Schijnt alleen maar goed te zijn, dat betekent dat er wat gebeurt in je lijf. Maar ik had toch graag wat geslapen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Ik had gehoopt dat ik als een roosje zou slapen maar ook ik loop te spoken de eerste nacht na de behandeling.
Schijnt alleen maar goed te zijn, dat betekent dat er wat gebeurt in je lijf. Maar ik had toch graag wat geslapen..
dianaw33 schreef:Ik denk dat ik al zo'n 12 jaar ga, in het begin veel, nu niet meer zo vaak, ik denk nu 2 x per jaar, en soms vergeet ik het nog langer dan dat. Ik heb mijn leven terug. Ik kom van ernstige bekkeninstabiliteit met veel fysio en kraken, en letterlijk kruipen over de grond, met hernia's als gevolg van die bekkeninstabiliteit, naar een pijnvrij leven met veel minder stress. Ik heb geloof ik na de eerste behandeling 3 dagen gehuild, zoveel maakte dat los. Ik had voor die tijd nooit verwacht dat ik weer op mijn paarden zou kunnen rijden, sterker nog, het werd me afgeraden. Ik rij nu bijna elke dag zonder problemen. Ik ben nooit meer naar een gewone fysio gegaan nadat ik dit gevonden had, het is niet nodig. Mijn bekken is instabiel, en mijn hernia's zijn niet weg, maar de pijn is onder controle en mijn lijf kan ik zelf veel rechter houden.
petra8 schreef:Gaan jullie vooral voor rugproblemen?
Ik heb de 10e mijn eerste afspraak voor spierkrampen in heup en bovenbeen, hopelijk werkt het daar ook op.
Amado7 schreef:Ik las wel dat het soms pas na meerdere sessies loskomt als de spanning dieper en vaster zit. En dat iedereen anders reageert uiteraard maar dat het niet betekent dat het niets doet.
Coentjuh schreef:Mag ik eens vragen wat de therapeuten dan precies doen? Ik bedoel, een fysio masseert, een manueel therapeut of osteo die 'kraakt' of manipuleert en zet de boel recht.. maar wat is dit precies voor therapie?
tokedri schreef:Amado7 schreef:Ik las wel dat het soms pas na meerdere sessies loskomt als de spanning dieper en vaster zit. En dat iedereen anders reageert uiteraard maar dat het niet betekent dat het niets doet.
Ik ben benieuwd
Ze deed ook veel met emoties en eerdere gebeurtenissen enz
Ze zei dat een deel van mn lijf het nog niet aankon dat het geen reflexen gaf
Donderdag weer