Anna79 schreef:@parmezaan wat akelig maar goed dat je gauw geholpen gaat worden! Ik kon op laatst ook weinig meer hoor, slapen ging belabberd en heel veel pijn. Je gaat je straks veel beter voelen hoor!
Riviera, dat is inderdaad apart dat er nu iets anders uitkomt. Ook een operatie dus, weet je al wanneer of eerst kijken wat de spuit doet? Bij mij gaven ze aan dat een spuit niet voor een operatie mocht, waarom weet ik niet... of niet erna? Dat zou ook kunnen...
Hoi Anna79, fijn om te horen dat ik straks weer meer kan, daar doe ik het voor
Ik begrijp ook niet zoveel van deze aandoening als in dat ik nadat ik was gevallen NOOIT had gedacht dat er zoveel kapot was in mijn schouder. Dacht beetje gekneusd ofzo, gaat wel weer over. Verder zoals ik zei kon ik de eerste drie weken na mijn val ook nog aardig wat, gewoon gewerkt, auto gereden en heb toen zelfs nog een clinic bij Jolanda Adelaar gereden...gelukkig denk ik achteraf, heb ik die nog mooi meegepakt
Nu wordt het per dag haast erger, gisteren wat langer in de auto gezeten, op de passagiersstoel uiteraard zelf rijden doe ik al een hele tijd niet meer, en ik kon vannacht dus echt niet slapen van de pijn. Steken in mijn schouder, lam gevoel in mijn arm, niet weten hoe te liggen door de pijn
Ik hoor ook wel van een aantal mensen dat het de eerste weken na de operatie niet te harden is qua pijn, hoe was dat voor jou? Ik zie vooral toch naar de operatie uit zodat ik weer kan gaan opbouwen..
. De andere manier is om de beweging te maken alsof je je shirt in de achterkant van je broek wil stoppen, maar ook dat was nog onmogelijk. Verder heb ik aan de voorkant dus wel wat littekenweefsel wat hij heeft gemasseerd (auw). Ik was heel blij dat hij ook een stagiair heeft, want hij kon mij zo wat oefeningen uitleggen terwijl de stagiair mijn nek en schouder aan het losmaken was, waar anders geen tijd voor was geweest. Dus toch iets positiefs haha.
Fijn is dat wat opbeurende teksten, volgens mij is het herstel bij jou redelijk snel en voorspoedig gegaan toch? Vertel er vooral over
Ik heb hem echter niet gezien want toen was ik al onder zeil voor de operatie.
Ik krijg nu wekelijks fysiotherapie; behalve de oefeningen die ik die week thuis zelf ook moet doen, beweegt de fysio mijn arm passief
Vervelend dat je een terugval hebt. Ja ik moest binnen 2 tot 5 dagen na de operatie een eerste afspraak maken met een fysio, aangesloten bij het schoudernetwerk. Op loopafstand van mijn huis, maar dat gaat nu nog niet echt lukken. Man of dochter brengen we nu naar afspraken, dus dat is fijn. Ik merk ook dat ik de volgende dag meer last krijg als ik te enthousiast mijn oefeningen heb gedaan. Echt aftasten waar de grens ligt.