Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Nou de Essence is het voor mij niet, allebei niet. Ik krijg er namelijk zere ogen van! Dus als iemand ze over wil nemen, laat het maar weten.
Dus terug naar het tekenbord. Heeft iemand dat ook gehad, dat je zere ogen kreeg? En welke werkt dan wel goed?
Earth schreef:Waterproof hoeft ook niet perse.![]()
Clinique klinkt altijd duurMaar ik ga eens kijken.
c_alsemgeest schreef:Earth schreef:Nou de Essence is het voor mij niet, allebei niet. Ik krijg er namelijk zere ogen van! Dus als iemand ze over wil nemen, laat het maar weten.
Dus terug naar het tekenbord. Heeft iemand dat ook gehad, dat je zere ogen kreeg? En welke werkt dan wel goed?
Clinique gaat eigenlijk altijd wel goed bij mensen met gevoelige ogen, en veel koreaanse merken, maar die zijn vaak niet waterproof.
Movement schreef:Misschien een leuke bijpassende vraag waar ik al een tijdje mee zit. Hoe kan ik het beste waterproof mascara verwijderen zonder al te veel wimpers te verliezen? Ik gebruik nu van die doekjes maar dat werkt waardeloos.
x_Jeanine_x schreef:Je zou eens naar Loye kunnen kijken, https://www.loyecosmetics.com/collections/mascara
Ik heb de oogschaduw van hun sinds een maand, krijg er geen uitslag van. Binnenkort wil ik naar Eindhoven voor de foundation kleuren en dan neem ik ook een mascara mee
Movement schreef:Misschien een leuke bijpassende vraag waar ik al een tijdje mee zit. Hoe kan ik het beste waterproof mascara verwijderen zonder al te veel wimpers te verliezen? Ik gebruik nu van die doekjes maar dat werkt waardeloos.
c_alsemgeest schreef:x_Jeanine_x schreef:Je zou eens naar Loye kunnen kijken, https://www.loyecosmetics.com/collections/mascara
Ik heb de oogschaduw van hun sinds een maand, krijg er geen uitslag van. Binnenkort wil ik naar Eindhoven voor de foundation kleuren en dan neem ik ook een mascara mee
Heb jij die zelf gebruikt? Vriendin had hem en ze heeft nog nooit een mascara gehad die zo snel onder haar ogen zat![]()
Paar keer knipperen en ze was een panda... en het is vrij duur.
Maar misschien ligt het aan een dagcreme oid. Maar ze heeft hem uiteindelijk terug gestuurd.
Over de rest van de make up is ze wel tevreden trouwens van hun.
Ik vind het zelf niet echt denderend qua blenden etc