Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Ik duim voor je mee!
En aan spullen etc kan je vaak gratis ophalen via Marktplaats of Facebook voor je start.
Nietvanzelf schreef:De nr 1 is 1 vierkante meter kleiner wat ik zo zie, als het zo blijft mag ik bij beide kijken maar het zijn in principe dezelfde woningen (naast elkaar)
De nr 1 staat bij electrisch koken en de nr 2 dubbele beglazing
Meer als dat heb ik aan verschil niet kunnen merken.
Maar als de nr 1 oke is dan ga ik voor safe en de nr 1
Prijsverschil is 6 euro
paddington schreef:Kijk dan kom je al heel ver!
Ook vloeren staan soms gratis of voor een prikkie af te halen.
Maar hopelijk ligt er nog wat in wat je mag overnemen van de vorige bewoners.
Nietvanzelf schreef:Dat is ieder voor zich wij zijn ok met elkaar en ik trek het niet om naast een nieuwe baan ook nog in mijn eentje te verhuizen
De ene kiest voor uit=uit en ik kies voor elkaar helpen waar nodig.
Ik kies voor vreugde ipv boosheid
Ik merk om mij heen dat het raar gevonden word als je normaal uit elkaar gaat, boos zijn kost meer energie dan het gewoon te laten zoals het is.
En ik ben er best trots op dat ik zo uit elkaar kan.
Little_Gift schreef:Nietvanzelf schreef:Dat is ieder voor zich wij zijn ok met elkaar en ik trek het niet om naast een nieuwe baan ook nog in mijn eentje te verhuizen
De ene kiest voor uit=uit en ik kies voor elkaar helpen waar nodig.
Ik kies voor vreugde ipv boosheid
Ik merk om mij heen dat het raar gevonden word als je normaal uit elkaar gaat, boos zijn kost meer energie dan het gewoon te laten zoals het is.
En ik ben er best trots op dat ik zo uit elkaar kan.
Maar dat strookt dan toch niet echt met je beschrijving van zijn persoonlijkheid in de startpost en enkele daaropvolgende posts?
Hij lijkt me namelijk helemaal niet zo kwaadaardig of toxisch naarmate dit topic vordert.
Nietvanzelf schreef:Ik vind mijn 2.0 versie veel leuker, ik heb veel coaching gedaan, boeken gelezen en leren vergeven, niet voor iemand maar voor mezelf en daar heb ik een hoop rust in gevonden.
Vergeven betekend niet dat ik die mensen ook actief in mijn leven wil.
En ik herinner me liever de leuke dingen die er zijn geweest het is allemaal al moeilijk genoeg.