Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SplashIsLief schreef:Zullen we een lijstje met uitgerekende datum maken?
SplashIsLief - 27 juli - 2e kindje
Merileth - 8 augustus (licht onder voorbehoud want nog geen termijnecho gehad, maar gezien cyclus vrij logisch)- 1e kindje
SplashIsLief schreef:Zullen we een lijstje met uitgerekende datum maken?
Annefleur200- 24 juli - 2e kindje
Merileth - 8 augustus (licht onder voorbehoud want nog geen termijnecho gehad, maar gezien cyclus vrij logisch)- 1e kindje
Annefleur200 schreef:SplashIsLief schreef:Zullen we een lijstje met uitgerekende datum maken?
Annefleur200- 24 juli - 2e kindje
Lieffiefi - 28 juli - 2e & 3e kindje
Hier nog steeds heel misselijk helaas, dus mag zo pilletjes bij de dokter gaan halen..
SplashIsLief schreef:Welkom weer aan alle nieuwelingen
Zullen we een lijstje met uitgerekende datum maken?
Zo leuk al jullie verhalen over het vertellen. Hier wisten directe familieleden het al, we hebben het wel aan Jaspers ooms en tantes verteld maar die reactie was wat lauwVerder wel leuke dagen gehad en aansluitend 3 dagen met z'n drietjes in Antwerpen geweest
![]()
Misselijkheid gaat hier iets beter, inderdaad met kleine beetjes (en inderdaad niet te laat eten). Alleen slapen is echt een drama (van 1-6, 3-7, 3-6 wakker pff) dus ook moe.
Mijn buik begint ook echt te groeien dus alvast mijn zwangerschapsbroeken van zolder gehaald en in de was gegooid.
Mandy leuk een babyfoon, waar gaan jullie heen?
Phylos ook heerlijk een vakantie in het vooruitzicht. Leuk gehad in Maastricht?
Liv zo leuk samen met je zusje!
Lieffiefi kan me goed voorstellen dat je even aan het idee moest wennen!
Kiimm_ schreef:Ik zit in een Facebook groep van uitgerekend juli, daar staan nu zoveel berichten in van hartjes die gestopt zijn na 10+ weken. Ik word er na 2 recente miskramen erg onzeker van. Ik had na 2 goede echo's vertrouwen gekregen maar vindt het nu toch wel erg spannend weer. Morgen hebben we gelukkig de termijnecho!
Mandyy schreef:Wat fijn Merileth!
Was het inwendig of uitwendig? Daar maakte je je iets zorgen over toch?
Is het normaal dat een opvang geen enkele richtlijn kan geven over wanneer ze plek hebben en ze bellen als er plek is?
Ik wil toch een soort van richtlijn/zekerheidje. Dit voelt heel naar.