natuurlijk. Bij mij hangt 1 ooglid best veel na een hondenbeet helaas.

Hoe kan je ooglid nu gaan hangen door een beet in je bil? :')

Is dat om te sarren en te beledigen? Je wilt dus gewoon dat ik zgn. degene ben die dan offtopic reageert, maar dat doe ik niet, dat doe ik zelfs nooit. Dus ik zal dan nog even reageren op JOUW vraag. Ik heb alleen de waarheid geschreven hier, 100% de waarheid. De details hoef ik niet openbaar te maken. Maar je weet dus het antwoord zelf nu al. Ik lieg niet.

Je zou op de blauwe of gele plekken nog heroduid kunnen smeren, dan trekken blauwe plekken sneller weg. Moet niet in de ogen komen natuurlijk.

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 08:48

Ik zie hele mooie resultaten voorbij komen zeg :))

Ik heb zelf ook last van hangende oogleden en merk dat ik best vaak onbewust mijn wenkbrauwen iets op til. Maar de daadwerkelijke stap zetten durf ik nog niet. Dus voorlopig lees ik hier gewoon mee tot ik genoeg moed heb verzameld, of de bovenste helft van de wereld niet meer zie _O-

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 08:59

Hier ruim 2 jaar geleden een goede cm weg laten halen. Overigens via de verzekering vergoed; gewoon vreselijke voorfoto’s maken :+

Eerste dagen kon ik mijn ogen ook niet helemaal sluiten, maar vanaf dag 5 knapte de boel ineens heel snel op. Hechtingen hebben (dacht ik) 8 dagen gezeten. Werd vooral gek van de jeuk, dus goed koelen. Ook vrijwel geen korstjes gehad en dit was het resultaat 1 dag nadat de hechtingen eruit waren.
Dus het komt helemaal goed TS!

Afbeelding

Edit. Er zit hier dus echt nog zwelling.