Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiggs schreef:chanicha schreef:Ik denk dat wij bij DSW blijven want er is nog nooit iets niet betaald!
Ik heb een basis en standaard AV en daar zit zelfs nog een paar behandelingen fysio bij plus tandarts.
Betaal 186.50 per maand.
Ik overweeg ook naar DSW te gaan, vanwege hun vergoeding van taperingstrips (afbouwen medicatie). Alleen vergoeden zij niets/weinig bij tandongevallen. Zit nu bij CZ en die vergoeden tot 10.000 euro. Dus dat is nog een twijfelpunt.Fitzroy schreef:Is er hier ook iemand die een losse tandongevallenverzekering heeft via ixorg?
Ik zie op zich wel een goede verzekering waar ik ook jaren verzekerd ben geweest. ik neem geen tandartsverzekering maar wil wel een tandongevallenverzekering. En die zit er dan weer niet bij.
Ah, ik lees even mee.
pmarena schreef:Maar dat was een overzicht van vorig jaar.
Wij sluiten altijd af via Independer, want dan krijg je er ook gratis een ongevallen verzekering bij tot 10.000 euro geloof ik.
Wel handig als je een lelijke val maakt en je gebit hersteld moet worden ofzo
zoedeloe schreef:Heeft iemand ervaring met het zilveren kruis? Ik zie namelijk dat als je KNHS lid bent je er collectiviteit krijgt. Dat kan voor mij wel eens interessant zijn voor de aanvullende verzekering die ik nodig zit.
Ik zit nu bij de Friesland en ben tevreden maar als het voordeliger kan doe ik dat graag met alle stijgende kosten volgend jaar.
Cer schreef:Wat doen ze dan slecht Hutcherson?
Ik heb ook CZ en vanaf mijn kant werkt t best goed, ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe ze richting zorgverleners zijn (hoe zou je daar achter moeten komen ?)
Saaams schreef:Ik ben van VGZ via Woolsocks overgestapt op ASR. Onder aan de streep goedkoper, er wordt meer vergoed en kreeg €27.50 als ik via woolsocks lid werd.
Cer schreef:Wat doen ze dan slecht Hutcherson?
Ik heb ook CZ en vanaf mijn kant werkt t best goed, ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe ze richting zorgverleners zijn (hoe zou je daar achter moeten komen ?)
Muze schreef:Dat gezeik over vergoeding van b of a merken hangt volgens mij niet perse af van je verzekeraar?
Ik krijg ook continue wisselende medicatie, ben zelf bij Univé.
Als iemand een goede weet waar osteopathie een beetje fatsoenlijk vergoed wordt?